Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vau Minkkis! Toi on jo tosi hyvä!

Tuntuu vaan et nää viimeset kilot jää vaan jumittaan... Mut kyl on pakko ottaa itteensä niskasta kii ku on sentää motivaatiofarkut hyllyllä odottamassa!

Oi että. Mie näin tänään aamulla vaa'alla sen lukeman, jota en ole nähnyt sen jälkeen, kun aloin Kiiraa odottaa. Oli jo ikävä! Sitten katse peiliin ja ihmetys, miten paljon sitä rasvaa voikaan vielä tässä painossa olla. :D Siis oikeasti, olen parhaassa lihaskunnossa, jossa olen ikinä ollut, painanut vielä kilon vähemmän kuin nyt, niin kuinka paljon nyt onkaan sitä rasvaa? :D Voe voe. No, nyt on hyvä tsemppi päällä, kyllä ne lihakset vielä saadaan rasvan alta esiin kaivettua!

Tiutsi, meilläkin on se Wii Fit ja siinä se hulavanteen pyörityspeli. Mie en vaan kestä sitä, kun en vaan siinä osaa hytkyttää ja mies ihmetyylillään on edelleen siinä parempi. :D Se syö naista. ;) Joten en pelaa! Oon kyllä aatellu, että voisi senki taas kaivaa naftaliinista ja pelailla. Tykkään etenki niistä jooga- ja lihaskuntojutuista. Ja oishan miulla tuohon Wiihin Zumba-peliki. Siinä sais myös hyvin hien pintaan, kun ei oo aikoihin pelannu. Vois esikoinenki siinä sit samalla hytkyä.

Ja hei! Reippaasti vaan vannetta pyörittämään. Miullaki on komeat mustelmat kintuissa eiliseltä. :D Luulen kuitenkin, että siinä on ihan hyvin kaloreita kulunut, vaikka taidot on vielä olemattomat. Tai ehkä juuri siksi. ;) Tuntuu jopa keskivartalossa, että on eilen hetkutellut. Aah, tää lihaskipu treenin jälkeen on just parasta. :happy119

Minkkis! Hieno saavutus. Kuinka sä siihen pystyit? Tuntuu niin nahkeelta taas kaikki pudottaminen.

Mullakin on jossain se ainava hulavanne, mutta en oo koskaan sitä osannu käyttää. Sattuu niin pirusti noihin jenkkoihin kun koettaa sillä pyörittää.

Mää myin wii fitin pois.. :D Tosin siinä vanteen pyörityksessä olin hyvä, mut en mä muuten tykänny. Plus et miehen jalat oli liian isot sille tasapainolaudalle, nii se ei voinu mitää pelaa. Ostettiin sit x-box ja siihen toi kinect. Sillä ollaan voitu molemmat pelaa ja hiki lentää... nyt en ookaan pojan syntymän jälkeen pelannu. Miksi ihmeessä? Tuskailen aina jumpaten tuossa lattialla, mut voisin pelaa fruit ninjaa, pitää hauskaa ja samalla hiki lentäs. :D

Otin Känkkis itseäni niskasta kiinni ja muutin elämäntapani. Ehkäpä vaikuttaa se lähentyvä 30 ikä ja sitten, ku eka 5kg tippui, niin alkoi janota lisää putoavia kiloja :laughing021
Mun siskonikin järkytti mua, ku olen ollut AINA sisaruksistani painavin ja meitä on sentään 9, niin nyt ku pompattiin pari viikkoa sitten vaa'alle siskoni painoi 10kg mua enemmän :eek: Syykin tiedetään.. Elämänsä ensimmäinen parisuhde, jonka takia on joutunut jättämään hevostelun vähemmälle ja makoilee kerrostalossa... Ja sama mun veljellä.. Eka parisuhde ja kerrostalo..

Ja hulavannetta on kiva pyöritellä. Meillä on aina yks ohjelma, jossa on vanne mukana kuntopiirissä ja siellä sitä saa pyöritellä aina minuutin putkeen, jos siis pystyy ja minä vihdoinkin onnistuin viime kerralla :laughing002 Mut muuten meidän oma talo on niin pieni, ettei täällä vielä mahdu sellasta harrastamaan ilman häiriötekijöitä ja ulos en mene ilmaiseksi naapureita viihdyttämään :happy112

turhaa mä laihdutan kun kerrostalossa asutaan,mut tottahan se on.maalla kun asuttiin niin painoin 20 kiloo vähemmän.sitte muutettii kapunkii,isäkii kuoli ykskaks ni mikäs sen helpompaa ku mennä kaupasta ostaa lohtusuklaat ja jäätelöt.

