Tunnetteko pienen liikkeet?

Mä en kyllä kovin helposti jaksa huolestua vaikkei mitään kuuluiskaan hetkeen, pikemminkin olo on välillä huojentunut kun ei ihan koko ajan rummuta, saa välil ees vähän lepoo.. :) Varsinkin kun usein potkii ihan raivona just tonne alapäähän!! Mä kans oikee ootan taas sitä vaihetta ku tosiaa kylkiluut rupee huutaan armoo... :confused:

Siihen napanuoraan on aika epätodennäköstä tukehtua siellä mahassa. Ensinnäki happi tulee napanuoran kautta sikiölle ja toiseksi siinä napanuorassa on niin kova paine, että vaikka monilla sikiöillä se jossain vaiheessa raskautta on kiertyneenä kaulan ympäri, ei se kurista. Vasta synnytysvaiheessa se muodostuu ongelmaksi.

Anteeksi tuosta kommentistani jos aiheutin joillekin enemmän huolta kun liikkeitä kuulostelee tms. :oops: Itse kun osaan heittää hurjaakin huumoria omalla kohdalla jos pikkunen ei oo hetkeen liikkunu, että nyt se on hirttäytyny siihen napanuoraan (joka on mahdollista, tosin yhtä todennäköstä et jäisin auton alle tänään) kun se on tienny et viisampi on ettei tähän perheeseen ja maailmaan synny. :wink:grin Vähän samanlailla tuolla naureskellen aikaisemmin kommentoi joku muukin. Itse syyllistyn aina siihen, että kun neuvolaan meen, että ihan ekana on kuunneltava sydänäänet, että kuulen et pikkunen on hengissä (vaikkakin just ennen huoneeseen menoa potkutellu). o_O:)

Åke, minä kommentoin tuolla aiemmin samanlaisella kieroutuneella huumorilla. Eipä käynyt mielessä että joku saattaisi ottaa itseensä..

Mun huumorintaju on erittäin kieroutunut ja asiat jotka omasta mielestä ovat ok ja hauskoja voivat särähtää tlisten korvassa. Mä toivon vaan että vaikka kieroutuneella huumorilla osa onkin liikkeellä niin ei näitä juttuja kannata ottaa henkeen ja vereen. Jos mulla ja avokilla ei olisi mustaa ja kietoutunutta huumoria ollut niin tuskin tässä tilanteessa edes oltaisiin :/

Jos joku on loukkaantunut niin pahoittelen, mutta en voi muuksi muuttua.

Enpä mä usko että kukaan mitään loukkaantunut on, ettehän te nyt mitään pahaa ole heitelleet :)

Täällä 22+6 ja kyllähän tuo pirpana zumbailee tuolla.. varsinki sillon kun yrität nukkua! Tais alkaa sillon vkolla 19 jos en ihan väärin muista.. (oon tullu niin hajamieliseksi, hyvä jos muistan pukea rintsikat :D)

Mulla oli pitkään niin, että selinmakuulla EN tuntenut kauheasti liikkeitä, mutta nyt se on muuttunut. Heti kun menen selinmakuulle, alkaa aikasmoiset jumpat :p

Syntymättömällä lapsellamme on uusi harrastus, karate. Joka aamu kun istun töissä koneen ääreen niin karate harkat alkaa. :) Tyyppi harjottelee kurkipotkuja niin tosissaan että en pysty keskittymään töihin :P no, haitanneeko tuo!

Mä en tiiä pitäiskö mun nyt tulkita tää niin että tyyppi tykkää vaiko ei tykkää mun kylkimakuusta. Tuntuu melkos pian voimakkaat liikkeet.
Ja viimeyönä isännys osas yllättää. Makasin "mahallani", niin paljon siis ku vaan pääsen siihen asentoon. Tää totee mulle että älä nyt toista ryttää - oli tuntenut mahan myllämisen :grin kait se meinas et toinen yrittää päästä sieltä pois...

Tunnetteko muut jo pikkuisen mahan läpi? Siis itsellä huomenna tasan 27 viikkoja ja on tää nyt ehken tän viikkoa tuntunu tuossa oikealla puolen useinkin, jokin tyypin kehon osa :grin En mie ekan kohdalla osannu aatella ollenkaan ennenkun joskus neuvolassa kävi kokeilemaan, viikkoja oli enemmän. En vissiin ees uskaltanu kokeilla omaa mahaani silleen et oisin tuntenu, mut nyt tyyppi kyllä painaa niin selkeesti tuohon yhteen kohtaan välillä, et ei voi erehtyy.

Mie oon tuntenu jo jotain pari viikkoo tosta mahan päältä noi liikkeet ja näkyyki ihan selkeesti kun toinen möyrii mahassa...

Joo tuntuu kyllä potkut mahan läpi, tuntunut jo jotain pari viikkoa. Kauheasti ei kyllä näy, lähinnä sellaisena pienenä mahan värähtelynä kun potkii. Joskus jos sattuu oikeeseen aikaan koittaan oikeesta kohtaa niin tuntuu koko vauvan liike ja möyrintä käteen :>

Täällä kanssa tuntuu ja näkyy selkeästi :) On jo useita viikkoja ollut niin. Tietysti koko ajan paremmin ja paremmin. Ei ihan kaikki liikkeet tietenkään yhtä voimakkaasti. Ja mä tunnen kädelle aika pienetkin liikkeet, mies vaan niitä isompia möyrimisiä ja potkuja / nyrkkeilyjä.

Takaisin