Toukokuun kuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eleanora
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi, mä oon niin kade teille kenen työt tälle kesälle on tehty! Vaikka siis ensimmäisen lomapätkäni vasta lopetin, niin olisin jo ihan valmis seuraavalle lomalle.... Mulla kanssa koko kesäkuu ja heinäkuukin vissiin yli puoleen töitä, ennen kuin olisi jälkimmäinen loma ja sitten mammailua. Nopeastihan nuo viikot tietysti menee, jos töissä ylipäänsä pystyn käymään, nyt jo tiedän työvuorot juhannukselle saakka. Ja siitähän ei sitten ole montaa viikkoa loman alkuun!

• Tykkään
Reaktiot: Wow
Tää lomailu on kyllä tehnyt hyvää (parasta aikaa naputtelen Samokselta aurinkovarjon alta meren rannalta...) ;)

Mietityttää vaan kun pitäisi vielä iuhannusviikolla palata töihin ja sinnitellä se kuusi viikkoa! Seuraava etappi olkoon siis mammaloman alku 31.7, mutta nautitaan tämä kesäloma nyt ensin pois alta :)

Mullakin alkaa aamukampa lähestyä loppuaan :) Huominen ja kyllä todistuksenjakopäivänäkin ajattelin mennä, vaikkei mulla mitään "hommaa" siellä ookaan. Ja elokuussa, jos kunto sallii, viikko töitä ennen äitiyslomalle jäämistä :)

Täällä olis vielä ensi viikko töitä, ja sitten kesäloma. Sitten vielä 5 viikon jakso töitä heinä-elokuussa ennen äitiyslomaa. Koitan tässä saada töissä tärkeimpiä asioita kiireellä valmiiksi. Vähän hankalaa kun tuo mun viimeinen työpätkä ajoittuu heinäkuulle, niin kaikki muut ovat silloin lomalla...ei siinä muuta, mutta mun töissä saattaa olla jotain yhteistyötä vaativaa.... Mutta ei voi mitään, katsotaan miten käy! Yritän tässä vakuutella itselleni, että kyllä mun kuitenkin kannattaa pitää se kesäloma nyt. :)

Mahtavaa kaikki te, joiden ei enää kohta tarvi palata laisinkaan töihin :)

• Tykkään
Mun piti aloittaa loma vasta maanantaina, mutta aloitan sen jo nyt. Kävin sopimassa pomon kanssa että ei tarvii mennä, kun ei mulla edes ole siellä mitään järjellistä tekemistä :) Eli Heinäkuun 3 päivä takaisin töihin, ja sit pitäis jaksaa viel 6vk...

emmu_ma : ihan vaan pikkasen olen kateellinen.. mut nauti kunnolla <3 vähän meidän muidenkin puolesta :)

Wow hyvää lomaa sinulle :)

Minulla alkaa loma kesäkuun lopussa ja sitten olen lomalla siihen asti kunnes äitiysloma alkaa... :)

• Tykkään
Takaisin