Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ökkis moi :) kiva kun tänne on löytäny uus tyyppi. Varhaisultrassa en käynyt, enkä maksullisessa 3D, ihan vaan kunnan maksamissa kävin.
Ja hieno saavutus tuo tupakoinnin lopetus. Täällä kans 1,5v polttamatta, ja takana yli 10 vuotta addiktioo.

Mä en tiiä kuinka toi varhaisultra menee... Ilmotin äitiysnvlaan et oon raskaana... siel si katottii paperit kuntoo ja tutkittiin et masussani on elämää :) siellä sitten 5 sentin papu pötkötti sydän lyöden :)

En myöskään osaa mitään sanoo varhaisultrasta. Eka ultra oli sillon np-ultra, jossa katottiin se niskaturvotus ja toinen ultra oli rakenneultra. Voi sitä jännitystä ja ihmetystä, kun näki ekaa kertaa pikkusen masussa köllöttävän, jumppaavan ja se pieni sydän siellä kovasti jumpsutti :love017

Mulla taas meni vähän erilailla toi varhaisultra, kun tuli siinä mietittyä jopa aborttia sekavassa elämän tilanteessa... :oops: Kysyi sitten siellä haluanko nähdä sen sikiön ja halusinhan minä. Se oikeestaan sai mut vakuuttumaan siitä, että meille syntyy lapsi, luojan kiitos! :smiley-angelic001 Sitten oli ihan ne ilmaset np-ultra ja rakenneultra, joista nyt ei kyllä meidän kohdalla sillaite ollukaan mitään hyötyä.

Täällä taas tänään karsee jalkarääkkitreeni ja tiedän jo nyt, että huomisesta keskivartalon treenistä tulee niin tuskaa! :sick006

Ökkömönkiäinen onnittelut plussasta ja tervetuloa joukkoon :) Tosta varhaisultrasta sen verran, et meiän kunnassa se kuului ekaan lääkärintarkastukseen ja oli ilmanen. Mut monessa pienemmässä kunnassa ei välttämättä omaa ultraa oo, ja silloin jos varhaisultraa haluaa, ni joutuu sinne yksityiselle menemään.

Mä en oo tehny mitään paitsi lihonu :oops: Nyt aattelin et jos olis mahdollisimman paljon tuol ulkona, ni ei pääsis koko aikaa jääkaapilla ravaamaan :rolleyes: Eilen otin kaapista 2l kannun ja päätin ruveta juomaan sen verran vettä vähintään päivässä. Ja yllättävän helposti se ainaki eilen onnistu ja tänää menny alas vielä paremmin :)

Jei! Oon saanu itteeni niskast kii pikkuhiljaa. Tänääki jumppasin kunnolla ja kävin sit viel oikee mäkisen vaunulenkin, johon kulu n.1,5h :) Nyt on kova tavote saada kesäkuun ekaan viikonloppuun mennessä sen verran senttejä pois et yks mun puolihame istuis kauniimmin päällä eli sillee et sen kehtais pukea päälle veljen valmistujaisiin. On mul yks mekko varana et jos en tavotteeseen pääse, mut se on niin arkisen näkönen etten sitä mielelläni juhliin pue.

Nyt vaan Bettie hame esille niin se toimii oivana motivaattorina ja muistutuksena! :) Mua harmittaa hirveesti kun en kerennyt painoa pudottaa tässä välissä ennen seuraavaa lasta. Pitää vaan koittaa nyt jaksaa liikkua samaan malliin kuin tähänkin asti niin välttyisi turhalta paisumiselta...

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Tinka kyllä se esikko pitää sut liikkeessä ja kiireisenä :)

Tinka86, olisko sulla paljon painoa pudotettavana? Itsellä ylipainoa ja ajatusta että olisi kiva saada kiloja pois, jos uskaltaa haaveilla kahdesta viivasta :)

Yhdeksän kiloa niin olisin siinä painossa kun Arttua rupesin oottaan.

Ollaa puhuttu ukon kans siitä nro kakkosesta mutta mies ei suostu siihen ennenku saa vakipaikan töistä... Ollu jo kaks vuotta vuokramiehenä työpaikalla.... saas nähä tuleeko muutto ennemmin jonnekki ennenku nro 2 saa luvan tulla...

Meillä odoteltiin myös että kummallakin on vakityöt ennen kuin lapsia tulee :)

Takaisin