On se juu totta et maalla on helpompi pysyy hoikkana. Ei tääl kerrostalolähiös vaa oo niin helppoo toi ulos lähtö ja siellä olo. Tai no omasta itestähä se on kii, mut silti :(

On se kyl ihme juttu... voi mennä koko päivä, ettei evääkään jaksa liikauttaa mut jos tekee mieli herkkuja, nii niitä jaksaa lähtee sit ostamaan. Tiedetään... kyllä on joskus masiksen kourissa tullu lähettyä siwaan karkkiostoksille vaikka muuten ois koko päivän vaan maannu sisällä pää jumissa.

Juu ja meidän, jos pitää lähteä Siwaan,( joka on yllättävän lähellä:angry2), niin ensin pitää pukea koko perhe, käynnistää auto, tarkistaa talo ja ajaa 17km lähimpään Siwaan :laughing002

Hah, en kyllä allekirjota tota, että maalla ois helpompi pysyy hoikkana! xD Ensinnäki en uskalla mennä lenkille kun tulee pimiä, kun ei oo katuvaloja, kaupungissa uskalsin, ja meninkin. Myös kuntosalit ym. on lähempänä ni ois jotain järkee käydäkin siellä. Täältä jos lähtis ni sen lisäks että se maksaa omaisuuden, myös bensat 100km eestaas maksaa kanssa... Myöskään kauppaan ei tuu lähdettyä kävellen, kun yhteen suuntaan on jo sen 7km.. (huomaatteko kuin taitavasti löydän selityksiä sille miks oon näin plösö? ;))

Ei oo mukava kun pimeessä tiellä kävelet ja ihan siitä jostain läheltä kuuluu porotokan röhkintää :grin tai sitten kun sieltä metsästä ajattelet lähteä ihmisten ilmoille vaikkapa bussilla saat odottaa pysäkillä sitä poron kanssa. Onneksi olen löytänyt tieni tänne taajamaan jossa uskaltaa lenkkeillä pimeän tullenkin!

Juu kyllä minäkin ihan maalla kiloni keräsin, mutta sisarukseni lopettivat kerrostalo elämän takia sen liikkumisen eli eivät kuulu lenkkeilijöihin tai salilla kävijöihin. Maalla porukoilla pysyivät kunnossa työllä eli hoitivat eläimiä ym. Eivät siis sielläkään erikseen lenkkeilleet ja sitten, ku tuo ruumiillinen työ jää pois, eikä tee mitään muuta, niin....

mulla kanssa ne ulkotyöt piti läskit poissa.ja kaupungille kun lähti kirjastoon niin jätin pankkikortin kotia,ei tullu käytyä samalla karkkia ostamassa.ja sillon tuli syötyä säännöllisesti ja suht terveellisesti.ja treenattua painoila,nyt nekii on varastossa.

Kyllähän siinä, jos ois omakotitalo, tulisi enemmän ainakin sitä hyötyliikuntaa harrastettua ja ulkona oltua. Välillä ihan harmittaa esikoisen kannalta, kun se ei talvisaikaan varsinkaan kovin paljon pääse ulkona olemaan, kun jo koiran kanssa käydään lenkeillä. En vaan tykkää seisoskella toimettomana tuolla pihalla ja palellunkin herkästi. Jos olisi oma piha, niin olisi edes lumitöitä välillä tai sitten voisi koira olla pihalla irti ja voisin sen kanssa touhuta, kun tyttö leikkisi. Tosin tämä talvi on kyllä ulkoilukelien osalta ollut aika surkea, joten voin syyttää keliäkin! :D

Pitääköhän miun pitää välipäivä hulavanteen kanssa ottelemisesta, kun on keskivartalo sen verran kipeytynyt. :D Niin mikä kunto? Olen kuullut puhuttavan sellaisesta joskus. :wink Tai sitten käyn kuitenkin hankkimassa vähän lisää mustelmia kinttuihin, kun pitäisi ehkä edes vähän tehdä noilla lihaksilla jotain, etteivät jumiudu. Enkä malta ihan täysin lepopäivää pitää, ainakin käsivarsien lihakset voisi treenata. Inhoamani punnerrukset siis kuvioihin mukaan ja kahvakuula, joka ei ole niin inhottava.

