Toukokuisten plussatestien kuvia

Tuntui että dpo 7 oli kiinnittyminen, kun sen päivän olin jotenkin huonovointinen. Katsoin kyllä että nyt voimistuu testit nopeammin kuin viime raskaudessa :wideyed:

Joko päätit milloin teet testin? :)

Yritin etsiä palstalta millä päivillä kukin on saanut 3+ tohon digiin ja näin siellä sun ilmeisesti edellisen raskauden aikasia viivoja ja nopsaan oli sulla kyllä sielläkin noussut :cool: Miltä susta tuntuu ajatus mahdollisesta monikkoraskaudesta? Jos nyt siis noussu vielä hurjemmin ku edellisessä :)

Laskeskelin että jos torstaina testais, ni se vois jo melko varmasti näyttää 3+ mikäli ovis normaalisti eikä viikon myöhässä... Mulla ei kai oo koskaan oikein nopsaan noussu. Tosin en oo aiemmin tehny yhtä plussa testiä enempää per raskaus, mutta on ollu menkat myöhässä ja testi negaa ja alkuun oireet hyvin lieviä, ni siitä päätellen. :p
 
Yritin etsiä palstalta millä päivillä kukin on saanut 3+ tohon digiin ja näin siellä sun ilmeisesti edellisen raskauden aikasia viivoja ja nopsaan oli sulla kyllä sielläkin noussut :cool: Miltä susta tuntuu ajatus mahdollisesta monikkoraskaudesta? Jos nyt siis noussu vielä hurjemmin ku edellisessä :)

Laskeskelin että jos torstaina testais, ni se vois jo melko varmasti näyttää 3+ mikäli ovis normaalisti eikä viikon myöhässä... Mulla ei kai oo koskaan oikein nopsaan noussu. Tosin en oo aiemmin tehny yhtä plussa testiä enempää per raskaus, mutta on ollu menkat myöhässä ja testi negaa ja alkuun oireet hyvin lieviä, ni siitä päätellen. :p

Mulla on takana siis alkaneet raskaudet 2018 ja 2019.

2018 sain 2-3 dpo 12 eli 3+5
3+ 4+6

sitten 2019

1-2 dpo 12 3+5
2-3 dpo 14 4+0
3+ 5+0

eli tuossa 2018 raskaudessa nousi nopeampaa, vaikka siitä ei vauvaa tullut. 2019 raskaudessa viikot meni tosi ”oppikirjan” mukaan.

Eilen leikiteltiin miehen kanssa tupla ajatuksella, mutta kummallakaan ei ole kaksosia suvussa, niin se tuntui kaukaiselta.
 
Tässä tän päivän testi :hilarious: kp 36 rv5+1 (menkoista laskettuna) Ainakin viiva on vielä vahvistunut.

Huomenna sitte jos digiä..
 

Liitteet

  • IMG_20210825_091534.jpg
    IMG_20210825_091534.jpg
    604.2 KB · Katsottu: 23
Tässä dpo12 :) eilen tosiaan verikokeella hcg 60. Vähän tämä näyttää vaaleahkolta mutta jospa taas huomenna olisi tummempi. Nyt on päällä hyperstimulaatio, eli olo on aivan hirveä...haluaisin vain selvitä tästä ja toivon ettei vauva kärsi tästä..
 

Liitteet

  • IMG_20210825_070146.jpg
    IMG_20210825_070146.jpg
    1 MB · Katsottu: 37
Tässä dpo12 :) eilen tosiaan verikokeella hcg 60. Vähän tämä näyttää vaaleahkolta mutta jospa taas huomenna olisi tummempi. Nyt on päällä hyperstimulaatio, eli olo on aivan hirveä...haluaisin vain selvitä tästä ja toivon ettei vauva kärsi tästä..

Hienosti vahvistunut !
 
Tässä dpo12 :) eilen tosiaan verikokeella hcg 60. Vähän tämä näyttää vaaleahkolta mutta jospa taas huomenna olisi tummempi. Nyt on päällä hyperstimulaatio, eli olo on aivan hirveä...haluaisin vain selvitä tästä ja toivon ettei vauva kärsi tästä..

Miten sun hyperiä hoidetaan? Onko pahat oireet?
 
Miten sun hyperiä hoidetaan? Onko pahat oireet?

No en saanut oikein mitään apua..naikkarilla nesteyttivät kun olin kuiva. Mut silti meinasin pyörtyä kerran. Ei tähän auta kuin neste ja lepo..ja syön Panadol 1g 3-4kpl päivässä. Jos ois paha hyperi, voisi nestettä imeä pois dreeneillä kai? Jos ei helpota niin täytyy kysyä siitä..
 
