Toukokuisten plussatestien kuvia

Keskustelun 'Toukokuiset 2022' aloitti Bella Swan, 31 heinä 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Boris Hyväntuulinen höpöttäjä Huhtikuiset 2022

Upeesti lähteny vahvistumaan sielläkin! :Heartpink
    • Tykkään Tykkään x 1
  2. Bebeplusme Hyväntuulinen höpöttäjä Toukokuiset 2022

Keskiviikko vs tänä aamuna. Vahvistuu, mutta toivottavasti ei liian hitaasti. Mullahan ei viikoista/oviksesta ole varmaa tietoa, tänään 29/28-32. Lähdetään viikonlopuksi kaverille, joten onneksi tulee parin päivän paussi testailusta ja liiallisesta pohdiskelusta, saa muuta ajateltavaa.

https://ibb.co/dbjrH9Q
    • Tykkään Tykkään x 3
  3. Boris Hyväntuulinen höpöttäjä Huhtikuiset 2022

Tosi hyvin vahvistunu! Mukavaa viikonloppua :thumleft
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  4. KatMa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Heips, täällä varovaisesti lisäilen plussakuvaa. Aika selkee mun mielestä. Nyt vaan sormet ristiin!!

Dpo10

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 1
    • Voittaja Voittaja x 1
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  5. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Jee! Tarrasukkia :love7
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Mä en tänään tehnyt testiä vielä, tuli käytyä pissalla tunti ennen heräämistä enkä edes muistanut :hilarious: mut illemmalla vois kyl huviks :)
  7. KatMa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Ei ole eiliseen vavistunut, mutta positiivista näyttää. Dpo 11

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 1
  8. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Mä testailen kun joskus pääsen kotiin sairaalasta :) eilen oli hcg yli 200 verestä
    • Tykkään Tykkään x 2
  9. Mimosa-18 Kommentoinnin ninja Marraskuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

Eikö tää oon eri testi kuin eilen ?Että sen puolesta ei voi verrata
  10. Mimosa-18 Kommentoinnin ninja Marraskuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

Mä testasin digillä dpo 11 ja tuli 1-2, nyt mietin et maltanko odottaa ensi viikon ke 5+0 et saisin 3+ vai pitäiskö esim. Huomenna testata onko vaihtunut jo 2-3
  11. Nette Hyväntuulinen höpöttäjä Marrasäidit 2020

Huuh! En tiedä mistä löytäisin itselleni sopivan paikan purkaa ajatuksia, mutta jos tämä nyt on tärpännyt niin toukokuinen olisi tulossa.

Meillä on kohta 10kk ikäinen vauva enkä ole ehkäisyä aloittanut ollenkaan. Imetän edelleen, mutta nyt vasta alkaa kierrot alkamaan. Viime kuussa tuli jossain kuun loppupuolella ihan pieni haalea vaaleanpunainen valkovuoto yhtenä päivänä ja nyt olin bongaavinani ovulaation (ovulaatiolimat) tuossa 20.8. Ja vähän oli yritystä jo aiemmin.. noh 8,11,14, 16, 20, 21 ja 22.8. tärpin toiveessa. Nyt 23 ja 24pv mulla oli taas ihan vaaleaa vaaleanpunaista vuotoa pyyhittäessä ja vuoto kuitenkin lisääntyi.. lisääntyi jo melko runsaaksi ollakseen kiinnitysvuotoa, mutta ei kuitenkaan lähennellyt kuukautisvuotoa. Limakalvoa en bongannut vaan enemmän rusehtavaa ja välillä vähän punaisempaa, jossa muutama pieni hyytymä oli mukana. Sitä tuli kahtena päivänä ja loppui seinään. Nyt olen ihan kuutamolla ja odottavan aika on pitkä. En ole edes varma koska kannattaisi lähteä testiä tekemään. Ovulaation aikaan nännit oli superkipeät ja nyt on samanlaista huimaamista ja hikoilua ja yleistä tuntemusta kuin esikoisen raskauden alkaessa.. kierto kun on vähän hakoteillä nyt
    • Optimistinen Optimistinen x 2
  12. KatMa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Onhan se näinkin. Testeissä sama herkkyys kuitenkin. Huomenna testaan uudestaan, samalla kun toissapäivänä.
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. Boris Hyväntuulinen höpöttäjä Huhtikuiset 2022

No onko digiin menevä raha sulle paljon vai vähän? Jos se on paljon, en testais, koska eikös toi nyt oo aika selvä, että se tulee näyttämään 2-3?

Mut jos se ei oikein tunnu missään niin testaisin, ehkä jo tänään :happy:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  14. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Sehän on selvä että on 2-3, sen raja taisi olla 150hcg. Mutta 5+0 voi katsoa onko 3+ :) sen raja oli jotain yli 2000
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  15. Mimosa-18 Kommentoinnin ninja Marraskuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

Hcg tarvii olla 153 että tulee 2-3 ja
    2753 niin muuttuu 3+

Haluaisin vaan testata oman mielenrauhan vuoksi. Tai jotenkin mietin, että nousee oikeassa suhteessa ei siis liian nopeasti tai liian hitaasti.

En nyt vielä ainakaan hakenut testiä :wacky:
    • Tykkään Tykkään x 1
  16. Boris Hyväntuulinen höpöttäjä Huhtikuiset 2022

Niin ja sullahan oli aikasemmistakin raskauksista tehtynä kaikki kolme eri vastausta, ni sinällään, voishan se olla mielenrauhan lisäksi, kiva sellanen detalji mitä vertailla eri raskauksien välillä
  17. KatMa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Hyvin vahvistunut, dpo 12 :)

Attached Files:

• Voittaja Voittaja x 3
  18. Bebeplusme Hyväntuulinen höpöttäjä Toukokuiset 2022

• Voittaja Voittaja x 3
  19. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Oi vitsi! Harmittaa kun en itse pääse testaamaan. Kääk mitä jos ei ole tummunut..
  20. Kristalin Oman äänensä löytänyt

Mä tein viikko sitten jo digillä testin 2-3 ja tänään tuli sama 2-3. Eikö ton pitäis olla jo 3+? Rv 5+1 tänään.

Attached Files:

• Voittaja Voittaja x 1