Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Syötiin tunti sitten ja sitten tajusin, että, jos tänään kerta saan sen rullakebabin, niin miksi en voi yrittää herkutella!
Eli herkkupäiväksi meni ja söin sen kunniaksi 7 geisha konvehtia.. Päätä alkoi melkein särkemään, mutta ku lopetin ja join vettä, niin ei enää tunnu voimistuvan.. Taisi siis taas jäädä vuodeksi suklaa kaappiin ja miehelle..
Välillä mun on vaan pakko kokeilla, jos vaikka suklaa olisikin herkkuni, mutta eipä ollut vieläkään. Se vaan kaipasin ton 7 kappaletta kumminkin :laughing021

Ja eniten ärsyttää mies joka kaihoten katsoi jo ensimmäisen konvehdin jälkeen syömistäni ja sanoi "Älä nyt pää överiksi tota", Helkutti! Ihan ku kilot pomppaisivat muutamasta konvehdista pilviin, jotka ovat ensimmäiset tänä vuonna. Ihan varmaan mietti vaan, että on itteltä pois! :finger005

Mutta en tasan tunne morkkista. Koska viimeksi on ollut herkkupäivä? ja kai nyt edes joskus tämmönenkin pudottaja saa jotain epäterveellistä laittaa suustansa sisään :mad:

Minkkis, kyllä saa! Ja sie oot jo niin hienon työn tehny, ettei tarvii todellakaan huonoa omatuntoa potea. :) Ja sitä paitsi, järkevintähän se on muuttaa niitä tapojaan, ei pitää sellaista dieettiä, jota ei ole tarkoituskaan jatkaa painonpudotuksen jäkeen. Eli jos tarkoitus on, että pääsisi tilaan, jossa syö ja liikkuu hyvin ja terveellisesti, mutta silloin tällöin herkuttelee, niin pitäähän sitä herkutteluakin "kokeilla" välillä. Oot kyllä onnellisessa asemassa, kun ei suklaa himota. Meitä suklaaholisteja on turhankin monta. :D

Miekin olen syönyt tietysti sitä omenastruudelia tänään vaniljakastikkeen kera ja noita macaronseja, jotka onnistuivat yllättävän hyvin ensimmäiseksi yritykseksi. Mutta en ole vetänyt itseäni ähkyyn niillä. Ja! Ruuaksi tehtiin täytettyjä ohukaisia ja söin vain yhden, koska tulin siitä täyteen. Toisen jätin iltapalaksi tai todennäköisemmin huomiselle lounaaksi. Eli vaikka vähän tuli herkuteltua, niin en ole ähkyyn syönyt itseäni tänään. Jotain järkeä tullut siis tuohon mättämiseen. Ja sitä liikuntaakin olen harrastanut. Punnersin ähkien ja puhkuen ja kahvakuulaa heilutin hirveällä raivolla. Niin ja Selättimen kanssa ketkuttelin. Olen ihan tyytyväinen tähän päivään, vaikken enää sitä hulavannetta tänään ehtisikään pyöritellä. :)

Mä maistelin eilen niitä uusia salmiakkeja.. oi taivas.. hyvää. Mikä lie olikaan pussin nimi. Siinä on luun muotoisia karkkeja, miekkoja, kalloja ja punaisia lätkiä.

Minkkis on kyllä kadehdittavan virkeä ;)
Mun aamu alkaa puolella pannulla kaffetta, että tiedän pysyväni hengissä.

Hih, mä en saa koko päivänä aikaseks sitä mitä Minkkis tossa parin tunnin aikana! o_O No, vauva sai tänään broileri-kasvissosetta, samoin pakastin. Ja vähän siivosinkin ku vieraita käväs. Ja nyt mä sit leivon, keskellä yötä...hmm.. Jos ois vähän reippaampi ni ehkä karisis kilotkin reippaammin??? ;)

Mie hankin eilen vielä lisää mustelmia hulavanteen kanssa. Nyt ei ole vain säärissä vaan myös jalkapöydässä noita mustelmia. Mutta periksi en anna, vielä mie opin sitä himputin vannetta keikuttamaan!

Saa nähdä, mitä tänään saa aikaiseksi. Suuria suunnitelmia ei ole. Siivouspäivä kyllä, eli ainakin vähän hyötyliikuntaa, kun pitää tänään luututakin. Esikoisella oli ainakin eilen niin kamala yskä, ettei varmaan hirveästi ulkoilla vielä tänäänkään porukalla. :( Harmittaa, vaikka toki ilman esikoista pääsee lenkillä reippaammin etenemään. Mutta olisihan se mukava saada tuo innokas lenkkikaverikin mukaan.

