Treenit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jonsson
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Okei, mut noi legginssithän ajaa hyvin asiaa :) Kiitti vinkistä! Täytyykin lähtee metsästämään jotain vähän pidempää treenipaitaa.

Pitääpä munkin mennä pyörähtämään homarilla etsimässä pökät... Onneksi noi omat treeni paidat on todella väljiä niin menee vielä pitkään, ja sit kun ei mee niin käyn miehen kaapilla;)

Mulla ei oo sitä luksusta, et voisin mennä miehen vaatekaapille. Mies on niin saman kokoinen kuin minä (ennen raskautta), et käytti mm. mun prätkäkamoja ennenkuin osti omat [emoji23]

Maanantaina kävin salilla ja tänään mulla oli pt:n kanssa tunti, jossa käytiin läpi hyödyllisiä liikkeitä raskautta ajatellen. Oli kyllä kiva tunti, paljon uusia ja hyödyllisiä vinkkejä sai (etenkin sitä aikaa ajatellen kun maha alkaa olemaan vieläkin isompi ja tiellä). :)

Mulla on kans viikonloppuna ptn kans treeni hetki, saapa nähä miten se menee noiden nivuskipujen takia...

Musta on ihana ku valkku tekee salitreenit ja muokkaa niitä koko ajan raskauden edetessä. Joka viikko huomaa, et ahaa, tää on varmaan hyvä tän takia ja et nyt on jääny tää ja tää juttu pois. Vielä ei oo mitään jääny tekemättä/kesken ja kaikki sopivan raskaita liikkeitä. Ittekseni olisin varmaan saanu vaan paikat hajalle (tai lopettanu salitreenit kokonaan).

Toivotaan niin, noh jos tää puntti jää pois niin sit vaan kävellään... Pitää sit rakentaa lihasta uudestaan jahka mahastaan pääsee;)

Niinpä, pitää muistaa olla armollinen itselleen. :) Parempi se kävelylenkki kuin ei mitään. :thumright

No niin minun höpinät tässä ketjussa olikin sitten siinä:( neuvolasta tuli treeni kieltä (syy löytyy oireet osiosta)... Kylläpä rupes ahdistaa!!!!
Noh kaipa minä sitten vaan kävelen vaikka juosta kyllä haluaisin mut kaipa sekin on eiei:( vitalis! Treeni intoa teille muille:)

Mä oon tehnyt pitkiä kävelylenkkejä 6-8km, mutta liitoskivut pahenee noina lenkkipäivinä. Myös jumppatunneilla on tullut käytyä, niistä tulee niin superhyvä fiilis:love2. Uiminen on jäänyt kun en mahdu enään uikkariin, pitää hankkia suurempi. Bikinit hallissa ei tunnu kivalta ajatukselta.

Ärsyttää ku hengästyy niin helposti [emoji26]! Kävin lumikengillä kävelemässä umpihangessa ja vähän väliä piti pysähtyä tasaamaan hengitystä.

Täällä ollaan taas oltu sairaana 1,5viikkoa, niin ei toivoakaan treeneistä :( ehkä viikon päästä sitten.

Täällä myös treenaamisesta ollut noin 1,5 viikon tauko... Jotenkin vain jäi kun alkoi joulua valmistelemaan ja joulun myötä tullut syötyä normaalia huonommin ettei ole jaksanut mennä salille. :oops: Mutta uuden vuoden myötä yritän taas skarpata ja ottaa itseäni niskasta kiinni!

Ahdistaa, kun en saa aikaseks liikkua. Väsyttää ihan koko ajan :( Viikkoja nyt 21+4. Intoilin jo, kun pahoinvoinnilta pääsi liikkumaan. Mut tottakai se väsymys tuli sitten tilalle.. Voi, kun osais olla stressaamatta liikkumisesta ja painonnoususta, huokaus. No minkäs sitä luonteelleen voi. Ekassa raskaudessa lopetin jumpassa käymisen vasta kuukautta ennen laskettua aikaa, joten harmittaa etten nyt oo nauttinu samalla tavalla liikkumisesta.

Epa, samoja fiiliksiä vähän täällä. Hirvee morkkis tulee kun ei välillä vaan saa raahattua itseään salille.. Töiden jälkeen kun on saanut syötyä tekee mieli vaan maata sohvalla. Onneksi koira pitää kuitenkin käyttää ulkona, niin tulee jotain tehtyä.

Mitä vatsalihasliikkeitä teette? Yritin tehdä lankkua, niin alkaa nuo vatsalihakset ilmeisesti jo erkanemaan ja keskelle vatsaa tulee ihme v-mallinen nyppylä. ihan kuin vatsalihakset pitäis muun osan kasassa, mutta keskeltä tulee tavaraa ulos.

Epa, samoja fiiliksiä vähän täällä. Hirvee morkkis tulee kun ei välillä vaan saa raahattua itseään salille.. Töiden jälkeen kun on saanut syötyä tekee mieli vaan maata sohvalla. Onneksi koira pitää kuitenkin käyttää ulkona, niin tulee jotain tehtyä.

Mitä vatsalihasliikkeitä teette? Yritin tehdä lankkua, niin alkaa nuo vatsalihakset ilmeisesti jo erkanemaan ja keskelle vatsaa tulee ihme v-mallinen nyppylä. ihan kuin vatsalihakset pitäis muun osan kasassa, mutta keskeltä tulee tavaraa ulos.

Mä en oo hirveesti enää tehny vatsalihasliikkeitä. Mut huomasin saman viimeks jumpassa, kun oli yhtenä liikkeenä lankku, et vatsa jotenki pullahti keskeltä.. en oo sit hirveesti uskaltanu tehdä. Oon joskus kuullu jonkun sanovan, et vinoja vatsoja vois tehdä, mut yhtään varma en oo tästä. Ajattelin siis jättää vatsalihakset jo pois, tästä pienestä treenistä mitä vielä jaksaa tehdä ;)

Siinä vaiheessa kun vatsan keskelle tulee se harjanne vatsalihakset on alkanut erkaantua joten vatsalihakset kannattaa jättää tekemättä ettei erkaantumaa jää synnytyksen jälkeen. :)

Takaisin