Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jes onneksi olkoon!! Mä odottelen vielä 2 viikkoa ja teen saman! Pidetään peukkuja!Mä sain sen!!
Siis kyllä jyskytti sydän ja kädet hikos kun tota odotin. Viime kerralla kun en tätä lukua kerennyt saamaan
View attachment 125317
Ihanaa Uskaltaiskohan itekkin kokeilla..Mä sain sen!!
Siis kyllä jyskytti sydän ja kädet hikos kun tota odotin. Viime kerralla kun en tätä lukua kerennyt saamaan
View attachment 125317
Onnea paljon ja tervetuloa mukaanEhkäpä näillä uskaltaisi jo hypätä mukaan tänne toukokuisiin
Takana liki kolme vuotta yritystä monilla eri lapsettomuushoidoilla, joulukuussa IVF:n tuoresiirrosta keskenmeno 7.viikolla ja nyt yksi ainokainen (ja jo aiemmin tehty päätös että viimeinen) pakkasessa ollut alkio siirrettiin tasan kaksi viikkoa sitten matkaan mukaan!
View attachment 125418
Sinäkin uskalsit sitten! Ihanaa että sielläkin tuli nyt tää. Niin tunsin tän tekstin sisimmissäni kun juuri koin saman.Huh!! Viime KM raskaudessa näytti vain 2-3 vaikka tein 2 digiä ja toinen vielä myöhempään kuin nyt. Kylläpä pelotti tämän tekeminen.
View attachment 125431
Tää on niin hauska, että mennään samoissa. Kp30 on mullakinPäivittäinen testi vahvistuu selvästi! Alin tehty tänään ja nyt mennään kp30/30 ja 3+6 rvk.
View attachment 125440
Joo syteen tai saveen.Sinäkin uskalsit sitten! Ihanaa että sielläkin tuli nyt tää. Niin tunsin tän tekstin sisimmissäni kun juuri koin saman.