iines*
Puuhakas puhuja
Kyllä mä kans toimin vauvan kans nuhasena ihan samoin ku muutenkin. Ja tosiaan kylvyssä/lämpösessä kylppärissä alkaa räkäkin tuleen helpommin ulos :)
Korianteri, saitteko te jotkut ohjeet lääkäriltä sen gaviskonin käyttöön? Me ostettiin sitä neuvolantätin kehotuksesta, mutta apteekissa sanottiin ettei saa alottaa ilman lääkärin neuvoja ja sit se jäikin käyttämättä eikä sittemmin oo ollu tarvetta. Meillä olis siis ylimääränen pullo sitä vink vink...jos tarvit :)
Miimi hieno juttu että sun kipuilun syy selvis ja että unikoulu tuottaa tulosta! Onko yöt nyt sujunu hyvin? Ja hieronta tuottaa tulosta? Voi ku pääsis ite kunnon hartiahierontaan....ja kädet kans...!
Fjansku toivotaan että ninnin kuvaukset tois pelkästään hyviä uutisia!! Urhea neiti on kyllä :)
Meillä on tulossa jo toinen hammas. Saas nähdä tuleeko taas levottomia öitä. Viime yönä herättiin kerran ja huomasin tänään että se hammas on just tulossa läpi. Se siis varmaankin herättelee.... Meillä olis viikonpäästä menoa ja tarkotus viedä tyttö mummulaan illaksi hoitoon. Sielä mummun pitäis laittaa tyttö nukkuun ja mekin mentäs sitten sinne yöksi myöhemmin. Mutta mutta.....mä oon alkanu vähän perumaan.... Jotenki en vaan raaskis jättää tyttöä niin että pitää mennä nukkuun oudossa paikassa ja ilman äitiä... Kun ei hän oo ollu yhtään vielä päivälläkään hoidossa.... Ollaan muutenkin menty kans lapsentahtisesti kaikessa ja mun mielestä tyttö ei oo vielä valmis oleen minusta erossa.. Mitä mä teen??? Eihän se tietty siitä rikki mee vaikka oliskin sielä sitten yhtä huutoo mutta tuleehan sille tosi turvaton olo..... Enkä mä halua sitä....enkä sitä että sitten alkais meneen yöt kotonakin huonommin.... Ehdotuksia?? :/