satu`
Puuhakas puhuja
Ensiksikin ONNEA Melelalle ihan kauheasti ja voimia odotukseen! :) ♥ ..meillä mies olis jo kovasti toisen kannalla, mutta mä oon kyllä edelleen sitä mieltä että ei kiitos meille lisää - yks riittää. Tästä tulee varmasti vielä parin vuoden sisään ihan järkyttävät perheriidat, mut elämä on :D ..mulla ei oo aikaa eikä rahaa tehdä yhdenkään lapsen kanssa mitään omia juttuja, ni miten sitä ikinä olis kahden kanssa. Saatika sitten kun syksyllä lähden töihin - hyvästi oma elämä! Kaks vuorotyöläistä samassa perheessä ei oo hyvä yhdistelmä.. jos toinen on kotona ni toinen ei.. yritä siinä nyt sit järkätä ees yks vapaa ilta johonkin väliin itelleen - saatika yhteinen miehen kanssa. huh.
Meillä on poika taas röhässä ja köhässä.. kuumetta ei tosin oo. Musta tuntuu, että tuo saa ihan kaikki samat pöpöt aina mitä mullakin :/ - mut ehkäpä kehittää sitte vähän vastuskykyä ja jossei sitte isompana niin kauheesti enää sairasteliskaan kun on nyt jo tähän ikään mennessä kolme flunssaa koettu. Toivossa on hyvä elää ;D
..ja poitsu heräs päikkäreiltä, joten tän mamman kirjottelut jäi siis aika lyhyeks :D Kaikille kuitenkin kaikkea hyvää ;)
Meillä on poika taas röhässä ja köhässä.. kuumetta ei tosin oo. Musta tuntuu, että tuo saa ihan kaikki samat pöpöt aina mitä mullakin :/ - mut ehkäpä kehittää sitte vähän vastuskykyä ja jossei sitte isompana niin kauheesti enää sairasteliskaan kun on nyt jo tähän ikään mennessä kolme flunssaa koettu. Toivossa on hyvä elää ;D
..ja poitsu heräs päikkäreiltä, joten tän mamman kirjottelut jäi siis aika lyhyeks :D Kaikille kuitenkin kaikkea hyvää ;)
toivottavasti kaikki menee hyvin ja jaksat masun ja pienen kanssa!