Tunnetteko pienen liikkeet?

Mulla kanssa näkyy mahan päälle semmosta jytinää kun vauva liikkuu ja mieskin on tuntenut ne jo muutaman viikon selvästi mahan päältä. Eilen oltiin katsomassa teatterissa musikaalia, ja kylläpä vauva potkuttelemaan menemään. Ihan oli jo hankala ekaa osaa istua, kun meno oli niin valtavaa :grin Onneksi taisi väsyä sitten ja lopetti toisen osan ajaksi mylläyksen, sai mammakin keskittyä paremmin esitykseen. :)

ei siis tarkoitin aikasemmin et tunnetteko ihan sen pienen ihmisen, että venytteleekö tai painautuuko välillä niin et voi ihan selkeästi toista koskettaa tai silitellä :)

välillä tuntee sen onko tyyppi ylä- vai alavattassa, taiko sit toisella sivulla. Ja näkyy kyllä päällepäinkin hetkittäin. Mut en osaa kyl sanoo et tuntuis peppu, jalat tms. Suunnan hahmottaa mut ei ruumiinosia :)

Mie tiiän et toi punkaa peppuusa tohon mun navan viereen,kauhee kumpu välillä siinä, ihan samalla lailla on 2 edellistä esitelly peppuusa mahanahkan läpi, päällä punkee tonne jonnekkin häpyluun alle ilmeisesti...

Miulle työkaverit (miehet) yritti koulutusreissulla näyttää youtubista, vissiin tuon tyylisen elokuvan pätkää, niin naiset oli kauhuissaan että "elekkee nyt raskaana olevalle naiselle tuollassii" :grin

Ai se on takapuoli:) Ite aina ihmetelly sitä ilmiötä "nyt se taas tapahtuu" -vatsa kovettuu ja navan viereen pullistuu joku kova möykky jota voi tunnustella. Hetken päästä maha muljahtaa normaaliksi, möykky häviää. Se on kanssa jännää kun tuntee yhtä aikaa vasemmalla ja oikealla potkuja/lyöntejä. En osaa yhtään sanoa kumpi on kumpaa. Väillä tuntuu kuin olisi nielaissut helikopterin!

Ai en mä kyllä osaa sanoa että mikä ruumiinosa milloinkin on missäkin. En mä edes tiedä miten päin tytsy nyt on masussa, tuntuu kääntyilevän aika usein.

Mie tunnistan kun on kuitenkin 3 mukula mitä tunnustelen tuolla mahassa, ja se peppu on kyllä näillä meidän tyypeillä ollu niin selkee et ei voi erehtyy. Ja meillä terkkariki aina sanoo et tossa tuntuu pää, tossa on pylly ja sanoo et kokeile vaikka, niin jonkilainen näppituntuma siis on tullu...

Minä tunnen liikkeet jo tosi selkeästi ja välillä näkyy että maha "tärisee". Välillä viihdytän itseäni laittamalla kaukosäätimen mahan päälle ja tyyppi heiluttelee sitä :laughing005 mutta mieheni ei ole vieläkään tuntenut mitään. Aina kun hän laittaa käden mun mahalle niin tyyppi lopettaa ja ei potki vaikka kuinka yrittää tökkiä tai heilutella mahaa.. Ei vissiin halua potkia isäänsä :wink Koiraa potkaisi kerran, kun makasi sohvalla pää mun mahan päällä, niin tyyppi taisi olla eri mieltä. Koira ponkaisi melko nopeesti pystyyn! Vissiin vähän ihmeissään mitä tapahtui! Jotkuthan väittää, että koirat vaistoaa, kun emäntä odottaa vauvaa, mutta ei tuo urpo ainakaan mitään tajua. Aina yrittää tulla väkisin makaamaan päälle :)

Miulla toissapäivänä pullistu maha oikeelta alhaalta koholle ja oli iha pinkee ja toiselta puolelta maha lössähti ja oli iha pehmee, no ihmeissäni siinä sitä koittelin ja vähän ajan päästä se kohouma hävis ja maha palas takas normaalin muotoseks, liekkö sit ollu peppu tai pää..:grin Liikkeet näkyy ja tuntuu tosi hyvin masun päältä :)
On se vaa ihmeellistä niitä tunnustella ja kiva tökkiä vähä masua ku tulee potkuja takasi :grin:p

Enpäs ole noteerannu, mut just piti tulla valittaan et pönkee niin pirusti oikeelle puolelle :grin
Tossa niinkus tissin alla, ei ihan kyljessä mut "puolessakyljessä" varmaan kylkiluu, tuntuu tosi inhalle hetkittäin. Esikko sen tais kairata varpaalla? araks, ja nyt juilii jälleen...
Mut ainaki jos makaan vasurilla kyljellä niin sit tuntuu elämää siellä. Muutoin kyllä rauhotettu puoli. Keskilinjalla tuntuu kyl useinkin, tiiä sit mikä mut ylävattassa navan linjassa.

Enemmän oikealla on täälläkin. Ihmettelin just eilen, että miten mun kohtu tuolla oikein kasvaa, kun potkut tuntu ihan oikeessa _kyljessä_ :grin että miten ihmeessä se mukula sinne pääsee... mut eikös tyttömaha leviä sivuille :rolleyes:

Mulla kyllä potkut tuntuu enemmän vasemmalla. On tuntunu alusta saakka. Mut mulla siihen vaikuttaa varmasti se et istukka on edessä ja enemmän oikeella puolella. Mä en oo pystyny kyllä yhtään tunteen et miten päin vauveli on masussa vaikka välillä oon koittanu tunnustella. En tiiä vaikuttaaks se istukkakin asiaan. Potkut tuntuu kyl jo selkeesti ja samoin nyrkkeilyt. Kun potku nyrkkeily ottelu alkaa niin tuntuu oikeen kun masu hyllyy joka puolelta :)

Mä odotan toista lasta enkä vieläkään osaa sanoa miten päin mahassa ollaan :confused: Kovasti siellä myllerretään ja välillä tuntuu kun vauva vaihtaa asentoa ja sitten potkut tuntuvatkin ihan eri puolella mahaa.. Mutta en vaan osaa sanoa mikä on peppu ja mikä pää saati sitten tuleeko välillä nyrkistä vai potkua :) En kyllä muista esikoisestakaan, että olisin ikinä osannut sanoa miten päin siellä oli.

Joo mulla on sama kuin Mimmillä, liikkeet tuntuu ja näkyy, mutta ei tietoa missä on pää ja missä peppu, ja onko nyrkki vai jalka joka tökkii...

Eipä täällä kans paremmin tietoutta kuinka päin ollaan, oletan et pää alaspäin, ylävattas tuntunu kovemmat liikkeet jotka oon tulkinnu potkuiks.
Eilen oltiin ylivilkkaita, kauhulla mietin kuinka levoton tapaus tulossa. Mutta tänään, hyvä jos oon tuntenu juur mitään... Täytynee tökkiä ja kuulostella ku menee maate, josko sit jotain selkeetä tuntuis.

Takaisin