Tunnetteko pienen liikkeet?

Nyt kun otitte puheeksi tuon vauvan ruumiinosien tunnistelun, niin mies on nyt kahtena iltana niitä tunnustellut, mä samoin :) Ja toden totta, kyllä sieltä löytää pään tai pepun (aina ei ole varma kumpi on), ja välillä sitten kun on painellut ja tunnustellut, niin mies on löytänyt myös pikkuisen jalan joka on taputellut takaisin kun on kevyesti tökkinyt :love017
Mä olen siis jo pitkän aikaa pötkötellyt hetken ennen nukkumaan menoa sängyllä ja vain silitellyt masua tai pitänyt käsiä masulla, kun tyypillä on iltahipulit meneillään :excited001
Mies tulee siihen aina jossain vaiheessa kanssa pötköttämään, ja yhdessä tunnustellaan liikkeitä.

Miellä istuu ötökkä intiaani asennossa (jalat ristissä), siis perätilassa edelleen. Potkut tuntuu vaan alhaalla ja välillä sovuilla tuntuu pikkuisia nyrkkien tömäyksiä.
Pissaa joutuu välillä pidättelemään ihan kunnolla,ettei siis lorahda,kun potkua tulee myös rakkoon jatkuvasti!

Olettaisin että ne oli jalat, useampi monotus putkeen ihan ylävattaan, ihan tissien alapuolelle. Ja välillä tuntuu "epämääräsenä", ikäänku koko vatta tärisis, vaikka onkin vaan jossain kohdassa alavattassa. Tiiä sit mihin tökkii mutta se tuntuu jotenkin ärsyttävältä...

Musta vauvan jumppailua on tosi viihdyttävää seurata. Se on ihana tunne, kun kaveri työntää pikkuisella jalalla (?) ja itse ehtii painamaan masun ulkopuolelta sitä vastaan. Liikkeet on kyllä voimistuneet huimasti, ja mahan heilumisen näkee jo vaikka olisi takki päällä. Vähän ikävältä tuntuu kyllä silloin, kun möyrymyyrä kaivertaa vasenta lonkkaa. Yrittääköhän tuo tehdä ittelleen jotain varauloskäyntiä? :p

Täällä ekat sivelyt tunnettu rv 15. Rv 20 saakka möykätty ihan kunnolla masussa. :) Nytkin ei meinaa kone pysyä mahan päällä ku tömisee ja viikkoja kasassa 27. Mulla istukka takana ja odotan ekaa lasta. Doplerilla löytyy syke helposti ja kovastikkin potkitaan dopleria! ;)

Miusta on nyt tosiaa pari päivää tuntunu et tää vauva puskee vaa tonne oikeelle kylkiluiden alle o_O Ois kiva tietää miten päin se siellä oikei on ku tuntuu et liikkeitä tuntuu joka puolella ni mikä sit on mikäki osa :grin Oon kyl miettiny et voisko se olla poikittai tuolla ku parhaiten tuntuu liikkeet kummallaki kyljella ni jos se potkii toisee kylkeen ja toista kylkeä hakkaa nyrkillä :grin Mut mikä osa tonne kylkiluun alle sit tunkis.. o_O Ääh, jospa keskiviikkona neuvolakäynnillä se terveydenhoitaja vaikka tunnustelis mite se siellä köllii! :grin Vai voiko sitä vielä nii hyvi tuntea käsikopelolla mitenpäin pikkunen on masussa? :rolleyes:

Täällä ainakin ihan selvästi ollaan perätilassa vieläkin, välillä meinaa pissa tulla housuun kun niin kovasti potkii menemään :grin Ja monta kertaa päivässä pään voi nähdä ihan keskellä ylävatsaa tai vähän oikealla.. Pylly sitten varmaan on tossa n. nava kohalla.. :) Nyt siis 30+3 !

Mä olen nyt alkanut vähän hahmottaa, miten tyyppi tuolla köllöttelee ja möyrii. Ja neuvolassakin viimeksi terkkari totesi saman. Eli enimmäkseen tyyppi on nyt siis jo pää alaspäin, mutta ei vielä kunnolla laskeutuneena. Hän on siis kyljellään, ja vähän poikittain. Eli pää siellä alhaalla (vähän enemmän vasemmalla puolella), vasemmalla puolella selkä ja oikealla masu, peppu tuossa navan seutuvilla, ja potkii lähinnä tuonne oikealle puolelle, aika keskelle. Mutta ei tietenkään koko ajan ole samalla tavalla, jänniä muljaisuja välillä tuntuu kun hän vaihtaa asentoa :p
Hauska varsinkin huomata, että jos olen maannut pitkään kyljelläni, ja sitten siirryn selälleni, niin ensin tuntuu toispuoleisesti kauhea möykky masun jommalla kummalla puolella, ja sitten tuntuu hetken kauhea muljaus, kun hänkin joutuu vaihtamaan asentoa :p

