Toukokuisten toukokuussa tapahtuu!

Mua taas ottaa hermoon noi miten oot jaksellu-kyselyt! Vastaan vaa että iha hyvin ja thats it! Tahtoskoha noi oikeesti kuulla miten oon jaksellu!!!? :mad:

Oho, oon sit vähän nukkunut tänään. Lätkääkään jaksanut loppuun asti, vaan kömmin sänkyyn. No nyt on tankattu, jos ens yönä pitää yrittää lähteä uudemman kerran.

Sähän sait vissiin Aretha niitä Litalgineja tänään? Mulla ne on aina vähän väsyttäny, mut tietty oothan sä tainnu valvoa viime yönä muutenki.

Vähän ehkä harmittaa ettei jaksa millään valvoo noita viisuja, en mä nyt niiiiin välitä pärjääkö Suomi vai ei mut olis sitä voinu katella muuten vaan. Mut ei pysty kun 22-01 pitäs olla hereillä, ei oo monii kuukausiin sellanen onnistunu! :)

Mä yritän valvoa, katotaan missä vaiheessa hyytyy...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Voiku mäkin saisin tähän aikoihin unta, mutta mulla kääntyy rytmi aina ku mies on yöt töissä. En vaan osaa mennä nukkumaan ilman sitä. Eilenkin Hesari tipahti postiluukusta ku mä vielä hilluin hereillä. Just tuli browniet uunista, ja jos mä erehdyn sitä maistamaan ni se sokeri määrä pitää kans huolta siitä, että hyvin jaksaa viisut seurata.

Mites sitten kun lopetit Hannastiina12 niiden ottamisen, kuinka pian menkat palasi takaisin? Oliko ne jotenkin kevyemmät kropalle kuin yhdistelmäpillerit?

En oo nyt Hannastiina12, mutta mulla oli kans noi Cerazettet eikä ollut sinä aikana yhtään menkkoja. Mulla tais menkat palata 1,5 kk päästä niiden lopettamisesta takasin normaaleina. :)

Sain juu Litalgineja joskus puoli seiskan aikaan aamulla - mutta ei me kyllä ehditty kuin torkahtaa viime yönä. Nyt simahti mies ja pyysi herättämään, kun Puolan tissiesitys tulee. laughing7

Ainoo asia mikä mussa on pientä ni on tissit, tasan ei oo siis menny onnen lahjat! Mutta odotan löytäväni täältä aamulla tiedon Suomen sijoituksesta viisuissa, ei näköjään sittenkään pysty ja kykene valvomaan tätä pidempään, mutta voitonhengessä ollaan vahvasti mukana. :dance011

Mä oon yllättävää kyllä tosi pirtee. Tosin sitä voi edes auttaa se et nukuin klo 19-20:30 päikkärit. :grin

Nro 11. on Suomi jos oikein muistan. Parrakas drag voitti. Ainakin Suomella oli hyvä biisi kisoissa. Sai olla ylpeä. Eihän noissa kisoissa oo musiikista näköjään kyse Terv. Huono häviäjä

Muokattu viimeksi:
Cedju: mä en oikein muista millaset mun normaalit menkat oli, ku edelliset oli vuonna 2005 ennen kuin nyt viimeks lopetin minipillerit :)
Olin kaks kertaa peräkkäin raskaana eikä siinä välissä tainnu tulla ku yhdet menkat. Ja ennen kuin aloitin pillerit, ni silloinki ehti tulla vaan yhdet menkat. Mutta kyllä ne suunnilleen normaalit oli. Ekat oli muistaakseni hiukan runsaammat, mut sitten kyllä tasoittui.

Ja viisuista: tykkäsin Suomen biisistä ja ja oon samaa mieltä ku Muruska, että muilla avuilla voitettiin. Ei se Itävallan biisi nyt niin erikoinen ollu.

Takaisin