Toukokuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja odecca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kylläpäs on taas huonosti nukuttu yö takana.
Mua taisi yöllä supistellakin vähän väliä aika inhottavastikin, mutta olin vaan niin väsynyt etten jaksanut reagoida mitenkään ihmeellisemmin ja koitin vain vaihdella asentoa ja jatkaa unia.

On muuten nykyään ihan älyttömän kuumakin öisin.
En halua yhtään, että kukaan koskee muhun, kun esim. tyttö monesti öisin saattaa kömpiä sänkyyn ja tulla ihan kiinni.
Yöt on kaikkein kamalimpia silloin, kun mieskin on kotona ja jotenkin aina mä jään keskelle ja kumpikin tulee kummastakin suunnasta ja litistää mut. Ovat molemmat ihan samanlaisia nukkuessaan, puhuvat ja pyörivät paljon unissaan sekä aina potkivat peitot pois, jonka takia hakeutuvat varmaan unissaan lämmittelemään :p

Nyt on kahvia tulemassa muutama kuppi niin saa itsensä edes jotenkin hereille.

Täällä saatiin yllättävän hyvin unta vaikka tänpäivänen lääkärineuvola kummitteli mielessä :) oon jo tän viikon nukkunu sohvalla ku jostain syystä mies unissaan painelee mun selkää kyynärpäällään ja tulee vaan turhan lähelle :D

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

siis ei kuolema mikä zombiolo :confused: ...todella huonosti nukuttu yö takana pitkästä aikaa.tietty just sillon,kun olis pitäny saada unta...oli kuuma,mikään asento ei ollu hyvä,vauva paino palleaa niin et tuntu ettei henkee saanu tai muutenvaan riehu niin ettei paljo nukuttanu.ny si kyllä nukuttas senkin edestä,mutta ei se auta,pitäs alkaa kattoon itteensä kuosiin ja lähtee fillaroimaan asemalle...kiva ny si koittaa kellon ympäri jaksaa ja joku kypsärikin vääntää,yyh. :sad001

heidi79,kuinkas sattuikaan, että samoilla eväillä mennään tänään :p
Mä luen, tai yritän ainakin, just tämän päivän kokeisiin..

Tsemppiä sinne! :Heartred

Täällä myös todella huonosti nukuttu yö. Oiskohan ollut kuutamo? :) Myös kuuma, hirveitä potkuja tuli ainakin tunti putkeen, lonkat kipiänä ja lopulta ei vaan saanut enää unta. Kunnes klo oli 6 ja uni alko maistumaan ja klo 730 ylös. Jes mitkä unet. :P Mulla edessä siivouspäivä, kun huomenna alkaa 30v juhlaviikonloppu. :D

Se taitaa olla aika normaalia, että tässä vaiheessa alkaa olemaan noita huonosti nukuttuja öitä, täällä myös, mutta se on ihan normaalia, kun toi meidän pieni mies kitinällään herättää vähintään tunnin välein, niin olen niin tottunut, että hyvä jos kerkee nukahtamaan uudestaan kunnes taas pinnasängystä kuulu ääntä :) Joskus harvoin kun herään vaan sen kolmisen kertaa yössä, niin silloin väsyttää aamulla paljon enemmän kuin kymmenen herätyksen öinä :) Vissiin tottunut kroppa jo tähän valvomiseen, kun onhan tässä jo yli kaksi vuotta valvottu :)

Selaileeko joku tabletilla forumia? Tää ei oo nyt pariin päivään toiminut yhtään ja lisäks eilen jokaisen sivun ekan postauksen jälkeen on ilmestynyt tommonen ihme mainospalkki, joka vie sivun tokan postauksen paikan. Nyt multa jää siis aina lukematta sivujen tokat viestit, tältä sivulta esim. nään, että wakethedead on postannut jotain, mutta viestikenttä on tyhjä. Sangen ärsyttävää...

:angry

Mulla sama, ja ihan läppärillä selailen :angry7 Raivostuttavaa!

Jep, tabletin kanssa myös kiristellyt tuota. Ja unet täälläkin melko katkonaisia, kun lonkat puutuu niin vietävästi. Jatkuvasti saa olla kääntämässä kylkeä :)

Joo toi mainospalkki on ärsyttävä!
Ajattelin ensin, että omassa nettiselaimessa tai jossain on jotain häikkää..

Voisi antaa palautetta, että pistää mainokset johonkin alanurkkaan pois tieltä :grin
Mä siis läppäriä käytän.

Mulla on kans tabletilla foorumi aivan sekaisin!!!!

Kävin tänään ruokaostoksilla Lidlissä ja sinne oli tullut isojen tyttöjen vaatemallisto! Ostin semmoisen pitkän t-paidan ja legginsit koemielessä sitä pienintä kokoa L ja ne menee tän valtavan masun kanssa kevyesti! :D siis se vyötärönauha on jotenkin lerppu niin ne ei purista yhtään.
Nyt mulla on sit tosi hyvin vaatetta kesäksi! Ja leggareilla oli hintaa 4,99€ että ei paha. Toki laadusta en vielä uskalla mitään sanoa. Siis miksi mä en ole koskaan ennen tajunnut miten mahtava kauppa toi Lidl on?

Unet on huonot mullakin, viime yönä nukahdin n. Klo 1 ja heräsin klo 5! Jotta on niin pirtsakka mamma että.... Zzzz....

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Mä oon kuullut, että jotkut Lidl on tosi yllättäviä, että sieltä löytyy vaikka mitä :grin
Meillä on vaan Lidl niin tyhmässä paikkaa, että autolla pitäisi mennä.
Jos sitä lauantaina pyytäisi miestä kuljettamaan mut sinne :p

Nyt on vähän offtopic, mutta onko kukaan kokeillut tota Sebamedin raskausarpirasvaa?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

tänään sitten voi sanoo virallisesti et ohi on 7v (eli liikaa) opettajaopintoja.kaikki on nyt tän päiväsen kypsärin myötä tehty,enää viimesten pisteiden kirjautumista rekisteriin ootellessa ja paperit tilaukseen.päällimmäinen fiilis:tässäkö tää ny si oli.plää.aikamoinen antikliimaksi. :p:grin

mut sen vaan sanon et reisun jäljiltä olen aika kuallu,ja perse tulessa liitoskivuista :confused:o_O ...jätin fillarin suosilla asemalle ja nakitin miehen hakeen mut kotiin :p

pikkasen on vauhtikin näköjään hidastunu,muistutin varmaan lähinnä taapertavaa ankkaa.sain meneen tunnin matkaan rautatieasema-koskari-kahvila (poikkesin jopa 3 liikkeessä sinä aikana,ja stokkalla pissalla eka tietty o_O ) kerrottakoon tamperetta tuntemattomille kanssasisarilleni,että normaalitilassa toi reisu olis kestäny ehkä 20min..

Tuo "taapertavana ankka" on varmasti se näky, kun mä kävelen.
Mieskin viime viikolla ihmetteli kuinka mä kävelin "hassusti" maha edellä..
Ei tehnyt mieli kävellä sen jälkeen enää yhtään, kun aloin vaan miettimään kuinka naurettavalta näytän ihmisten mielestä.
Meinasin alkaa kiukuttelee ja sanoa, että jään seisomaan siihen paikkaan... Mutta kun oltiin keskellä kauppaa ruuhka-aikaan niin pakko oli pistä töppöstä toisen eteen.. :grin

Vauhti on yllä hidastunut, kun tulee nykyään myöhästyttyä junista ja busseista, kun ei voi enää edes kunnolla pikakävellä.

Takaisin