Moikka vaan kaikille piiitkästä aikaa!
En oo ehtiny mitään kirjotteleen pitkään aikaan, ku oli tosiaan se muutto meillä tässä... mut nyt ollaan onneks jo saatu tavarat paikoilleen ja kotiuduttukin.
Ihanasti monella vanhemmat jne. ottaneet vauva-uutisen, meilläkin molempien vanhemmat on kyllä aivan innoissaan ja puhelevat jo massullekin! (vaikkei vauva vielä taida mitään kuullakkaan...)
Oi ja voih
Zaana, yritä olla stressaamatta! Oon ymmärtäny, et joillakinhan tuollaista punertavaa vuotoa saattaa tulla pitkänkin aikaa... voi vissiin liittyä esimerkiksi siihen, että vuotoa esiintyy silloin, kun kuukautisten olis määrä tulla?
Meriylle voimia inhottavan apen kanssa! Olen kyllä lukenut, mitä hän on suustaan päästellyt ja kihissyt itsekin raivosta!
Onneks sulla näyttäis olevan hyvä asenne ja pystyt suodattamaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Ja toivotaan, että veljesi tulisi kuntoon nopeasti, eipä hänessä kuulostaisi "ylimääräistä" olevan...
Peekaylle myöskin tsemppejä! Saattaahan se tosiaan olla, että vanhempasi olivat jotenkin sitten niin pöllämystyneitä vauva-uutisesta, että eivät oikein osanneet vielä mitään sanoa... mut toivotaan et hekin siitä tokenisi ja osaisivat olla iloisia teidän puolesta.
Mulle tuli muuten kutsu rakenneultraan ja se olis nyt sitten 14.6! Jee!
Ihan innoissaan sitä kyllä odotetaan, josko vauveli suostuisi sukupuolensakin näyttämään meille.
Raynan, tervetuloa vaan mukaan! Kyllä tänne mahtuu!
Ihanasti olette ajatelleet, että vaikka raskaus ei ollutkaan suunniteltu, niin järjestätte asiat vauvavalmiiseen kuosiin. Sitä paitsi, sehän se tässä elämässä on niin ihanaa, että kaikkia asioita ei voi aina tietää etukäteen... Ja onhan teillä yhdeksän kuukautta aikaa valmistautua tulevaan.
Varmaankin piti jotain vielä kommentoida, mut enpä nyt muista... kyllä tää raskauden aikainen dementia on sitten ihanaa!