Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Kyfixfix et sä ole kisaa vielä hävinnyt, nyt vaan näppis sauhuamaan :wink

Eiku onhan se täällä ollut tänään, höh. Mä niin toivon muille vauvoja, kun oma ottaa rauhallisesti.

Kun lukee noiden synnyttäneiden juttuja imetyksestä, vaunuttelusta yms, olen niin kateellinen. Tulee melkein itku, että miks mä en oo samassa tilanteessa... Anteeks..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mullakin rupee kateus nostaa päätään :oops: varsinki ku tietää et monet näistä kivuista jäis sinne synnärille ja liikkuminen olis miljoona kertaa helpompaa ku olis nyyti kainalossa eikä masussa...... huoh......

Liikkuminen alkaa kyllä olla jo melko haastavaa.. Se paljon puhuttu meloni alkaa oleen haaroissa oikeesti ja menkkavihlonnat ja kaikki mahollinen rutina ja napse on tuttuja myös.

Tyyppi on vielä koko päivän muljunnu ihan hemmetisti.

Täälläkin on ollu ihan hirvee venkoilu. Maha ihan pinkeenä ja joka suuntaan tulee hittiä. Lisäksi toki sukkapuikot viuhuu ja painetta tuntuu.

Joo, huomenna olis 40+0, joten toivon että meille tulis täsmällinen tyttö. Tiistaina olis neuvola, ei enää huvittais mennä!

Joo täällä on vähän maansa myynyttä porukkaa. Olisin kyl oikeesti valmis melkein mihin vain saadakseni vauvan jo syliini.

Joo, täälläki oltas jo ihan kypsiä! :D harmi ettei se häätö seksi onnistunu!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Meillä onnistui, muttei mitään vaikutusta. :D Toivotonta. Eilen iltalenkillä kyykkäilin ja reippailin minkä jaksoin, tuloksena pelkät liitoskivut. Pöh..

Takaisin