Täällä kans kateus nostaa päätä, vois olla jo pieni tuhisija vieressä jopa jo parin viikon ikäinenkin. Olisi jo enimmät jälkivuodot vuodatettu ja ehkä kotiutunut ja palautuminen alkanut niin ei.. maha kasvaa ja vaivat lisääntyy. Puuuuh.. Määkään en halua neuvolaan enään tiistaina ois. Miten tuntuu että paino nousee hurjaa vauhtia
Lyyti mä ainakin purin vaan hammasta ja sit se kipu helpottikin äkkiä kunhan oli vaan hyvä asento! Pidin vaan mielessä et kohta tulee piiiitkä tauko niin kyllä sen hetkellisen epämukavuuden kesti!
Mua ihan harmittaa teidän kaikkien puolesta! Täällä tosiaan huokuu epätoivo, vitutus ja harmitus toivotaan teille kaikille pian nyytit kainaloon ja helpotusta loppuajan vaivoihin!!!!
Nojoo, nyt tosiaan tulee pitkä tauko! Ellei uskalla kokeilla uudemman kerran mut sen vähäsenki yrityksen jälkeen tuntu niinkö oisin tulessa ollu! Tuskin mieskään kovin innoissaan ois uudesta kierroksesta....
Täällä ei vieläkään oo uskaltanu petipuuhia harrastella, edelleen tuo alapää niin tohjona että pelkkä ajatuskin tuntuu hirviältä.. Mutta en tiiä onko pakko mennä kepillä kokkeileen jäätä, jos se vaikka murtuis :D koska monella niin hyviä kokemuksia, että on jotakin edistystä saanut aikaseksi, niin pakko kai se on pikkuhiljaa alkaa kokeileen....
Täällä ollaan samoissa lukemissa, ja onnistu se ainakin vielä muutama päivä sitten! nytkin todennäköisesti kokeilisin, jos mies olisi kotona, sais vauhtia näihin supistuksiin.
Hmm... ei kai se auta kuin kokeilla. Paitsi ei tänä yönä, mies kotiutuu aamulla raasu säikähtää kai se, "himokas" mamma ovella vastassa, ollu kuivempi kausi tässä, niin yhtäkkiä alkaaki tapahtuun. Jospa se ei ymmärrä että mulla on takaa-ajatus
Hahaha siksi pitäs ajoittaakin tällaiset puuhat pimeimpiin tunteihin.. aamu pelottaa kun on jo niin valosaa.. Pimeällä vois kuvitella olevansa ihan muun kuin mursun näköinen ja miehelläki vois mielikuvitus laukata. Tietty se ketteryys varmaan palauttais aika nopeaa maan pinnalle.........
Vaikka itse on ihan kypsä tähän odottamiseen, niin mulla huomenna laskettuaika ja tiedän, et tää loppuu kyllä parin viikon sisällä. Nää viimeset viikot on ollu todella hitaita ja se, että foorumilaiset saa vauvoja vaan lisää kärsimättömyyttä. Mun käy ihan tosissaan sääliksi niitä joilla laskettu on loppu kuusta. Jo nyt kirjoittelut on pääasiallisesti pelkkää ketutusta ja toinen ääripää... pumpulista vauvaelämää! Miltä tuntuukaan olla se viimeinen vauvan saaja!
Se on kyllä todellinen toukokuun voittaja! Oikea super äiti!
Mä yritän kyl huomen kitistä siel yliaikaiskontrollissa niille niin paljon et ne alkais käynnistämään tätä vähän etuajassa. En vaan enää kestä ehkä tätä 4 päivää tatti otsassa väsyneenä olemista. Mielummin oon onnellinen ja väsynyt.
Tosiaan pisteet kaikille joilla on laskettu aika vasta loppukuusta ja jaksaa muiden narinaa! :) Ootte ihania!
P.s. Oon sitä mielt et telkkarist pitäs alkaa tulee klo 5 viimeistään jotain muutakin ku chatejä, ostoskanavaa yms.
Mulla toi malttamattomuus helpotti hiukan kun LA meni ohi. Käynnistys on alle kahden viikon päässä jos ei muuten meinaa lähteä. Toki tietty toivon luonnollista käynnistämistä eikä haittaisi vaikka alkaisi kohta heti nyt :)
Olo on kuitenkin siedettävä ja reipas, joten ei ehkä kannata liikaa marista. Se tietty pelottaa että kuinka isoksi bebe ehtii pullahtaa. Onneksi se pahin herkkuhimotus on mennyt vähän ohi niin ei tarvitse niin paljon miettiä korkean verensokerin lisäefektiä.
Joo, ei oo kivaa tää ihme menkkakipuilu/säännöllinen supistelu levossa... :D
Nytkin älytön paine selässä, kävely on hidasta niin ei auta lähteä kävelylle - ties vaikka sieltä ei pääsisi pois.. :D