Toukokuun tohinat

Mie oon kaikelle kukkivalle allerginen, joten tiedän tuskan. Itse syön Tuulixia, mut huomaa että kun on ollut näitä lämpimiä ilmoja et silti silmät kutiaa ja aivastelee. Myös pikkunen aivestelee ihan hirveesti, joten neiti tulee todennäköisesti äitiinsä allergioiden kanssa. Allergialla kun on paha tapa periytyä/siirtyä lapselle geenien myötä.

Muistaa vaan käydä joka ilta suihkussa ja vaihtaa tyynyliinan usein ni johan auttaa. Nii eikä kuivata pyykejä ulkona :D
 
Täällä kans yks joka tuskailee silmien ja atooppisen ihon kanssa. Ihan tuskaa! Allergialääkkeitä en oo käyttäny kun ne väsyttää mua iha kamalasti. Heinixiä ainakin itseltä löytyy ja sitä sai raskausaikana käyttää ainakin.. Mutta mua se väsyttää ja nyt kun väsyttää muutenkin niin ei kiitos. Voi kun menis tää kausi jo pian ohi, ärsyttävää kun näyttää ihan hirviölle.. :sad001
 
Tsemppiä ja voimia allergioiden kanssa kärsiville!

Mä rakastan kesää, mutta nyt on oikeesti todella lämmintä jo
! Hikoilen kuin hullu ja pienikin työ saa mut niin hengästyneeksi. Vauvallakin tukala olo kun on niin lämmintä, viime yön ei rauhoittunut ollenkaan. Muuten vauva on voinut todella hyvin ja kasvanut niiiiiin paljon!:) Mä niin rakastan hänen leveitä hymyjä. :Heartred

Hyi pissatulehdukselle ja isompi hyi hiivatulehdukselle!! Mulla oli viime viikolla elämäni ensimmäinen hiivatulehdus ja hyi kamala kun oli niin kauheeta.:sad001 Onneksi lähti pois lääkkeillä!

Appivanhemmat viihtyvät oikein mukavasti ja ovat melko yllättyneitä suomen säästä :D Ne sanoo, että täällähän on lämpimämpää kuin Kosovossa. :P
 
Voimia allergigoille! Mulla raskaus poisti kaikki allergiat mystisesti, näköjään myös siitepölyallergian! Saa nähdä palaako kun imetyksen lopettaa..

Kuuma tosiaan, mä kanssa hikoilen aivan käsittämättömiä määriä, imettäessä varsinkin kun vauva kyyhöttää vieressä, vauvakin on ihan hikinen, säälittää kun toisella pää ihan märkänä :sad001
Yleensä oon myös ihan täysin kesäihminen!
 
Ainiin be, mun äiti sanoi että noi hiivatulehdukset saattaa olla ikävä ja melko pysyvä vaiva useinkin episiotomian jälkeen, ilmeisesti jotenkin ne arvet on kuitenkin sellaset että aiheuttaa tulehduksia vaikka olisi kuinka siististi tikattu :sad001
Mä vielä tikkejä parantelen joten kaikki jälkivaivat vielä edessä..
 
Joo, mulla on allergia pahimmillaan sitten lapsuusvuosien! Joten tuskasta on ja sitten tää lämpö ei auta kun asunto on äkkiä tunkkanen.
Huh huh, tuli käytyä parturissa tänään ja kyl ny on mukavampi huomattavasti kun lyheni tukka ja keveni! On paaaljon kevyempi olo ku lähti 20cm lettiä päästä :D
Huomenna otetana pappia vastaan, ja täällä on ku mikäki tornaado käynyt! Koko päivän pyörein yksin kaupungilla etsien tavaroita ja tarvikeita ristijäisiin. Joten jäi tuo siivoamispuoli toispuoliseksi. Kaipa sitä täytyy ottaa huomenna ennen papin tuloa isommat ainakin.
 
Oon samis pikkulinnun kanssa, mulla kans kadonnu kevätallergiat! Oon vähä odotellu täs jo mut ku ollaa kesäs jo näi pitkäl ni kai se täytyy uskoo et tältä vuodelta jäi kyl kevätallergiat kokematta. Outoa. Hyvin outoa.
Tsemppiä kuitenkin niille jotka niistä kärsivät, ei oo kivaa.
 
Takaisin
Top