Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tääl olis kans 14.9 ultra se nyt laitettiin vaan mielenrauhan antamiseksi ja jos sais jo noita viikkoja vähä selvemmäks :)

Neuvolassa oli se meidän hoitaja sitä mieltä, että kyllä mun arvot on sen verran hyvät, että vauva saa tarvitsemansa. Konsultoi vielä neuvolalääkäriä ja palaa viimeistään tiistaina. Se oli jotenkin niin varman kuuloinen, että olo huojeni aikalailla.

Kyllähän varmaan pääkaupunkiseudulla olisi vaihtoehtoja. Pitää nyt miettiä.

Ja moi taas kaikille uusille, onnea! :)

Onnea uusille plussanneille

Ja jonsson toivottavasti saat toisen mielenpiteen! Olisin itse varmaan hermoraunio tuossa tilanteessa. Uskon kyllä että kaikki menee hyvin.

Ihan varovasti hipsin nyt tänne, tervehdys vaan kaikille! :greet025 Itse asiassa olen täällä käynyt jo vähän lueskelemassa, kun olen elätellyt toivetta, että pääsisin hyppäämään mukaan toukokuisiin! :) Plussa on ihan tuore ja tuli siinä mielessä aikaisin, että menkkoja odottelin alkavaksi vasta maanantaina tai tiistaina, mutta sen verran vahvat viivat kuitenkin testiin tuli, että ehkä tässä voi vähän jo alkaa uskoa koko asiaan. Mulla on siis nyt kp25/30 ja dpo12, kävin kurkkaa viikkoja, niin laskurin mukaan nyt 3+4 ja LA 15.5. eli äitienpäivälahja tilauksessa. :D Mahdollinen kiinnittyminen saattoi tapahtua viikko sitten, kun yhtenä päivänä koski kovasti alaselkään.

Hei! Kaksi plussaa tehty tällä viikolla. Ei meinaa ymmärtää :happy090 Vaikka jotenkin mukamas kuvittelinkin tietäväni, että plussaa tulee... Laskurin mukaan olisi siis esikoinen tulossa 8.5. Toivotaan, ja sitä tässä vielä odotellessa, että saa konkreettistakin varmuutta. Tää meni vähän niinkuin niin, että mies puhui aiemmin, jotta juuuu eiköhän siinä mene kauan aikaa, jos alkaa yrittämään. Ja itse ajattelin mielessäni, että no katotaas kuule vaan :wink Ja tässä ollaan, ehkä kuukausi tuosta. :eek: Mutta niin alussa, jotta hissukseen nyt sitten katsotaan...

Eilen plussasin minäkin :happy: piti sitten tulla tänne heti varovaisesti kurkkimaan. Viikkoja oisi nyt kai 4+3 ja la 9.5. Esikoinen on 1v3kk ja tämä pikkukakkonen kyllä erittäin toivottu ja haluttu kaveri <3 kunpa kaikki menisi hyvin, on tää alkuraskaus vain niin jännää aina!

On tämä alkuraskaus vaan niin kovin hermoja raastavaa aikaa, kun mitä vain voi tapahtua ja tunteet heittelevät laidasta laitaan. Toivotaan silti jokaisen kohdalle parasta ja koitetaan olla murehtimatta.

Omatkin epävarmuuteni meinaavat välillä yltyä ahdistukseksi saakka, mutta on niitä onnen hetkiäkin. Pelkään pahinta ja varaudun pettymykseen, mutta raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan :)

Nyt aamusta oli pakko napata kaupasta mukaan siteitä oman mielenrauhan vuoksi. Voihan se toimia samalla tavalla, kuin ovistestienkin hamstraaminen: kun niitä on varastossa vaikka vuoden tarpeiksi, ei niille koskaan tule käyttöä :) Kokemusta on :)

Otetaan päivä kerrallaan ja nautitaan :)

Hyvin sanottu, päivä kerrallaan. Kun osaisi joka päivä nauttia tästä hetkestä ja olla murehtimatta seuraavaa.

Joo hyvä toi päivä kerrallaan, itsekin kuljen siteen kanssa varmuudenvuoksi!:)

Alkuvuodesta annettu lupa lapselle tulla ja tuolta huhtikuusta oon laskenut aina ovispäiviä ja kesän ihan tikutinkin ovista. Heinäkuussa olin ihan varma, että oon raskaana ja olikin tosi suuri pettymys, kun kuukautiset alkoi. Sit vähän luovutin et olkoot. Tulkoot jos tulee, mutten enää yritä. Ja sitten osuikin nappiin (toki nyt sen verran olin vielä katsonut,milloin olis otollinen aika, mutten tikuttanut). Ja eilen sitten kuulin, että olisin päässyt mukaan Team Rynkeby:n joukkueeseen niin aattelin et testaan varmuuden vuoksi. Kun tuli etiäinen, että jos oliskin sit tärpännyt (vaikken uskaltanut luottaa) ja niinhän se kaksi viivaa tuli testiin. Epätodellinen olo ja kun en ollu yhtään asennoitunu et vois sittenkin tärpätä. Ja just palannu töihin! Tällä kertaa yritän vaan olla tän raskauden aikana - viimeksi pelkäsin koko ajan keskenmenoa.

Takaisin