Olen ollu työttömänä periaatteessa viime syksystä, tosin kävin sellasen työkkärin kurssin just ennen joulua. On saanu kyllä tottua siihen, ettei sieltä ikinä mitään tarjouksia tule. :) Ja nyt piti olla, et sieltä otetaan yhteyttä tän kuun aikana, mut eilen katoin nettipalvelusta, että se aika oliki siirretty johonki marraskuulle, muistaakseni. Aattelin tossa kesän aikana vasta ilmottaa, millon äippäloma alkaa, ettei vaan joku ääliövirkailija päätä evätä tukia raskauden takia (olen skeptinen ton kyseisen viraston suhteen).
Omatunto on tosin ollu huono välillä muutenki! Mies käy töissä, ja säälittää kattoa, ko se on väsyny, eikä tykkää siitä työstä ollenkaan.
Joskus se vitsailee, että sääki vaan makaat täälä kotona, ja vaikka tiän, ettei se sitä varmaan tosissaan tarkota, niin välillä tollanen masentaa. Olen kattonu ilmotuksia ja laittanu cv-nettiin oman, jossa kerron, että olen raskaana, mut voisin ottaa vastaan jotain kevyttä osa-aikasta tai osapäivästä hommaa kesäksi. Ois se toisaalta kiva, kun ois joskus jotain tekemistä, koska kaksion kotityöt nyt ei tarjoa liikaa haasteita. Mut tosiaan: kukapa nyt tahtois ottaa raskaana olevan töihin?
Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2