Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt se tuuli ei enää käy... saa pistää pojan päikyille pihalle ja ruveta toouhuu... Mut eka kolmas kuppi kahviaaa :D

Tääl tuulee vieläki. Esikon hoitotätiki meinas et ne käy vaa kävelyllä lasten kans tänää ja menevät sit sisää leikkimään, ku jo eilenä oli niin kylmä tuuli et olivat kaikki olleet ihan jäässä. Mäkä en sit lenkille lähteny, ku en muistanu ottaa toista pyykkipoikaa vaunuihin kadonneen tilalle, ja se harso ei sen yhen varassa pysyny suojaamassa Tyyneä viimalta. Nyt laitoin kyl takin taskuu pyykkipojan, ni sit on varmasti seuraaval kerral sellanen mukana :)

Mä aina naureskelen niille lastenvaunuille missä on harsot pyykkipojilla kiinni, ne on vaa musta niin hassun näkösiä. Ihan ku pyykkejä ripustaisi siihen suuaukon etee :laughing001 (enkä siis mitenkää pahalla mielellä naureskele)

Mie olin kyllä eilen niin läkähdyksissä ratsastustunnin jälkeen, että huhhuh! Tämän siitä saa, kun ratsastelee samalla hevosella koko ajan, niin sitten, kun on ihan erityyppinen ratsu alla, niin joutuu oikeasti töihin. :D Kiva oli kavuta sellaisen itseä korkeamman jykevän hevosen selkään, kun on tottunut menemään tuollaisella vähän päälle 150-säkäisellä sirolla ja kevyellä arabilla. :D Mutta en tarvinnut jakkaraan selkään päästäkseni, se oli jo ensimmäinen pieni voitto! Ja tunnin jälkeen hevonen oli yhtä märkä kuin ratsastaja. Teki kyllä sauna terää sen rääkin jälkeen. Puuh.

Tänään mennään kyllä ulos, vaikka täälläkin tuulee enemmän kuin eilen. Mutta aattelin suunnata metsään lasten ja koirien kanssa, siellä on sentään vähän tuulen suojassa. :) Pakko päästä liikkumaan uloskin, vaikka edelleen tää köhä vähän vaivaa.

Mä oon siitä iloinen et vaikka melkee keskustassa asutaan, niin tossa on metsän tynkää ja luontopolku ihan vieressä. Viime kesänä käytii siel jonku verran ihan vaa jo senki takia et se pieniki määrä puita ympärillä tekee mielelle hyvää ja lisäks viilentää kuumal ilmal :) Ja esikko oli ihan onnessaa siel. Mut huono puoli siinä on et ei siel koskaa ihan täydes rauhas saa olla ku polulla kulkee paljon muitaki ihmisiä ja asutus on niin lähellä :sad001

Mul on muuten rintalihakset kipeenä, käytin Tyyneä vähän painona ja volaa :happy093. Jos vaikka ei tissit pääsis niin pahasti roikkumaan sitte imetyksen jälkee, ku olis ees jonkunnäköstä lihasta siel tukemas :)

mulla oli eka harso kiinni pyykipojilla,sitte verhonipsuilla.sitte ostin sen vaunuverhon.paljon järkevämmän näkönen eikä kiinnitimet häviä mihkää.
hirveesti palo kaloreita on kirjotuksen aikana...:rolleyes:

Mä oon kans miettiny sen vaunuverhon ostamista, mut jotenki on itestä tuntunu turhakkeelta ku saa sen harsollaki toimimaan. Mut olisha se paljon kauniimpi, ehkä sit ku se kolmas muksu joskus tulee ni voi ostaa sen verhon, ku on jo kaikkee muuta ennestää :)

nappo, pitäähän siellä olla! Mutta ei myö nyt mihinkään pahimpaan myräkkään sinne lähetäkään. Eikä täällä miun mielestä vieläkään kovin paha tuuli ole, vaikka vähän kovempia puuskia välillä tulee kuin eilen.

Meil on pyykkipojilla harso kii, murr :D Rupee mitää vaunuverhojen kaa hienostelee. Saa sitä rahaa palaa muutenki.

Meillä on verhonipsuilla kiinni ja on tyylikkään kultaiset ja ihan hienot :laughing002 Paremmin pitää ku pyykkipojat :happy112

Meillä on hiihtoloman kunniaksi mun kaksi pikkusiskoa kyläilemässä eli päästiin miehen, vauvan ja koiran kanssa eilen 1,30h lenkille. Teki niin hyvää saada kävellä siihen kunnon rivakkaan tahtiin ja hengästyin vasta viimeisellä puolituntisella, ku rakko oli räjähtämispisteessä :gen113 En vaan saanut itseäni puskapissalle pimeään metikköön, ollappa mies tässä asiassa :smiley-angry019
Muuten lenkki sujui täydellisesti, jos ei oteta miehen ruikutusta, kusitaukoa ja "Oota vähän"-huutoja lukuun :happy119

Ja tänään koitetaan uudelleen eri suuntaan, ku tuolla oli niin paljon isoja koiria, jotka joskus ovat vapaana :eek:

Möh.. mä kans pidän vaan harsoa ja pyykkipojilla kiinni. Tosin, mulla on sellasia söpöjä perhosen mallisia pyykkipoikia, nii niitä pitäny. Ne ei oo kyl kovin hyvät ne perhosnipsut verrattuna kunnon vanhanaikaisiin, mut ovat asiansa ajaneet ihan hyvin.

Minkkis... ostappa itelles se vekotin, millä nainen voi pissiä kuin mies. :D Nehän oli kova hitti jokunen vuosi sitten. :D Mikä hitsi se oli. Sellanen nokka toho tuheron alle ja sit antaa liristä... kauheeta! :D

Ja pahoittelen samantien. Ei liity millään tavalla vissiin painon pudotukseen toikaan.. huooooh. Keitän sitä sumppia...

Munki pitäs hankkia sellanen laite :DD Tuo työmailla voitte vaan kuvitella missä kunnossa on vessat miesten jäljiltä :DDD

Takaisin