Tuhruvuoto

Täälä on ollu tiputteluvuotoa viime torstaista asti. Eilen alko vuotaa enemmän ja tänään vuoto muuttunut rusehtavaksi, vuotaa siis edelleen. Kipuja ei ole toistaiseksi ollut. Pitänee soittaa tänään neuvolaan. Meillä ei neuvolassa ole edes ultrausmahollisuutta että en tiiä käskeekö vain seurata vai mitä. Vetää vähän mieltä matalaksi ku ei tiiä onko tää harmitonta vuotoa vai meneekö tää kesken.
 
Toivottavasti kaikki siellä hyvin Ripsi! Kivuttomuus on hyvä juttu!
Voi hyvin olla että käskevät vain seurailemaan, toivottavasti pääsisit kuitenkin tarkistamaan tilanteen. Vuodot on kyllä kurjia.
 
Minä päivittelen tänne vähän tilannetta. Kolme päivää tuli ensin ruskean väristä vuotoa, melko niukkaa mutta kuitenkin jatkuvaa. Viime lauantaina vuoto muuttui runsaammaksi, oli vuorotellen ruskeaa ja iha punaistakin, kivut kuului myös kuvioon ja pienenpieniä hyytymiä tuli muutama. Eilen vuoto muuttui taas ruskeaksi ja on vähentynyt kovasti, hetken oli jo vuotamatta.

Tilanne viime tiistain ultrassa oli tosiaan se, että alkion sydän löi liian hitaasti, joten olen jo täysin varautunut siihen että tämä oli tässä ja keskenmenosta vuoto johtuu. Huomenna on kontrolliultra jossa tilanne selviää, ihan rauhallisin mielin sitä odottelen. Hirveästi luin netistä kokemuksia miten runsaampikin vuoto on isoittautunut vaarattomaksi, mutta meillä oli niin huono ennuste jo ennen tätä vuotoakin.. Parempi olla valmis, onpahan sitten iloinen yllätys jos ihmeenkaupalla pieni siellä vilkuttelisikin :)
 
Eivät alkaneet tekee mitään tk:ssa. Sanoivat että luonto hoitaa tällaset ja nyt on turha mitään tutkia. Sitten ku vuoto on rauhoittunut niin käydä verikokeissa eli varmaan viikon päästä, josta tarkistetaan sukupuolitaidit ja raskaushormoni. Olipa taas sellanen käynti, että ei ois kannattanu edes vaivautua.
 
Mun murheet tuhrutteluista on vähentyneet sitä myötä ku tuhrut on jääny lähinnä seksin jälkeiseksi pieneksi tiputteluksi. Ei oo pariin viikkoon ollu muulloin mitään hassuja värejä perusmömmöissä :D 10+1
 
Ultrassa kerrottiin, että mulla saattoi ilmeisesti n. rv 7 paikkeilla oleva parin päivän tuhruvuoto olla mahd. istukan kiinnittymisestä/kehittymisestä johtuvaa, sillä pieni on kiinnittynyt ihan kohdunsuun tienoille.
 
Täällä oli plussan aikaan tuhruvuotoa, jota ei ekassa raskaudessa ollut. Neuvolatäti sanoi olevan normaalia ja varattiin neukku ajat.
No, torstaina alkoi taas tuhrutella 7+2. Kävin seuraavana päivänä lääkärissä joka sanoi kohdunsuun tiputtelevan verta, eikä syytä huoleen ole. Omat vaistot tosin kertoi muuta. Normaali neuvolakäynti perjantaina, jossa täti ei ottanut mitään kantaa vuoteluun vaan sanoi kaiken olevan normaalisti. Mitä se ei omasta mielestä ollut... Sain nyt maanantaiksi ajan ultraan. Se käynti tosin tuntuu aika turhalta, kun viime yönä vuosin kaksi siteellistä puhdasta verta. Edelleenkään ei ole menkkakipuja kummempaa oiretta, paitsi äidin vaisto, että nyt on kesken mennyt.
Huomenna ollaan viisaampia, mutta luulen että joudun näistä ketjuista poistumaan.
Tsemppiä kaikille!
 
Bootybuilder voimia tilanteeseen ♡ ehkä se on harmitonta mutta valitettavasti äidinvaisto on yleensä oikeas.

Mulla oli ekas raskaudes koko ajan tunne että kaikki ei oo hyvin ja kkm todettiin nt-ultras. Nyt tuulimunatuomion saatua oli silti olo että raskaana ollaan ja niin oltiin.
 
Tsemppiä Bootybuilder! Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin hyvin!
 
Keskiviikon tuhruvuoto yltyi aina vaan ja tänään aamulla pikkuinen "pussukka" sisältöineen tippui suihkun lattialle...
Ei mitään kipuja, vain vuoto oireena. Ultrassa varmennettiin vielä sama asia, jota olen itse epäillytkin jo melkein viikon ajan.
Äidinvaisto oli ikäväkyllä oikeassa. Samoin näin toissayönä unta siitä, kuinka menee lopullisesti kesken suihkussa...
Uutta matoa koukkuun vaan, tsemppiä kaikille! ❤️
 
Mun kivulias vuoto kolme viikkoa sitten oli kans keskeenmeno, todistettiin neuvolassa viime viikolla... Neuvolassa sanottiin että jos tulee paljon vertaa ja on paljon kipuja niin on aika varmasti keskeenmeno. Tosiaan kipu on erilaista kaikille, olen tottunut että kärsitään kun menkaita tulee niin oli vaikea sanoa, kuin kivullista oli.
 
Mulla ei tullu vaan tuhrua vaan ihan lorisemalla pari rkl vanhaa verta 9+2. Sit 9+6 säikäytti jo toden teolla, kun samalla tavalla kerran loristen pari rkl kirkasta verta. Välissä ei tipan tippaa, eikä tuon jälkeen oo taas tullu yhtään mitään. Ei hyytymiä. 10+0 neuvolassa ultrattiin kaiken olevan kunnossa, syke näkyi ja penska liikutti raajojaan paljon. Syytä vuodoille ei tiedetä. Nyt 10+4. NPultra ois 2.8, jolloin myös etitään verenvuodolle syytä paremmalla ultralla.
 
Takaisin
Top