Oi että. Mie näin tänään aamulla vaa'alla sen lukeman, jota en ole nähnyt sen jälkeen, kun aloin Kiiraa odottaa. Oli jo ikävä! Sitten katse peiliin ja ihmetys, miten paljon sitä rasvaa voikaan vielä tässä painossa olla. :D Siis oikeasti, olen parhaassa lihaskunnossa, jossa olen ikinä ollut, painanut vielä kilon vähemmän kuin nyt, niin kuinka paljon nyt onkaan sitä rasvaa? :D Voe voe. No, nyt on hyvä tsemppi päällä, kyllä ne lihakset vielä saadaan rasvan alta esiin kaivettua!
Tiutsi, meilläkin on se Wii Fit ja siinä se hulavanteen pyörityspeli. Mie en vaan kestä sitä, kun en vaan siinä osaa hytkyttää ja mies ihmetyylillään on edelleen siinä parempi. :D Se syö naista.

Joten en pelaa! Oon kyllä aatellu, että voisi senki taas kaivaa naftaliinista ja pelailla. Tykkään etenki niistä jooga- ja lihaskuntojutuista. Ja oishan miulla tuohon Wiihin Zumba-peliki. Siinä sais myös hyvin hien pintaan, kun ei oo aikoihin pelannu. Vois esikoinenki siinä sit samalla hytkyä.
Ja hei! Reippaasti vaan vannetta pyörittämään. Miullaki on komeat mustelmat kintuissa eiliseltä. :D Luulen kuitenkin, että siinä on ihan hyvin kaloreita kulunut, vaikka taidot on vielä olemattomat. Tai ehkä juuri siksi.

Tuntuu jopa keskivartalossa, että on eilen hetkutellut. Aah, tää lihaskipu treenin jälkeen on just parasta.