Mä kirjottelen täällä käytännös samanverran kun fb:n puolella, se alkuperänen ryhmä on tosi hiljanen ja mulla meni siihen maku ihan kokonaan kun ei saa olla omaitsensä vaan hyökätään joukolla kimppuun, joten jubailen täällä se ei enää vois vähempää se ryhmä kiinnostaa. Toinen ryhmä taas on mun perustamani ja siel jutut on tosi aktiivisia ja päivittäin tulee kymmeniä uusia luettavia, mutta kyllä mulla aika riittää näihin molempiin :)
Mutta asiaan mä kävin tänään pelkopolilla ja käytiin läpi esikoisen synnytystä, paljon sain vastauksia ja tällä' hetkellä oon ihan luottavasiin mielin odottelemassa et käynnistyis tää toinen, uskon ja toivon et nyt asiat menee paremmin :) Urakalla sain tietoa ja nyt vaan toivon et pääsis pian tositoimiin :)
hohhoijjaa odecca...kovasti sinä vaan tunnut kommentoivan siellä alkuperäisessä ryhmässä edelleen...ja ei, sinua ei ole kukaan syyttänyt eriävistä mielipiteistä vaan jatkuva tarpeeton päteminen on raivostuttavaa ja etenkin kun kommenteistasi saa sellaisen kuvan että vähättelet muiden oireita ja vaivoja, sekä tämä "it's your way or no way" -meininki turhauttaa. Se ihmisiä närästää. Ei mikään muu.
Toivottavasti pelkopolista oli kuitenkin sinulle hyötyä. No hard feelings.

)