On tuon mahamakkaran temmeltäminen kyllä suloista ja tuo mielenrauhaa, mutta viime päivinä olen ollut erittäin kiitollinen myös niistä hetkistä, kun kaveri ei puske, punkea ja möngerrä jatkuvasti. Mistä se oikein saa energiansa?! :confused013Antais vähän mullekin. :grin

Tänään koin ekan säikähdyksen aamulla/aamupäivällä..tai siis sellanen kurkkua puristava olotila, kun yleensä pieni heräilee aamulla temmeltämään vähäks aikaa, niin tänään ei.. monta tuntia olin hereillä ennenkun sit vähän puksautteli, et joo-joo täällä oon :grin Normaalisti on nyt liikkunu, mut ihan hirvee tunne!!! Normaalista poikkeavaa rauhallisuutta niin heti kammottava olo.

^ Joo mä en kanssa tykkää siitä hikasta jotenkin ollenkaan. Se muistuttaa jotenkin liikaa pulssia, ja musta se on inhottavaa :confused: Muuten kyllä on mukavaa, kun tyyppi melskaa masussa.

Meillä pätkötellään mausussa aika pitkälti niin, että tyyppi on siis pää alaspäin, ihan hivenen poikittain niin että selkä on enemmän masun vasemmalla, ja jalat sitten oikealla. Jalkojen liikkeet tuntuvat siis navan korkeudella, mutta enemmän oikealla. Käsien heilumiset tuntuu ihan alavatsalla.

Iltaisin, ennen nukkumaanmenoa, menen selälleni sänkyyn pötköttämään ja lukemaan kirjaa joksikin aikaa. Mies tulee siihen aina kanssa viekkuun, ja molemmat laitetaan toinen kätemme mun masulle. Tyyppi silloin saa iltahipulit, ja möyrii, potkii ja hakkaa aika kauan ja välillä tosi voimakkaastikin liikehtii. Pikku hiljaa hän rauhoittuu, ja mä laitan kirjan pois ja käännyn kyljelleni alkaakseni nukkumaan. Hetken päästä tuntuu mylläystä, ja sitten tuntuu että kaveri on siellä masussa poikittain, ja tulee mun molempiin kylkiin nyrkkiä ja jalkaa :p

^ Joo mä en kanssa tykkää siitä hikasta jotenkin ollenkaan. Se muistuttaa jotenkin liikaa pulssia, ja musta se on inhottavaa :confused: Muuten kyllä on mukavaa, kun tyyppi melskaa masussa.

Tulipa tästä ahaa-elämys :) Oon välillä ihmetelly, et miten oma pulssi tuntuu niin voimakkaana kohdun kohdalla ja ärsyttänyt, kun ei sit tiedä mikä liikettä ja mikä pulssia. Mutta ne "pulssi" tuntemukset onkin sit ollu varmaan Toukan hikkaa :grin

Nyt taas tuntuu kevyitä potkuja ja muljahduksia. Ihanaa. Olin jo taas hetken huolissani, että onko siellä kaikki enää kunnossa... Torstaina neuvolaan, joten kiva taas päästä kuulemaan sykeääniä ja muutenkin saada terkalta vahvistusta siitä, että missä mennään :)

meillä oli kuulema yks yö monotettu isäntää ihan 6-0 alaselkään kun olin "ottanu miehen kainaloon" nukkuessani niin mötkylä oli käyny potkimaan ihan höpelönä miestä :grin mie nukuin autuaasti...hehheh

Täällä taasen on hetkittäin alettu viihtymään poikittain. Kääntyy kyllä, ja toivottavasti rt...

Voi olla että kuvittelen, mut musta tuntuu et mukula on tehnyt hengitysharjoituksia viime päivinä. Se on ollut pää alaspäin jo pitkään ja yleensä nojailee selkä tai kylki mun mahanpintaa vasten niin et vatsan päältä näkee sen vartalon reunat. Ja nyt parina päivänä oon kiinnittänyt huomiota että mun vatsa kohoilee rytmikkäästi eli ihan ku näkyis kun muksun kyljet laajenee ja laskee joka "hengenvedolla". :) tai miten tän selittäisi. Liike on rauhallisempaa kuin mitä syke olisi eikä yhtään niin töksähtelevää kuin hikotellessa (vaikka sitäkin se tekee paljon), niin oon ajatellut että siellä se harjoittelee hengittelyä lapsivedellä. <3 onkohan se mahdollista?

Ootteko muuten huomannu, et viihtyykö teillä muksu jossain tietyssä asennossa tai jommalla kummalla puolella enemmän? Mulla Toukka näköjään tykkää könöttää enemmän vasemman kyljen puolella :) Välillä hauskan näköstä, kun masu selkeästi toispuoleinen ja kun tökkii, niin toisella puolella tyhjää ja toisella puolella kovaa (peppu/pää) :)

Takaisin