Toukokuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä mietin et uskaltaisinko aamulla tehdä jo uuden viikkonäyttösen digitestin jos ois vaihtunut jo 2-3 🙈 hcg tosiaan oli perjantaina 233 ja ilmeisesti mulla nyt menossa jotain RV 4+3/4/5 tms. En tiiä ku neuvolantyyppi joka soitti nii luki netistä puhelun aikana noita hcg arvoja ettei osannu sanoa mis kohtaa oisin menossa 😆

Ehkä minäkin nyt tänne uskaltaudun, viiva ainakin hyvin tummunut la aamusta. Tänään kai dpo 15 (tai ehkä jo 16) ja kp 27. Ovis tuli tässä kierrossa kp 11-12 aikoihin.

Liitteet

• Collage_20230918_053444_edit_168601200878959.jpg
    Collage_20230918_053444_edit_168601200878959.jpg
    567.4 KB · Katsottu: 64
Mua muuten ihmetytti, että CB testi näytti raskaana 2-3 viikkoa vaikka siinä olisi kaiken järjen mukaan pitänyt olla 1-2 viikkoa? 🤔 Mulla oli selkeä ovis kipuineen (ja flown mukaan) 27.8. Eli tämä tai seuraava pv olisi ollut hedelmöittyminen. Tein testin tuolloin 9.9. eli 13pv myöhemmin. Tarkistin kahdesti, että testi näyttää päivät nimenomaan hedelmöittymisestä. Mulla jo heräsi ajatus, että voisiko niitä olla kaksi ja raskaushormonia olisi tästä syystä erittynyt enemmän? 😆 Molempien puolella suvussa on kaksosia, joten ei olisi sen puolesta mahdoton ajatus. Mitä mieltä olette? Testailin myös ennen tätä "virallista" testiä dpo 10-11 halpis testillä. Ei ollut herkkä testi ja näytti selkeän plussan niilläkin. Kiertopäivät olivat tässä kohtaa siis 23/28.
Onhan se ihan mahdollista! 😁

Mua muuten ihmetytti, että CB testi näytti raskaana 2-3 viikkoa vaikka siinä olisi kaiken järjen mukaan pitänyt olla 1-2 viikkoa? 🤔 Mulla oli selkeä ovis kipuineen (ja flown mukaan) 27.8. Eli tämä tai seuraava pv olisi ollut hedelmöittyminen. Tein testin tuolloin 9.9. eli 13pv myöhemmin. Tarkistin kahdesti, että testi näyttää päivät nimenomaan hedelmöittymisestä. Mulla jo heräsi ajatus, että voisiko niitä olla kaksi ja raskaushormonia olisi tästä syystä erittynyt enemmän? 😆 Molempien puolella suvussa on kaksosia, joten ei olisi sen puolesta mahdoton ajatus. Mitä mieltä olette? Testailin myös ennen tätä "virallista" testiä dpo 10-11 halpis testillä. Ei ollut herkkä testi ja näytti selkeän plussan niilläkin. Kiertopäivät olivat tässä kohtaa siis 23/28.
Kaksoset voi näkyä just noin et viikkotesti näyttää enemmän viikkoja. Ultrassa se sitten varmistuu et montako kyytiläistä on. :smiling-eyes:

Takaisin