Toukokuun turinat

Ohhoh, onpas teillä Onneli ollut edulliset "hinnat" osastolla! Ja vielä perhehuoneesta!
Olisikohan jotain 190-230€ tällä kertaa ja 2,5vrk osastolla ja synnärillä puolikas vrk.
Kauhistun kyllä jos maksaa enemmän...

Ja miten teille noin nopeasti laskut tulee? Meillä kestää noin kuukausi/kaksi ennen kuin lasku on perillä...Tänään juuri maksoin laskun kun kävin rv 35+5 tarkilla (4,5vko sitten...).

Mulle tuli 338,70€ sairaalalasku 2,5vrk oloajasta.

Oho! Kuinka sulla noin kallis reissu oli?

Vai oliko se niin, että kaikkia hoitomaksuja nostettiin juuri? (Mitä Espoo ei suostunut täällä tekemään ja saikin asiasta noottia.)

38.80e näytti olevan hintaa vuorokaudella. Ei muita maksuja.

Ehkä hinnat vaihtelee kunnittain?!

Täälläkin on kuulema 38€/vrk ja lauantaina päästävät aikasintaan kotiin. Maanantaina tultiin synnyttää ja neljältä keskiviikko aamuyöllä päästiin osastolle. Paljonkohan toi synnärillä olo maksaa?

Olikos se niin, että puudutteet maksaa vai kuuluuko ne "pakettiin"? :D

Ymmärtäisin, että korkeampi päivämaksu menee vain leikkauksista. Eli sektiosta maksetaan enemmän kuin alatiesynnytyksestä.
Ja mulla ainakin kuului kaikki "herkut" hintaan, eli puudutteet ja ompeleet ym.

Mulla tuli lasku kans tänään, 38,80€/vrk (Helsinki). Sektiost ei ole tarvinnut kertaakaan maksaa ekstraa, kaikki on kuulunut tuohon vuorokausihintaan. Neljä vuorokautta tällä kertaa eli 155€ koko lasku.

Mulla on puhelimessa toi vau.fi sovellus missä on aina joka päivä joku pikku teksti, niitä on ollu ihan kiva lukea. Mut tänään siellä sanottiin "onnea, synnytys on takana!" :D no ei ole!

Taas yks päivä lisää "sakkopäiviä" illassa, eikä mitään synnytykseen viittaavaa tapahtunu. :D

Täällä ei mun crp laske, edelleen 130. :( voi olla et ollaan pidempäänkin sairaalassa. Haluis jo kotiin! Onneks kätilöt on kuitenkin mukavia. :)

Täällä ei mun crp laske, edelleen 130. :( voi olla et ollaan pidempäänkin sairaalassa. Haluis jo kotiin! Onneks kätilöt on kuitenkin mukavia. :)
Meneekö sulla siis koko ajan antibiootteja? On kyllä vielä aika korkea, tosin CRP yleensä reagoi about päivän jälkijunassa, et toiv. pian alkais laskea! Onko sulla otettu muita kokeita, siis katsottu leukosyyttejä tmv?

Meneekö sulla siis koko ajan antibiootteja? On kyllä vielä aika korkea, tosin CRP yleensä reagoi about päivän jälkijunassa, et toiv. pian alkais laskea! Onko sulla otettu muita kokeita, siis katsottu leukosyyttejä tmv?
Mulla menee iv ab 8h välein. Mitään muuta ei mee eikä oo katottukkaa. Huomenna katotaan aamusta seuraavan kerran crp, toivottovasti ois laskenu. Tosin ei siitäkää mitään iloo, jos meidän pikkusella nyt vuorostaan on noussut.. :(

Mä näin unta että vauva synty ja kun päästiin kotiin, niin se oli semmonen 2 vuotiaan kokonen möhkäle jo ja itkin täällä kun ei mahu vaipat eikä mitkään vaatteet vaikka kaapit on niitä täynnä :D voi ei...
Vielä selittelin kaikille et ei se näin iso varmasti ollu sairaalassa.

Nyt kyllä kauhistuttaa. Mies on mahtaudissa. Mltäs jos se tulee mulle. :smiley-ashamed008

En tiedä mihin tämän kirjoittaisin, niin kirjoitan nyt tänne. Mua on alkanu pelottaa synnytys ihan suunnattomasti, kun sitä joutuu nyt vain odottamaan ja odottamaan... Pelottaa se, et miten isoksi vauva kerkee kasvaa. Sopiiko se enää kohta syntymään... Olenko ainut tunteitteni kanssa? Tosin monella on jo se nyytti sylissä, et niillä nyt ei näitä tunteita voi ollakaan. ;)

Takaisin