Mmmmmm... Voissa paistetut muikut, etenki äiskän tekemät ja tuoreet. Meil on yks tuttu, joka kesäsin tulee myymään ovelle suoraan kalat. Pikkasen kätevää :) Sit meil on savustuspönttöki, siis porukoilla. Iskä tekee sillä hyviä kaloja :)

Se mun vanne on 1,5kg painonen ja siinä on muhkuroita. Se pyörittäessään murjoo kroppaa. Siks sitä ei raskaanakaan saanu käyttää.

Eilenä Tyynen neuvolareissulla kävin vaalla, ja se näytti kiloa enemmän ku puoltoista kuukautta sitte :mad: Ärsyttää, ku ite kuvittelin et ois edes himpun tullu alaspäin. Tosin mä oon nyt jotenki tosi turvoksis ja tuntuu et maha on oikeesti tiellä, siis kun istuu niin se tuntuu jotenki enemmän häiritsevältä ku nornaalisti.

Kiitos Sinbulaattori! Laitampas korvan taakse:)

Me käytiin tänään miehen kanssa ulkona syömässä. Tuli vähän morkkis siitä jälkiruoasta :oops: mutta oli hyvää. Uusi kummeli sen sijaan oli aika blaah... niin ja morkkista lisää se etten ole kerennyt lenkille tänään. Huomenna täytyy vissiin käydä tuplalenkki. Kiva huomata että kun itse olen ruvennut katsomaan syömisiäni enemmän ja liikkumaan enemmän niin mieskin on vähän innostunut tästä painon pudotuksesta:happy093.

Jäde, miulla on ihan tavallinen hulavanne ja saan siitä mustelmia siinä kohtaa, kun se tippuu alas. :D Kolisee kinttuihin! Enpä tullut nimittäin itsekään ajatelleeksi, että voisin sillä mustelmia saada, mutta kyllä on nytkin toisessa jalassa jalkapöydän päällä komean viininpunertava kuvio! Pitäisi kengät jalassa pyöritellä vissiin. :D

Innostuisipa meilläkin tuo mies kuntoilemaan edes vähän. Mutta ei ole ainakaan vielä innostunut. Se kun ei harrasta mitään liikuntaa, tuo kone se vaan vetää puoleensa. Siis kyllähän itsekin istun tässä lätisemässä, mutta teen sentään muutakin! :D

Nyt pienelle (ja itselle) aamupuuroa laittamaan! Alkaa tuo ääntely kuulostaa siltä. :)

Whaat!? :eek: Kävin viel iltapäiväl heittää 4km lenkin. Nyt on maailmakirjat sekaisin. Mutta ajattelin kokeilla josko kunnon lenkit päivässä pitäis tuhokoiran aisoissa :grin tosin arkiaamuisin/päivisin silloin ku esikoinen ei oo hoidos ni en pääse pitkille lenkeille ku ei siitä kahen ipanan kans tuu mitää :confused:

Meillä ne "pitkät" lenkit päivällä voi kyllä kestää kauan, mutta ei niillä paljon edetä. :D Tai no, ehkä esikoisen ikään nähden aika hyvin, varmaan joku 3-4 kilometriä voidaan kävellä, ainakin parhaimmillaan, mutta siinä kestääkin sitten sellaiset 1,5 tuntia. Itse on tottunut vähän nopeampaan tahtiin ja meinaa tuskastua, kun jatkuvasti pysähdellään. Onneksi Kiira vaunuihin nukahdettuaan nukkuu kyllä, ei tarvitse koko ajan liikkua. Talvella vaan tulee itselle vielä niin herkästi kylmä, ettei tosiaan huvita seisoskella. Kesällä on ihan kiva tytön kanssa ihmetellä asioita. :)

Täällä on kyllä tänään ollu niin huono päivä, kun istuttu paljon autossa ja kaikki liikunta jäänyt pois. Tai no, kävin ratsastamassa, mutta ei se kunnon kuntoliikuntaa ole. Pitäisköhän käydä katolta tipunneet lumet siivoamassa pihalta, kun kerrankin täällä tyttöjen mummolassa pääsisi! :D

Me vielä tossa syksyllä käytiin yhdessä ulkoilemassa. Mutta mutta, totesin sen jälkeen kun koira tuhosi hihnansa kun tytön kans ihmeteltiin jotakin ja kaikenkukkuraks alko sataa vettä ku saavista kaatane että taisi olla vimonen kerta yksin koko ronkan kanssa lähden. Kotiin tuli oli aika taiteilulaji. Ja nyt kun ei vauva nuku enää aamuisin vaunuissa niin hyvin. Täytyy kattoa sitten, kun se viihtyy katselemassa istuen vaunuissa ja koirallekki ehkä tullu jotain järkeä päähän. Nyt ollaa se vajaa tunti mitä vauva nukkuu aamulla vaunuissa ni oltu tossa omalla pihalla..

Takaisin