Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Tsemppiä Lälly!! Toivotaan et pääset jo tänään tositoimiin!! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä veikkaan että mulla pääsis itku jos peiliin erehtysin kattoo...:confused:

Auts sattuu tonne alas jo ajatuskin tosta ballonkista, tai sitten se vaan kuulosti kauheemmalta mitä on kun luin siitä vähän tietoa.
Käytetäänköhän sitä sillon kun on vielä liian epäkypsä tilanne cytoteceille...?

Mitä tuolla ulkona voi tehä!? Piha haravoitu, nurmikkoo ei voi vielä leikata ja istuminen yhessä kohti ei huvita ni mitä ihmettä tuolla voi tehä!!? Mullon tylsääääääää!!!

Mullakin on tosi tylsää :( Mut en kyllä jaksa mitään nurmikkoakaan leikata tai haravoida vaikka kuinka haluaisin kun tiiän et tulee helvetin kipeet jalat ja selkä jos sen teen..!

Ei vaan jaksa enää lukea tai kattoa telkkarista samoja tylsiä ohjelmia. Joten ootan vaan aina et mies tulis kotiin.
Äsken oli päivän yks suurimmista ohjelmanumeroista, posti tuli! Tällasta on varmaan eläkeläisen elämä, siis sellasen joka ei oo enää hirveen toimintakykynen...!

Mimii joo näin ymmärsin, että tää oli mulle nyt ainoa vaihtoehto. Supistuksia tulee jopa kahen minuutin välein. 1000mg panadalolia eli maximi määrä ja kaurapussi ei auta näihin kipuihin enää yhtään!! Soitin, et saanko tulla, ni ei ennen ku saan vedettyä ballongin pois mut ai saatana sattuu ku vähän ees hipasen tota katetria..

Joo ja hauskinta siinä on se, ainaki meillä, että mä päivän ootan että mies tulee kotiin ja kuitenki mä oon aikalailla sen illanki yksin!? :D eli mä päivän ootan et saan illanki olla yksin!? Tyhmää joo, tekis kyllä mieli hankkia elämä..aattelin lähtee huomenna kaupunkiin ostaa hoitopöydän luo roskiksen ja jos vaikka jotaki kukan tapasia ulos laittas.. :p

Mä luin että yleensä käytetään ja toimii parhaiten uudelleensynnyttäjille toi ballonki...
Kyllä mun mielestä jos kivut vaan jatkuu kovana päivän mittaan ja vaikka ballonkia ei saiskaa vedettyä pois niin kannattaa jossai vaihees vaan mennä takasin sairaalaan.

Ku oiski sipsii ja dippii ja kokista!!! :p väliäkö tuolla vaikka loppuajan märsyiski!

Tai tekemistä kyllä ois van hittoko mä en enää kehtais kuluttaa näitä päiviä siivoomalla!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

lyyti aika sama juttu täällä :D
Johkin se mies kuitenki lähtee sitten taas kun on hetken ollu kotona, tänää ihan varmasti ainaki ajaa moottoripyörällä.
Mulla tulee ekat äitiysrahatki vasta kuun vika pvä et ei paljon pysty mitään ostamaan edes ennen vauvaa!

Ihana seurata kun jollakin tapahtuu jotakin!! :) Voi vaan haaveilla, että millon oma vuoro.

Kävin miehen kaverina maalaan taloa, mutta ulkona liian kuuma että siellä jaksaisin olla..mua edelleen väsyttää ihan hulluna, en oikiasti jaksa tehä mitään. Nyt pari päivää ollu zombi olo, ihan naatti, miten tällä ololla ees synnytettäs!?

Mulle kilahti tänään eka äitiyspäiväraha tilille!! :):) Mutta ei jaksa ees kaupoille lähtiä.. Kesäksi tarvis itelle vaatetta, mutta ei paljo hyövää lähtä sovitteleen tän mahan kans, että ootella vielä. Vauvalle kyllä on kaikki ja vähän liikaakin.. Äiti kulkee reikäsissä ja kulahtaneissa, mitkä vaan päälle sopii.

Nää kivut saa kyllä miettimään mihin sitä on oikeen ryhtynyt.. Kolme tuntia nyt tullu alle 5minuutin välein. Ja ärsyttää ku kätilö sano ennen ku mut päästettiin pois et tuu jos tulee alle 10minuutin välein kipeinä supistukset ja nyt ku soitin päivystys numeroon ni sit onki eri tarina.

itse erehdyin sairaalassa katsomaan peiliin kun olin alasti suihkun jälkeen synnytyksestä 4 päivää... siis juu aika hirveen turvonnu/lihonu... Taidan koko kesän kulkee joku kaapu päällä tuolla pihalla. Mut ehkä tää tästä vaaán mukaa kuiteki jo 8 kg tippunu paino siintä mitä se oli parhaimmillaan. Mut katsellaan täs pari viikkoa miltä tuleman pitää ja sit mennään ostaa kesäks itelle jotain kivaa päälle pantavaa kun vanhat vaatteet ei mee päälle :) Anoppi sano positiivisesti et yleensä vuos menee synnytyksestä et palautuu normimittoihin joten ehkä vois uskoo sitä ja ei tee sterssiä painosta itelle!

Mies katteli tänään aamulla mun mahaa ja totesi että sehän on jo melkein kokonaan poissa. "sulanut viikonlopun aikana" :) Ei se kyllä ole, mutta hyvä jos hän kokee niin :wink

Takaisin