Treffit (PK-seutu)

Pitäkää lystiä huomenna, mulla on itellä 11:30 magneettikuvaus selkärankareuman tiimoilta vihdoin ja viimein, eilen oli tosin ekat kuvaukset ja huomenna otetaan varjoaineen kanssa. Muuten olisin ollut menossa mukana :)
 
Me ollaan tulossa, mut saatetaan myöhästyä myös muutamalla minuutilla :)
 
Vauva heräsi syömään. En taida ehtiä mukaan vai miten pitkään meinaatte istuksia?
 
Mä juutuin näihin hoitotoimenpiteisiin. Kiinnostaako jotakuta uusi treffi ensi viikolla? Esim. Ma tai ti? Kaikillehan ei tämä päivä käynyt. Tai sit vaikka joulun jälkeen.
 
Sovittiin uus näkeminen ke 4.1. Klo 11. Paikkaa sovitaan lähemmin :)
 
Ja meillä onkin silloin jälleen neuvolapäivä, voi ja voi. Hei mukavia treffejä sinne :)
 
Voi ei jolanda miten sattuu neuvolat olee aina treffipäivänä :sad001 Oli kyllä kivaa treffata, jälleen sai uudet nimimerkit oikeet kasvot ja pääs kuulemaan kuinka muilla arki sujuu sekä tietty näkemään toisten vauvat ehdottomasti tullaan seuraaville treffeille:)
 
No ääk mulla kans mennyt aivan ohi, voihan körsö :/ no mut tuo 4.1 sopinee mulle :)
 
Vieläkö treffit on voimissaan? Ketä olisi pääsemässä paikalle? Ja olisko se se Sanomatalo taas? Me tultais 80% varmuudella, jos ens yö on unien puolesta edes kohtuullinen...
 
Takaisin
Top