Toukokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamulla sain tälläset testeihin, sain neuvolatyypiltä lähetteen verikokeisiin ja kävinkin siellä, hcg oli 55. Onko se nyt liian alhainen? 😮‍💨

Liitteet

• IMG_20230912_190224.jpg
    IMG_20230912_190224.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 38
Aamulla sain tälläset testeihin, sain neuvolatyypiltä lähetteen verikokeisiin ja kävinkin siellä, hcg oli 55. Onko se nyt liian alhainen? 😮‍💨
Ootko menossa vielä uudelleen verikokeeseen parin päivän päästä? Siitähän sen näkisi parhaiten, nouseeko arvo oikeassa tahdissa. Tuloksen pitäisi n. tuplaantua joka toinen päivä 😊 Viitearvoista on vaikea sanoa, kun eikös sinulla ollut epäselvä tilanne, kuinka pitkällä raskaus on? 🤔

Hcg 55 viittaisi dpo 13-14 päiviin, ja kyllä, sen mukaan olet tosiaankin raskaana. Paras seurailla tilannetta. Jos ovis oli 30.8. niin LA olisi 22.5. Teehän uusi raskaustesti muutaman päivän päästä, tai uusi hcg -mittaus, niin näkee että minne päin tilanne kehittyy. Onnea plussasta, oikeaan paikkaan kirjoittelet! :smiling-eyes:

Ootko menossa vielä uudelleen verikokeeseen parin päivän päästä? Siitähän sen näkisi parhaiten, nouseeko arvo oikeassa tahdissa. Tuloksen pitäisi n. tuplaantua joka toinen päivä 😊 Viitearvoista on vaikea sanoa, kun eikös sinulla ollut epäselvä tilanne, kuinka pitkällä raskaus on? 🤔
Neuvolasta soitetaan huomenna vastauksista, ite tosiaan katoin oma kannasta tuloksen, toivottavasti laittaa labraan uuden lähetteen et saataisiin seurattua tilannetta 😊 esikoisesta ei tarvinnu käydä mittauttamassa hcg:tä ni tää on nyt ihan uutta mulle. 😆

Hcg 55 viittaisi dpo 13-14 päiviin, ja kyllä, sen mukaan olet tosiaankin raskaana. Paras seurailla tilannetta. Jos ovis oli 30.8. niin LA olisi 22.5. Teehän uusi raskaustesti muutaman päivän päästä, tai uusi hcg -mittaus, niin näkee että minne päin tilanne kehittyy. Onnea plussasta, oikeaan paikkaan kirjoittelet! :smiling-eyes:
❤️❤️❤️
Neuvolasta soitetaan huomenna uudelleen, jospa sitten sais uuden lähetteen!
Tänään parin tunnin pidätyksellä pregcheck näytti tältä, en tiedä mut teen ihan hulluna näitä testejä kun en vaa voi uskoa että oon raskaana, siis pelkästään ilonen asia ❤️

Liitteet

• IMG_20230912_202626.jpg
    IMG_20230912_202626.jpg
    6.5 MB · Katsottu: 93
❤️❤️❤️
Tänään parin tunnin pidätyksellä pregcheck näytti tältä, en tiedä mut teen ihan hulluna näitä testejä kun en vaa voi uskoa että oon raskaana, siis pelkästään ilonen asia ❤️
Viiva vahvistuu hienosti, hyvä merkki! :smiling-eyes:

❤️❤️❤️
Joo tosi hyvin vahvistuu😀

Aamun pregcheck jäi ärsyttävän vaaleaksi, toinen on taas apteekin siihen sentää tuli hyvät viivat. Ärsyttäväääääää

Liitteet

• IMG_20230913_062140.jpg
    IMG_20230913_062140.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 12
IMG_20230912_190533_edit_200111865570432.jpg
Tähän mennessä hyvin oireeton raskaus. Olisin halunnut viikkodigin, mutta päätin ostaa niillä rahoilla lankoja 🤭
Mutta ei tää viiva nyt ainakaan haalistumaan päin ole.
Ehkä pitäis vaan olla tyytyväinen, että raskaus ei vielä vaikeuta elämää 😅

Niinku MUN kuvasta piti sanoa, ärsyttää tää automattikorjaus🤣
Haha no joo. Jotenki odotin vaan jotai ns leffaviivoja jo 🤷🏼‍♀️ jospa nyt vähä koittaisi rauhottua ja oottais siihe asti et sieltä neuvolasta soitetaan tai ottais muutenki rennosti. Koska oli kaikki hyvin tai ei ni en voi vaikuttaa asiaa just nyt mitenkään... 😮‍💨

Tuntuu just että ne ketkä on kokenut raskauden joka ei päättynyt hyvin, tai että lähipiirissä paljon keskenmenoja yms niin heidän alkuraskaus on erilaisempaa kuin sellasen kuka ei ajattele samalla tavalla et tapahtuisi mitään vaikka tiedostaa riskit.
En tiedä ymmärtääkö mitä meinaan tästä tekstistä. Itse siis mietin just et esikoisen aikaan ei osannu stressata samal tavalla ku nyt kun kokenut välissä KU raskauden.

Tuntuu just että ne ketkä on kokenut raskauden joka ei päättynyt hyvin, tai että lähipiirissä paljon keskenmenoja yms niin heidän alkuraskaus on erilaisempaa kuin sellasen kuka ei ajattele samalla tavalla et tapahtuisi mitään vaikka tiedostaa riskit.
En tiedä ymmärtääkö mitä meinaan tästä tekstistä. Itse siis mietin just et esikoisen aikaan ei osannu stressata samal tavalla ku nyt kun kokenut välissä KU raskauden.
Mä luulen kanssa näin. Mietin omaa serkkuani, joka ei ole käynyt ar ultrissa tai missään, että miten hänellä on hermot kestäneet, mutta toki hänen raskaudet ovat aina menneet hyvin alusta loppuun. Itse taas kun on 2 km takana niin pelkää joka ikinen hetki. :No Evil Monkey:

Takaisin