Oi IHANA toukokuu!! Ei ole ollut äitienpäivän jälkeen mitään kipuja tai kolotuksia, virtaa olisi vaikka muille jakaa ja olo on aivan mahtava. "Nipa" riehuu ja potkii ihan hirveesti, nyt on rytmi se että pari päivää myllätään ihan täysillä ja sit yks päivä huilataan :)
Vauvan potkut ja liikkeet tuntuvan jo hyvin mahan läpi, hauskaa on se miten se koputtaa hiukan ensin ja sitten kun tökkään hiukan mahaa niin alkaa kunnon sutkisatki.. Isän kättä vasten kiehnää ja painautuu ja mua vaan potkii. Isi oli hieman hämmentynyt ensimmäisestä kosketuksesta, mutta on jo tottunut.. ja hänen kättään vasten ei varsinaisesti potki. Tunnistaako se eri pulssin tai mikä mahtaa olla.
Kaikki suuremmat hankinnat on tehty ja aivan liikaa vaatteita jne tilpehööriä hommattu. Mitään en halunnut ostaa uutena niin olin jo hyvissä ajoin liikenteessä että saan tehty hyviä löytöjä. Paras oli ehkä toi ratashässäkkä..
Gragon hiukan paremmat matkarattaat, samaa sarjaa kaukalo, telakka, kantokoppa, hyttysverkot, sadesuojat.. kaikki siis yhteensopivia toisiinsa. Maksoin koko läjästä 180euroa :) Yhdellä lapsella olleet aivan huippukuntoiset ja vieläpä kivalla "ruskealla" kuosilla.
Nyt suunnitellaan kovasti lomamatkaa, ihanaa, muuten mulla ei ole enää kuin 2 viikkoa töitä niin saan aloittaa kunnon lomailun :) seuraavaksi töihin sitten vauvaloman jälkeen.