Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Pikkasen jännittää!! Mitä jos mulla onkin vauva jo sylissä huomenna tähän aikaan:eek::eek:

Onnea matkaan Lällylle!!! Koeta saada nukuttua yöllä vaikka voin kuvitella että vaikeaa on :P

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onnea Lälly! Sopivia supistuksia! Aika pian sulla jo on pikkuinen sylissä :Heartbigred Kärsivällisyyttä toivon myös matkaasi, mua ainakin varoiteltiin etukäteen polilla että useampia päiviä saattaa kulua käynnistyksen alkamisesta syntymän tapahtumiseen. Mutta ihan hyväkinhän se on, jos homma tapahtuu vähitellen, taitaa nää ekat synnytykset viedä aina oman aikansa! :)

Ehkä isot kauluspaidat ja jotkut löysemmänpuoleiset mekot vois mennä synnytyksen jälkeen hyvänä kesävaatetuksena. Ja jotkut sporttiset t-paidat unisex-mallia, ei mitään tight fittiä. Jännittää vähän, millanen etureppu mahtaa jäädä! Mulle muutos ei ehkä oo ihan niin iso kuitenkaan, kun pientä jenkkakahvaa on löytynyt jo ennen raskautta ja vaatekaapin sisältö on sille ominaisuudelle vähän anteeksiantavampi :)

Toivotaan todellakin! Onneks tää väsymys alkaa viedä musta kohta voiton, ni ainakin saa nukuttua. Unien tiedän kyllä tasan tarkkaan pyörivän synnytyksen ympärillä :grin Lupaan tulla tänne heti päivittelemään tilannetta :)

Tsemppiä lälly!!! Ihan pian on pieni nyytti sylissä, muista tulla kertomaan missä mennään ja viimeistään, kun vauva sylissä! :)

Jee, tsemppiä Lälly!!! :) ootellaan taas vauva uutisia!! :) :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Vitsit että tää käärö pitää kiireisenä! Ei meinaa keretä foorumille ollenkaan! :D Lällylle tsemppiä!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mäkin tahon jo käärön pitää mut kiireisenä, mä kuolen tylsyyteen!!!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mä en tahdo kiirettä, mutta haluan jo tästä mahasta eroon. Tosin en kyllä yhtään innolla odota synnytystä....

No niin! Eli mun kohdalla päädyttiin nyt laittamaan ballonki kohdunkaulaa avamaan. Vauvan koko arvio 4,3kg. Sormelle olin auki ja kohdunkaulaa jäljellä 2cm. Sydänkäyrän kautta päästivät kotiin. Ei meinannu ensin saada vauvaan mitään eloa, toivat pillimehua ja yrittivät töniä hereille, mut poika on aivan kuin isänsä. Ei saa hereille kirveelläkään. Puoltuntia oltiin käyrällä ja olo oli tuolloin vielä todella hyvä. Pääsin autoon istumaan ja aivan saatanalliset supistukset kestivät koko kotimatkan(15minuuttia), ja mietittiin jo et pitääkö tässä kääntyä takaisin sairaalalle.

Onnekseni pahimmat kivut laantuivat suolen ja rakon tyhjennyksen jälkeen, ja nyt lievennän tässä kipuja kaurapussilla. Jännittää ihan kauheesti ja pelästyin kuinka kovia noi oikeet supistukset onkaan.

Itse ballongin laitto ei ollut kovin kivuliasta, mutta ne pihdit joilla paikat avattiin oli aika karua. Ja nyt toi katetri mikä tulee siitä pallosta ni ahdistaa ku se on sisäreiteen teipattuna ja aiheuttaa vetoa. Mutta nyt vaan odotellaan säännöllisiä supistuksia, vesien menoa tai sitä et toi pallo tipahtaa tuolta. Jos mitään näistä ei tän päivän aikana tapahdu ni huomenna viimeistään takas, ja sit se olis vissiin sektio, mut toivotaan, et tänään pääsis jo tositoimiin!

No siellä on reippaan kokoinen napero tulossa :) Toivottavasti Lälly pääset jo tänään tositoimiin. Voimia!! :)

Just ajattelin sua et mitenköhän mahtaa mennä. Toivottavasti saat äksöniä mahdollisimman kivuttomasti :Heartpink Saakohan sitä katetrin teippiä siirtää vähän parempaan paikkaan, vai liittyyköhän se kyseiseen operaatioon jotenkin(mä en tiedä mikä on ballonki, kuuklaanki nyt heti)?

Sen vissiin pitääkin vähän vetää :) ja siitä saa itsekin nykiä silloin tällöin. Näin mua ohjeistettiin ennen kuin huomasivat ettei sitä mulle saa asetettua. Tsemppiä kovasti!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Joo pitäis vetää mut näissä kivuissa en ainakaan ihan heti lähe vielä yrittämään. Hyvin tuntuu aiheuttavan painetta noi pelkät kireellä olevat teippaukset sisäreidessä :grin Mä niin tiiän etten tajua lähteä ajoissa takas sairaalaan..

mulla oli ballonki esikoista oottaessa enkä mä tehny sille mitään... ei se muistaakseni kerinny ku tyyliin 8-12h olla kun plumpsahti itelleen pois.... Tsemppiä Lälly!!!! Kisakatsomo on pystyssä, ulkona aivan liian kuuma valaan olla :confused:

No onpas keino tuokin tuo ballonki. Toimii vähän niinku virtsakatetri ei sais toimia ymmärtääkseni.

Takaisin