Voi ei, meidän pikkuneiti osaa kaataa olkkarin roskiksen.:eek: Tuossa se äsken taas mönki tietokonepöydän alle ja roskis nurin ja neiti kaiveli innoissaan sieltä levinneitä papereita.

Ihana Kiira. HIhhih! Meidän poika mönkiii tuohon telkkarin eteen ja laittaa jalat sinne hyllylle ja alkaa nosteleen jaloilla välihyllyä. Jumppaako hän? Hyllyillä ei oo mitään, niin jumpatkoon ihan rauhassa. :D

Mä ostin hyvät juoksulenkkarit... vaan juokseen tuskin pääsen ton polven takia. Pitäisi jo pikkuhiljaa soittaa sille ortopedille aikaa.. ny putoo paino niin hitaasti, mut kyl se siitä taas kun pääsee ulos. Mä oon kans lihonu tässä kerrostaloelämässä. Mä olisin ulkona kokoajan, jos asuis maalla. Mä tykkään hirveesti hakata halkoja.. se on niin terapeuttista. :D

Mä tein tänään ekaa kertaa jotain uutta.
Miehen kello, ku taas herätti meidät, niin vapain vaihdon jälkeen vauva nukahti, mut itse olin taas siinä pisteessä nukkuako vai laittaa telkkari päälle, jotta toi esikoinen näkee edes kerran viikossa sen Jake MikäMikäMaassa, ku kerta kuulosti pyörivän sängyssä..
No ylös nousin laitoin ohjelmat lapsille, pistin puuron tulemaan ja aloin polkemaan 25min kuntopyörällä.
Päivän mittaan en jaksa, ku joudun keskeyttämään eli pyöräilen miehen ollessa kotona normisti, mutta nyt ku vauva nukkui ja olin "virkeä" sain tämän päivän pyöräilyn puoliksi tehtyä, ku illalla on Partylite-kutsut ja jää siis luultavasti loppu pyöräily polkematta..
Ja eikös se aamuaerobinen liikunta ollut jonkun mielestä hyödyksi :laughing021

Vauva heräsi, ku pyöräilyä oli jäljellä minuutti, nostin pojan lattialle, laitoin isommille puuron ja menin suihkuun. Sieltä ku tulin syötin vauvan, söin itse ja lisäksi vaihdoin lakanat, latasin vaipat koneeseen, maksoin ison pinon laskuja (terapeuttista) ja nyt vauva meni ekoille päiväunille ja saan käpertyä sohvalle katsomaan hömppäää.. Aah.. Niin ja vaaka näytti iloisia lukemia taas tälle mammalle pitkästä aikaa. :)

Minkkiksellä on ollu vauhtiaamu! :) Minäkin tossa kattelin josko kuntopyörän ostaisi mutta torista ei ainakaan löytyny. Pitää varmaan katella uutta o_O ja lenkkitennaritkin on ollu haaveissa ja sit sellanen ns. " hiihtovyö" kun käy vaunuileen niin sais koiran siihen kii ja itse vois kaksin käsin työntää vaunuja. Tuo meidän koira kun fleksissä riehkaa ees taas hajujen perässä niin on käsi koetuksella.

Mul ois kaks crosstraineria. Niistä pitäs päästä eroon. Vievät vaan tilaa. Se hulavanne tekee ekaks mustelmia, mut ne helpottaa, ku tekee joka päivä.

Eilen taas spurttasin parin tunnin ulkoilut. Jestas, et oli vaikee päästä liikkeelle. Jos sitä tänääki hiipis pihalle, ihan jätkän takia. Se niin tykkää kuikuilla vaunuista :)

Kauppaan me mennään kävellen, jos ei tarvi kauheesti ostaa. Se on tossa parin kilsan päässä. Isompaan kauppaan sit autolla, ku sinne on n 25 km matkaa.

Takaisin