Tsemppiketju kilojen karisteluun

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bettie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tuun lyttää teijän hyvin alkaneet dieetit:evil6. ja nyt sit tulee maraboulta jotain uutta pähkinäsuklaata,aijai namnam:angel9

Tein justiin ekaa kertaa raakasuklaata. En tiedä mikä meni vikaan, mutta sinne jäi kiteitä, jotka keräytyy muoteissa sinne pohjalle ja maistuu pahalta. Haluun Fazerin sinistä :sad015.

Jippiii!! Aamulla olin päässyt vihdoinkin välitavoitteeseen. En kerro miehelle vielä, kun lukema oli 100g kiinni eli yritän saada vielä kilon alas ja sitten paljastan asian. Syy on ihan se, että mies ei meinaa pysyä aloillaan, ku emme syö ennen tavoitetta rullakebabia. Voitte uskoa, että kyllä äijää nyt "kiinnostaa" miten edistyn :laughing021

Eilen tajusin vasta kahvilan jälkeen, että oli runebergin päivä. Kyllä harmitti, Teen joka vuosi ne leivostortut.
Sitten mies tuli kotiin ja kertoi karvaan tarinan miten heille ei oltu tarjottu ruokapaikassa jokavuotisia torttuja.:eek::smiley-angry016:laughing001
No tämä perhe päätyi kauppaan ostamaan voita ja mantelijauhetta ja tein illaksi tortut.
Minä tietenkin katselin syömistä teekupillisen kanssa, mutta sain oman puolikkaani aamulla :happy119

Juu @sukki ja olin kans jotenkin 8.päivässä :think005 Kyllä tämä vauva-arki rupeaa pehmentämään pää koppaa.. Katselin vaan tyhmänä, kun kävelin kahvilaan ja pois, että "Miksi on lippu salossa" :violent001

Mä onneks älysin eilen et oli ruuneperkinpäivä.en ois muuten älynny mut kun meinasin kostoks vetästä miehen verkkarit lipputankoo mut siellä olikii jo lippu,sit oli pakko kattoo kalenterista et kuka kerkes ennen mua,no ruuneperihän se.

Tuli muuten mieleen Jätsin kommentista se ensimmäisen kauden Vain Elämää jakso, missä Erin veti Jonnen yöhousut salkoon :grin.

Voi marabou... <3 Kehtaatteki mainita sen täällä!!! xD Mun herkkulakko kosahti kyseiseen suklaaseen. ja pahasti! Miten saan uudestaan itteeni niskasta kii? Eilen vetäsin kaks ruunepäriiki naamariin, vaikken niist ees niin paljoo tykkää :(

Mä kituutan vielä tän päivän ja huomenna paljastan miehelle, että olen alittanut yhden kymppitason taas ja sitten koko perhe tai mies yksin ryntää hakemaan sen rullakebabin.
Sitä taidetaan sulatella vielä ens viikollakin.. Onneksi sunnuntaina on taas kylän kuntopiiri :happy112

Mun maha on muuttunu mässyttelyiden vuoksi ihan sen näköiseksi kun olisin taas raskaana :confused: En vaan voi tälle mun mässyttelyhimolle mitään ja eilenkin tein aikani kuluks mokkapaloja pellillisen ja marjapiirakan. Ja kun yksin olin vauvan kanssa kotona niin tietty lipittelin kauhat ja taikinavuoan siitä taikinasta :p

Noh, kaveri suostutteli mua eilen että alkaisin torstaisin käymään sen kanssa jumpassa. Se ois aina puol 6 - puol 7, et olisin matkojen kanssa sitten pari tuntia tuolloin pois kotoa, mikä tekisi mielellekkin hyvää.
Ekana tuli jostain syystä mieleen kun jumppaa mietin, että eihän mulla oo vaatteita sinne, kun kaikki jumppahousut oon kuluttanu puhki kotona ollessa ja sit joudun kaupoille ostaan koko vaatekerran eikä oo rahaa plus 100 muuta tekosyytä.
Kunnon tuetut urheiluliivit pitäisi kanssa hankkia kun näiden maitohinksien kanssa ei pysty muuten hyppimään :grin

Jotain tarvisi alkaa kuitenkin tekemään kun tää ulkonäkö alkaa ahdistaa. Pitäisköhän sitä se pikkusisar tehdä samantien niin saisi taas kiinteän vauvamahan edes hetkeksi taas :wink

Ja etenkii ku on niin pirun hyvä tää hajuaisti niin kaikki suklaa,AAAHHH!toisinkun aukasin leipäpaketin niin nenää tuli heti hiivan haju,eipä maistu leipä.

No mä kiskoin just puol levyy suklaata ja katoin et se 100g sisältää 580kcal :smiley-ashamed008 Mut ei auta tähän hätään ees toi kalorimäärä ketuttaa ni vaa ketuttaa... Ja ehkä mä eilen kulutin ton määrän siel maalla :porc tai sitten en.

Takaisin