Toukokuun turinat

Kiitti, jotenkaan en ihan sisäistä että tässähän voi tulla vähän kiire :wink Mutta ei ainakaan tekeminen lopu! Saa nähdä millasilla fiiliksillä olen häissä, vihaan olla huomion keskipisteenä ja muutenkin olotilat vaihtelee lievästä ahdistuneisuudesta suurempaan..
 
Ihanaa, kesähäät!

Mulla meni viime viikonloppu vappuhulinoiden lisäksi lapsen synttäreitä viettäen ja sitä ennen ihan hulluna siivoten. Jospa ens vkl rauhallisemmin, mutta sit on äitienpäivä... :)
 
Joko teillä töissä on alettu miettiä sijaisia äitiysloman ajaksi? Mun työpaikalla laitettiin haku auki ja pääsen mukaan seuraamaan ketä siihen sitten lopulta valitaan. Tuntuu kivalta mutta myös kauhean haikelta kun ajattelee että eihän tässä enää kauan töitä ole. Reilu kuukausi kesälomaan, sitten kuukausi töitä ja sitten mammaloma. :) Mihin tää aika katoaa kun vasta äsken pissailtiin tikkuun ja jänniteltiin tuleeko yks vai kaks viivaa. :D
 
Mun pitäis ens maanantaina tiimipalaverissa kertoa työkavereille, jotenkin jo jännittää! En tykkää mainostaa omia juttujani. Pomo onneks tietää jo eli sitä ei ainakaan tarvi stressata.

Aika menee kyllä nopeasti! Kesä menee yhdessä hujauksessa ja pian sen jälkeen voidaan jo alkaa odottaa synnytystä!
 
Mulla sama tilanne jnk, tosin pomokaan ei vielä tiedä, koska on tosi vähän täällä paikalla, mutta ensiviikolla on kerrottava, hui, en tykkää muutenkaan omista asioista puhumisesta työpaikalla, joten ei ole tämäkään helppoa... ja kun en edelleenkään ole oikein itsekään sisäistänyt tätä raskaus asiaa ja pelko on vieläkin meneekö kaikki hyvin...
 
Mä olen saanut töissä niin paljon huomiota mahani kanssa, että! Positiivista siis kaikki, ja lähinnä naiset on ihan sekasin :) Mutta ymmärrän kyllä teitäkin, joita kertominen jännittää, kaikkialla ei olla niin vastaanottavaisia välttämättä.

Musta on edelleen välillä HYVIN outoa puhua ihmisten kanssa tulevasta vauvasta. En voi ymmärtää et puhun omasta tulevaisuudestani ja elämästä vauvan kanssa... Joten sisäistäminen vielä vaiheessa täälläkin :wideyed:
 
Ihan ekaks kaikille uusille tulijoille vielä tervetuloa! :)

Täällä ollaan pojan kans palauduttu n. viikon mittaiselta mummila&ukkila lomalta ja Kylläpä tuntui illalla hyvälle porautua oman miehen kainaloon! :love017
 
Oli pakko ottaa pitkästä aikaa aamukahvi, hieman levoton yö takana. Esikoinen tekee ilmeisesti hampaita :/ synttärit sujui muuten hyvin, saatiin kivoja leluja ja tarjottavat maistui vieraille :)
 
Täälläkin levoton yö takana. Ehkäpä aika vaihtaa untuvapeitto ohuempaan kun heräilin koko ajan potkimaan peittoa pois. Näin myös painajaisia...
 
Tervehdys kaikille. Olen 17. viikolla raskaana ja odotan viidettä lastani. Edelliset raskaudet ovat niin kaukaisia muistoja, yli 10 vuotta, jotta tämä uusi raskaus tuntuu ihan ensimmäiseltä. Olen seuraillut foorumia aiemmin sivusta, mutta ajattelin rohjeta nyt mukaan. Tänään tunsin vauvani ensimmäiset liikkeet. Ainakin luulen niin. :)
 
Mulla on vielä melkee kaikki talvivaatteetki pesemätä ja koti sekasi - alkuraskauden kooman aikana en oikeen jaksanu pitää kaikesta huolta ja vieläki työpäivän päälle niin voimaton olo ettei oo saanu aikaan mitään pakollisten pyykkien ja ruuan laiton jälkeen.
 
Huh minkä nauruhepulin sain yksikseni tässä kotona kun lueskelin facesta yhtä raskausmeme-ketjua :'D nauroin 10 minuuttia kutakuinkin täysillä ja vettä valu silmistä kun vesiputouksesta. Nyt näytän siltä kun olisin itkenyt tunnin putkeen.. :D

Tässä muitakin ilahduttamaan muutama meme, itsellä tuo sorsakuva katkaisi kamelin selän, sitä ennen pystyin vielä hihittelemään säädyllisesti :D

ImageUploadedByVau Foorumi1431801110.682006.jpgImageUploadedByVau Foorumi1431801125.632171.jpgImageUploadedByVau Foorumi1431801133.664971.jpgImageUploadedByVau Foorumi1431801143.232082.jpg
 
Pitkästä aikaa kirpparilla käyty ja voi miten ihania vauvan vaatteita siellä olikaan! Vielä jos malttais rakenne ultraan et tietää kummalle vaatteita sit hommaa ja miten paljon..
 
Jep, kirppikset on kyllä täynnä hyväkuntoista vauvanvaatetta. Luulen, ettei mun tarvi ostaa uutena mitään (ellei nyt tietty näe jotain tosi spesiaalia). Luulen kyllä, että sitten ku sukupuoli varmistuu (ylihuomenna!!!) niin sit ehkä pitää ostaa kuitenki joku pieni vaatejuttu... :)
 
Minäkin koetan hillitä vaateostoksia rakenneultraan saakka. Siihen tosin on vielä yli kuukausi :/
 
Mä olen ostanut yhden uuden vauvanvaatteen ja yhden käytetyn. Työkaveri lahjoiti pienen pussillisen tarpeettomia vauvanvaatteita ja anoppi oli Ruotsissa käydessään ostellut jo vaatetta pienelle, mutta niitä ei saa kuulemma antaa meille ennen vauvan syntymää ettei tule huonoa onnea :rolleyes: :grin

Rakenneultra olis tasan kolmen viikon päästä, ja jos sieltä saa hyvät näkymät vauvan sukupuolesta, taidan minäkin aloittaa pikkuhiljaa shoppailun :)
 
Takaisin
Top