Dpo13. Kuvassa pc jo testiajan yli mennyt vähän
 

Liitteet

  • IMG_20210826_071426__01.jpg
    IMG_20210826_071426__01.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 39
Tässä mun tän aamuinen digi. Sanoisin että mun ovis on ollu normaalisti, eli nyt on rv 5+2

Ultrassa sit toki lopullinen varmistus, mut itelleni tää toi kuitenkin mielenrauhan siitä, että se outo "kipu" minkä tunsin 9.8. oli kiinnittyminen eikä ovulaatio.
 

Liitteet

  • IMG_20210826_081856.jpg
    IMG_20210826_081856.jpg
    1 MB · Katsottu: 27
Ihanaa kun kaikilla on noin hienosti vahvistuneet testit :hello2:hello2

Boris: Millainen se sun kipu oli? Mulla on tosi kipee ovulaatio, mutta kiinnittymistä en oo koskaan tuntenut. Tosin dpo 7 mulla on kolmessa viimeisimmäissä raskaudessa ollut koko päivän jotenkin huono olo, niin oon sen yhdistänyt kiinnittymiseen.

Kyllä munkin on varmaan pakko vielä yks digi ostaa jos sais sen 3+ :hilarious:
 
Ihanaa kun kaikilla on noin hienosti vahvistuneet testit :hello2:hello2

Boris: Millainen se sun kipu oli? Mulla on tosi kipee ovulaatio, mutta kiinnittymistä en oo koskaan tuntenut. Tosin dpo 7 mulla on kolmessa viimeisimmäissä raskaudessa ollut koko päivän jotenkin huono olo, niin oon sen yhdistänyt kiinnittymiseen.

Kyllä munkin on varmaan pakko vielä yks digi ostaa jos sais sen 3+ :hilarious:

Niin, se ei varsinaisesti ollu kipu, mutta se oli tossa ihan alavatsalla, sisuskaluissa, sellanen jännä tunne. Olin hierojalla silloin ja erityisen keskittynyt siihen miltä mun kropassa tuntuu. Se oli vähän kuin jotain neulaa olis työnnetty, mutta ilman terävää kipua, vähän kuin olis puudutettu, mut vois silti tuntea sen kun sitä neulaa työnnetään? Ja sit siitä lähti sellaset renkaat kuin veden pinnalle kun heitetään kivi. Tai ehkä enemmän niin kuin olis kuuma kivi laitettu siihen vatsalle, joka vähän polttaa, mut ei kuitenkaan ja sit se lämpö leviää koko sen kiven peittämälle alueelle :hilarious: hahaa, kuulostaa tosi tyhmältä. Vaikea kuvailla, kun se tuntu niin erilaiselta. Eikä se kauaa kestäny, ehkä minuutin tjsp.

Mulla taas ovis ei koskaan/yleensä kipuile, mutta voihan se olla aika samanlainenkin tunne, mutta siis kivun tunne asteikolla 1-10 oli ehkä 3 luokkaa.. Ja koska heti haaveilin/kuvittelin kyseessä olevan kiinnittyminen (vaikken uskonutkaan että se oikeasti sitä on), niin varmaan tämä sisäinen tulkintakin vaikutti siihen, miltä se tuntui.
 
Mullakin ekasta oli vaan tosi, tosi huono olo ja heikotti, mutta koska silloin taas ei tullut mieleenkään että raskaus olis edes mahdollinen, niin oon vaan jälkikäteen yhdistäny, että sen päivän outo olo johtui varmaan kiinnittymisestä.
Ja muista raskauksista en muista et olis ollut mitään oloja.
 
Ihanaa kun täälä on oikein testiketju! Täälä la 3.5 ja kovasti jännäilty viivojen kanssa vaikka oon testannut vaan jokatoinen päivä :grin digin ajattelin tehdä sitten kun pitäis näyttää se 3+:)
 

Liitteet

  • 3D03FC9A-5349-47EE-8BC2-5E7DDE0337AF.jpeg
    3D03FC9A-5349-47EE-8BC2-5E7DDE0337AF.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 48
Mulla kaks digiä, niin ehkä vkloppuna teen yhden ja sit joskus 5+ jotain toisen :) jos ne toimivat! Hirveesti ollut kai viallisia liikkeellä

Perjantaina pitäis olla vika päivä lugeja, mut veikkaan et käytän vklopun vielä pienemmällä määrällä o_O
 
Takaisin
Top