Heissan taas...
Meijän pikku vessili on tänään ½-vuotias...mihin tämä aika oikein menee...
ruoista, meillä syödään aamulla aamupuuro+hedelmäsose+velliä, 10-12 aikaan syö ison purkillisen liharuokaa, 14 aikaan hedelmä sose+velli nukkumaan mennessä, 17 aikaan pieni purkki liharuokaa/kasvisruokaa, 19 aikaan joko puuro tai iltavelliä(neljänviljan).... jano juomana juo vettä tai maissivelliä =)
semmoinen aikas tarkka rytmi tuolla jätkällä on...yöllä herätään kerran tai kaks, mut aika usein vain kerran...amulla noustaan joskus 7-8 aikaan ylös.
aluksi tein kaikki ruoat itse pojalle, en liharuokia mutta kaikki hedelmä ja kasvissoseet, se vain sitten jäi. Olen syötellyt kaupan soseita, se on vain jotenkin paljon yksin kertaisempaa kuin itse tehdy. Varmaan taas rupean tekemään, lihoja en uskalla itse vielä kun ei ole hampaita, niin en tiedä saanko kovin jauhemaiseksi...
tänään oli neuvola, kirjoitan siitä tuonne neuvola-sivulle...
anteeksi kun en ole käynyt kirjoittelemassa, kyllähän mä joka päivä vähän väliä täälllä käyn, mutta tuo kirjoittaminen jääny, on jotenkin ollut että ei jaksa kirjoittaa mitään vaikka asiaa olis muille jakaa...
pikku hiljaa alkaa sisäinen äiti nousemaan syöveristä...niin joo meijän poika on oppinut kiljumaan, se ottaa hermoon xD...tuli vaan mieleen tuosta sisäinen äiti...
ei kai tässä muuta...vatsa kovalla (pojalla, ei mulla)...tai siis köntteinä tulee, ei kovin löysää, nyt luumulla yrittäny löysentää...