Mulla on samat suunnitelmat kuin Manguella, että syksyllä 2013 menisivät lapset osittain ainakin hoitoon. Silloin on viimeistään ainakin palattava koulun penkille, joten on jotain keksittävä. Se hoitoonvieminen ei oikein houkuta, kun ei tämä toinen ole silloin vielä edes yhtä vuotta, mutta saapa nähdä mitä tehdään. On nää rahat kyllä pieniä, mitä nyt saa, mutta itse ainakin olen valmis kitkuttelemaan vaikka kuinka, että saisin olla nämä ainutkertaiset hetket kotona. Meillä on miehen kanssa myöskin yhteinen talous siinä mielessä, että mies maksaa asioista enemmän kun kerran tienaa, ja minä maksan kun jaksan. :)
Noista vauvanliikkeistä ootte paljon jutelleet. Mun mielestä teistä moni on tuntenut hämmästyttävän aikaisin liikkeitä, vaikka ensimmäistä vasta odotatte! :) Eli en kyllä missään nimessä huolestuis, että jos joku ei vielä vaikka viikolla 15 tunne potkuja ja liikkeitä. Itse oon parina viimeisenä päivänä tuntenut muutaman oikein kunnon pikkupotkun, sitä ennen on ollut vain hyvin hentoista muljahtelua. Hyvin tunnisti ne hennotkin heti, kun ei tosta edellisestä raskaudesta ehtinyt kulua montakaan kuukautta... ;) Itse tunnen ne potkut justiinsa siellä alavatsalla parhaiten. Mies tietysti odottaa jo ihan kuumeisesti, että pääsis jo itsekin ne tuntemaan, mutta kyllä toi läskikuori tossa päällä pitää huolen siitä, ettei mitään tunnu. :D
Mäkin muistan esikoista odottaessani, että sairastuin tosi herkästi flunssaan, mutta nyt taas olen ollut ihan vedossa eikä ole ollut mitään lenssuja. Pitää vissiin koputtaa puuta... Muistan kyllä, että joku ois joskus sanonu, että jotenkin raskaus alentaa sitä immuniteettia eli sairastelua olis enemmän, ainakin alkuvaiheessa. En sitten tiedä onko totta?