Nia
Puuhakas puhuja
Rätti: Meki oltiin ihan hölmöjä :D. Mun mies raahasi mut lastentarvikeliikkeeseen kattomaan tuplarattaita ja saatiinkin valittua yhdet potentiaaliset vaihtoehdot. Ei muutakuin säästämään. Tästä tulee semmonen tonnin reissu sinne liikkeeseen, kun pitää ostaa ne tuplat ja sitte kaukalo ja jalusta. Ja mua rupes harmittaan, että myin tytön yhdistelmävaunut pois. Olisivat voineet olla parvekevaunuina. No, pitää ostaa jotku muutaman kympin vaunut tonne parvekkeelle. Meillä nimittäin typy nukku paremmin ulkona kuin sisällä... No, saa nyt nähdä.
Muutenkin oon listannu nyt päässäni, että mitä kaikkea pitää ostaa :D Hoitopöytä kaipaa uutta alustaa, kun entinen on ihan kuppaantunu. Tietenki uudet tuttipullot ja tuttiosat pitää hommata ja rintapumppu. Vaatteita meillä on tietenki tytölle, mutta jos on poika, niin sitten voi joutua vähän ostoksille. Meillä pitää muutenkin varautua siihen, että tämä saattaa syntyä reippaasti etuajassa, kun edellinenkin tuli siinä kuukautta ennen laskettua aikaa... Mutta alussahan tässä ollaan ei pitäs mennä asioiden edelle. Ei vaan malta yhtään :D.
Mää oon muutenki nyt ahdistellu semmosta asiaa, kuin imetys. Mulla ei tytön kanssa onnistunut ollenkaan. Inhosin koko hommaa. Nyt kauhulla odotan, että jos minun pitää väkisellä yrittää.. tyhmää miettiä tämmösiä. Tottakai haluaisin imettää mutta mulla on siitä niin negatiivinen kuva, että kun ajattelen asiaa, niin ahdistaa vaan...
Muutenkin oon listannu nyt päässäni, että mitä kaikkea pitää ostaa :D Hoitopöytä kaipaa uutta alustaa, kun entinen on ihan kuppaantunu. Tietenki uudet tuttipullot ja tuttiosat pitää hommata ja rintapumppu. Vaatteita meillä on tietenki tytölle, mutta jos on poika, niin sitten voi joutua vähän ostoksille. Meillä pitää muutenkin varautua siihen, että tämä saattaa syntyä reippaasti etuajassa, kun edellinenkin tuli siinä kuukautta ennen laskettua aikaa... Mutta alussahan tässä ollaan ei pitäs mennä asioiden edelle. Ei vaan malta yhtään :D.
Mää oon muutenki nyt ahdistellu semmosta asiaa, kuin imetys. Mulla ei tytön kanssa onnistunut ollenkaan. Inhosin koko hommaa. Nyt kauhulla odotan, että jos minun pitää väkisellä yrittää.. tyhmää miettiä tämmösiä. Tottakai haluaisin imettää mutta mulla on siitä niin negatiivinen kuva, että kun ajattelen asiaa, niin ahdistaa vaan...
. Tosin niiden muksut olleet syntyjään niin isoja että meidän on hankittava pienempiä kokoja jos meidän tulokas tulee yhtään minuun <3
Ei millään malttas oottaa että pääsisi eteenpäin ja ns. turvallisemmille vesille..sitten uskaltautuisi jo jotain ostamaankin. Nyt oon vaan kirpputoreilta uskaltanut haalia vaatteita kun ne on suhteessa niin paljon halvempia, uusia taidan ostaa vasta sitten kun tiedän sukupuolen.. <3