Toukokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
IMG_20230904_055858.jpg

Mä oon nyt muutamia testejä tehnyt, mutta tässä tämän aamun 🙂
Kp28, että luulis siellä jotain olevan, kun ei tarvii näillä päivillä tihrustaa.
Tällä viivalla uskalsinkin jo toukokuisiin kurkata 🤭

IMG_20230828_090929.jpg
IMG_20230829_074330.jpg

Ylempi kuva on otettu ensimmäisenä aamuna kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Kuvan alempi testi on tehty noin 2h ylemmän jälkeen kun piti syöksyä apteekkiin ostamaan uus testi 🤭 Ja alempi kuva on otettu seuraavana aamuna. Muita testejä ei olla tehty.

Meilläkin ihan suunniteltu raskaus, toukokuussa jätettiin ehkäisy pois ja kieltämättä oli iso yllätys että näin pian tärppäs, kun ei ehtinyt tulla ku kolmet luomumenkat ❤️ Pillereitä tuli syötyä melkein 13-vuotta.

Jännittää ihan sikana, koska minulle tämä on ensimmäinen 🫣 Miehellä ennestään 16-vuotias tyttö. Toivottavasti kaikki menee hyvin ❤️

Nyt siis menkoista laskettuna rv 5+2

Ehkäpä näillä uskaltaisi jo hypätä mukaan tänne toukokuisiin 😍
Takana liki kolme vuotta yritystä monilla eri lapsettomuushoidoilla, joulukuussa IVF:n tuoresiirrosta keskenmeno 7.viikolla ja nyt yksi ainokainen (ja jo aiemmin tehty päätös että viimeinen) pakkasessa ollut alkio siirrettiin tasan kaksi viikkoa sitten matkaan mukaan!

1693928995317.jpeg

Ehkäpä näillä uskaltaisi jo hypätä mukaan tänne toukokuisiin 😍
Takana liki kolme vuotta yritystä monilla eri lapsettomuushoidoilla, joulukuussa IVF:n tuoresiirrosta keskenmeno 7.viikolla ja nyt yksi ainokainen (ja jo aiemmin tehty päätös että viimeinen) pakkasessa ollut alkio siirrettiin tasan kaksi viikkoa sitten matkaan mukaan!

View attachment 125418
Onnea paljon ja tervetuloa mukaan❤️

@kajo. ja @Binky millä viikolla saitte tuon 3+ tuloksen? 🤔 Mulla on kans kaapissa odottamassa vielä viikkodigi ja mietin, kuinka pitkälle täytyy odottaa, että sieltä se 3+ tulisi 😁

Takaisin