Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No tänäänhän se libero-kuponki tuli, just kun eilen kirjotin ettei ole tullut! :happy:

Ai näkeekö Omakannasta verikokeen tulokset? Mä äsken yritin kattoa, mutta luki vaan että oon käyny, mutta ei muuta.

Siis juu ei näy labratulokset omakannassa. Mulla näkyi tuo teksti siellä hoitojaksot/käynnit osiossa vai mikä lie, siis siellä missä näkyy hoitajien ja lääkäreiden tekstejä. ja ihan juurikin vain siksi kun lääkäri oli kommentoinut niitä minun tuloksiani..

Onko teillä miten usein painoarvioita tehty raskauden aikana?

Ei ois tehty vielä kertaakaan ellen olis kaatunu rv25 ja menny äippäpolille tarkastukseen. Ultraava lääkäri antoi siellä sit painoarvion :)
Nyt 33+4

Mammuska17, ainut painoarvio mikä ollaan saatu oli rakenneultrassa :D
kieltämättä rupee vähän ressaamaan ku ei oo mitään hajua minkä kokonen bebe on. Enkä edes tiiä tehäänkö meillä päin painoarvioita, ainakaan neuvolassa ei oo ollu puhetta o_O

Onko teillä miten usein painoarvioita tehty raskauden aikana?

Meillä tehtiin rakenneultrassa ja nyt tehdään 39+0, jos vielä oon kasassa sillon..sit tarvittaessa käynnistys jos näyttää et on iso. :) tämä sen sype käynnin takia.
Esikoisesta ainut painoarvio oli rakenneultrassa tehty. :)

Itse joudun/ saan käydä ultrassa useasti kun minulta on leikattu kohdunkaulaa kahdesti niin seuraavat sitä tietenki +vauvan kasvua ja kehitystä. Keskiviikkona vaaveli arviotiin syntyväksi n.3kg jos kasvu jatkuu näillä käyrillä. Hento/siro tytyö on kuulemma.

Mulla ollut yks ylimääräinen ultra kipujen takia jossa saatu koko arvio, muuten arvioivat käsikopelolla neuvolassa:)

Painoarvio tehtiin rv 30+ kun jouduin lääkärin tarkistettavaksi menkkajomotteluiden takia. Ens maanantaina on loppuraskauden lääkärikäynti, jossa taas ultrataan, tsekataan alakerran tilanne ja saa painoarvion. :)

Mun nla teki lähetteen Sype-keskusteluun koska ei osannu ite vastata mun kysymyksiin vaikka kyllä sanoin että jännittää muttei pelota niin siihen kuuluu synnytystapa- ja koko arvio. Onneksi, onhan se semmoinen asia jonka haluais tietää et pystyy vähän edes valmistautuu vaikkei siihen synnytykseen varmaan mitenkään oikein pysty loppupeleissä valmistautumaan. Sitä odotellessa.. :) (kuten tuonne poksumisiin kirjoitin,yhtä odottelua :) )

Mulla taisivat painoa arvioida sillon ultrassa rv 20 ja nyt ku oli se ekstra ultra viikolla 30. Kätilön ottamien mittojen takia aattelivat että ois iso vauva mutta ultrasivat ja soppeli oli. Sillon arvio oli 1.6kg elikkä hyvän kokonen ikäsekseen.. nyt siitä on toki kulunu reilu 5 viikkoa joten on hänen aika paöjon häätyny jo siitä kasvaa.

Me saatiin 4D- ultrassa, viikolla 27 (?), painoarvio, joka oli noin 950g. Tällä viikolla syta:ssa katsottiin uudelleen, ja neiti on jo 2780g painoinen!

Siis... Aamulla harrastettiin seksiä pitkästä aikaa tuon miehen kanssa. No, sen jälkeen on joka pissakäynnin yhteydessä tullu paperiin jotain pinkkiä.. Verta olettaisin. Onkohan aihetta huoleen vai luuletteko et johtuu vaan tosi kuivista limakalvoista ? Nii ja sen lisäks vauva ei oo liikkunut juuri yhtään tänään. Liikkunut kuitenkin, mutta en oo saanut 30min/5 liikettä... Äskenki makasin 1,5h ja yritin herätellä, mutta en saanu kun 2 liikettä.. pitääköhän tässä rueta soittelee johonkin.. päivystykseen ??

Viikkoja 36+4....

Komppaan ninamommya! Soittelisin niin saa mielenrauhan... siis liittyen noihin liikkeisiin... mitä siihen pinkkiin vuotoon tulee niin saattaa johtua kuivista limakalvoista... mut anyways soita synnärille jos vaikka pääsisit näytille! Ei oo turhia käyntejä enää näillä viikoilla:)

Oho, onnea suuresti koohoo! Menikö kaikki hyvin? Käynnistykö synnytys yhtäkkiä vai miten homma eteni? :)

Onnea koohoo pienestä aarteesta! :Heartpink

Täällä nuo menkkajomot kiusannu koko päivän, särkylääkettä ihan joutu ottaan mutta ei vienyt koko kipua pois. Supistuksiakin tullut aika mukavasti..kipeitä ei kuitenkaan ole tullut kuin silloin tällöin. Vauva kyllä tosi matalalla kun hikka tuntuu omassa takapuolessa. :hilarious:

Takaisin