Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meilläkin riitti suunnilleen isännän katse omenaiseen tilaan ;)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mä en osaa jotenkin ihan kokonaan ymmärtää, että joku meistä voi olla taas raskaana kun vastahan me synnytettiin nämä pienoiset. Jännittävää kyllä tuleeko teidän lapsille yksi vai kaksi vuotta eroa tinka, kun voihan se lapsi syntyä ihan hyvin myös tammikuussa vasta. Mä oon niin innoissaan jo kaikesta teidän puolesta. Päivität sit kaikki tänne, et saadaan odottaa teidän kanssa :) Mitäs neuvolatäti tuumas vai joko soitit sille?

Ei hitto! Kuinka kauan mä olen ollut täältä poissa kun te jotkut onnelliset olette taas siunatussa tilassa :D. Onnea kaikille jo plussanneille!

Itsellä on paino jumittanut nyt jo useamman kuukauden taas samassa, vieläkin 1,5-2 kg välitavotteeseen. Yhteensä vielä 8-10kg raskautta edeltäneeseen painoon. Nyt yritän lopettaa sokerin syömisen ja kiinnittää huomiota hiilareihin ja niiden laatuun. Lisäksi olen nyt 3 viikkoa käynyt hölkkäämässä joka toinen päivä 1h. Silti paino junnaa! Täytyy taas käydä kontrolloimassa noi mun kilppariarvot, jos sieltä löytyis vastaus ongelmaan.

En minäkään tätä vielä usko. Vasta sitä oltiin synnärillä elämänsä rääkissä! Soitin neuvolaan ja täti laski lasketun ajan myös 25.12 ja neuvolaan meen 5.6 vasta. Saan aikasemmin lääkäriajan jos haluun kun täytyy selvittää saanko nyt sitä erityisäiriysrahaa vai pitääkö sitkutella sinne syyskuun loppuun kh-tuella kun silloin olin menossa vasta töihin. Neuvolatäti meinas että joutusin nyt sitkutteleen sinne syksyyn.

Tämäkin niin ohi aiheen... ehkä tämä on sitä henkisten riippakilojen karistelua ;)

Hei @sukki.. sama täällä. Tosin mä oon sen 7-8kg hoikemmassa kunnossa, kuin ennen raskautta, mut tavoite on silti vielä saavuttamatta. Suurilta osin ton kiukuttelevan polven takia, mut se alkaa olla ehkä vähän parempi joten täytyy alkaa lenkkeileen ahkerammin. Vois nimittäin repäistä vielä sen 15kg pois tästä laardiperseestä. Ja heti, kun mies ehtii korjata mun pyörän, nii lähen pojan kans fillariretkille. :)

Nii.. ja mä tarkistutin kans noi kilpirauhasarvot, kun sitä on suvussa jne. Noh, ne oli edelleen ihan normit. Et uskotaan nyt taas pariksi vuodeksi se asia. Läski mikä läski, uskottava se on. :D

Kiitos kiitos! Niin ainakin kahden testin mukaan mutta uskon vasta sitten kun oon käyny neuvolassa :)

oottaaks täällä joku muukin ku tinka?@sukin teksistä ymmärsin et joku muukin oottais:grin mut en minä,en en.

tänään on älä laihduta -päivä:) miks kaikki tommoset ja äitienpäivä sattuu just mun herkkulakon aikaa?:grin

Mikä helvatan älä laihduta-päivä? Just kurkkasin vaakaa ja vähän järkytyin, kun puolisen kiloa on paino koholla.. no, nyt on sellainen aika kuukaudesta, kun on muutenkin turvoksissa, mut silti. Ny pitää koittaa ottaa itteään niskasta kiinni uudestaan, laittaa polvituki paikalleen ja lähtee käveleen vaan.

Mä lähen kans ihan uhalla lenkille. Vien pojan hoplopiin telmimään ja sinne ja takas ku kävelee, nii on ihan kiva lenkki. :)

mun pitää mennä anttilasta kattomaa yhtä voidetta,ei ollu sittaris eikä prismas,siispä kävely kaupunkii.täytyy toivoo et tulis se tekstari tossa aamupäivän aikana niistä ostetuista keinutassuista ni tulis lenkki ku kaupungista kävelis sittarille niitä hakemaa.
mun tuurilla se tekstari tulee ku ollaa päästy takas kotio.

Takaisin