Mä olen koko päivän ollut ostoksilla... Tuli käytyä kauppakeskuksessa, ja siellä siis Sokoksella, Prismassa, Name It:llä ja Henkka-Maukalla... niin ja syömässä. Sitten kävin Ikeassa, ja vielä Kodin 1-liikkeessä. Lopuksi mentiin miehen kanssa Lastentarvike-liikkeeseen. Rahaa paloi...

Onneksi mulla tuli palkka tänään... ja Lastentarvikkeessa, H&M-liikkeessä ja Sokoksella sai tarjouksia tänään...
Mutta nyt mulla on siis niin kipeet paikat, että huh-huh!

Iskias-kipu alkoi vaivata jossain vaiheessa päivää, sitten alkoi jalat kipeytyä, ja lopuksi nivusiin ja häpyluuhun alkoi vihlomaan. Siellä Lastentarvikkeessa oli pakko rojahtaa lattialle istumaan, kun sattui niin kovasti... siinä lattialla sitten istuskelin, ja mies sen aikaa katseli itkuhälyttimistä eri vaihtoehtoja
Mutta nyt on kesäksi ostettu pari mekkoa, jotka käyvät sekä raskaana ollessa että sitten myöhemmin (sellaisia, joissa on se jousto-osa rintojen kohdalla). Ja ostin kaksi imetystoppia, siis sellaista spagetti-olkaimellista, käy hyvin jo raskausaikana. Vauvalle löytyi yksi ihana mekko halvalla, oli pakko ostaa :) Vaikkei niitä vaatteita enää vauvalle tarttiskaan...

Ikeasta ostin pari lasipurkkia, joihin laitan vanulaput ja -puikot hoitopöydälle, tarttui sieltä kyllä vähän kaikenlaista muutakin mukaan.... Kodin Ykkösestä ostettiin viimein sellainen iso säilytyslaatikko terassikalusteiden pehmusteita varten. Ja Lastentarvikeliikkeestä lähti mukaan mm. amme + jalat, kantoliina, tuttipulloja, tutteja, tuttiremmi, itkuhälytin, Tripp Trapiin se vauvasetti yms yms....
Enää ei taida puuttua kuin rintapumppu (haluan sen Aventin mutta sitä ei tuolla ollut), muuten on kaikki vauvaa varten hankittuna! Ja valmisteltu on kaikki muuten, mutta nuo tutit sun muut pitää vielä keittää, mutta se varmaan kannattaa tehdä vasta vähän myöhemmin...?