Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itse asiassa olen täällä käynyt jo vähän lueskelemassa, kun olen elätellyt toivetta, että pääsisin hyppäämään mukaan toukokuisiin! :) Plussa on ihan tuore ja tuli siinä mielessä aikaisin, että menkkoja odottelin alkavaksi vasta maanantaina tai tiistaina, mutta sen verran vahvat viivat kuitenkin testiin tuli, että ehkä tässä voi vähän jo alkaa uskoa koko asiaan. Mulla on siis nyt kp25/30 ja dpo12, kävin kurkkaa viikkoja, niin laskurin mukaan nyt 3+4 ja LA 15.5. eli äitienpäivälahja tilauksessa. :D Mahdollinen kiinnittyminen saattoi tapahtua viikko sitten, kun yhtenä päivänä koski kovasti alaselkään.
Vaikka jotenkin mukamas kuvittelinkin tietäväni, että plussaa tulee... Laskurin mukaan olisi siis esikoinen tulossa 8.5. Toivotaan, ja sitä tässä vielä odotellessa, että saa konkreettistakin varmuutta. Tää meni vähän niinkuin niin, että mies puhui aiemmin, jotta juuuu eiköhän siinä mene kauan aikaa, jos alkaa yrittämään. Ja itse ajattelin mielessäni, että no katotaas kuule vaan