Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heipähei. Lukenut oon teidän keskusteluita ja nyt uskaltaudun mukaan itsekin. Kaksi positiivista digitestiä tehtynä ja olotila hieman etova. :meh:

Toinen lapsi on kyseessä. Esikoinen on kohta 2 vee ihana ja vallaton poikaviikari. Jos vaan kaikki menee nappiin niin keväällä sitten käärö kainalossa.

Täällä on jo monta sivua tekstiä, en ole kaikkia vielä lukenu. :) Raskaustesti näytti plussaa, joten täällä sitä ollaan. Vuosi sitten alettiin yrittämään, huhtikuussa nappasi, mutta keskenmeno tuli kesäkuussa rv 12. Ekat menkat keskenmenon jälkeen ja näköjään heti onnisti. En ajatellut pätkääkään että voisin olla vielä raskaana, joten hieman tuli yllätyksenä... Pelottaa ja jännittää, mutta ollaan iloisia. Aika varovaisesti tämän innon kanssa kuitenkin, kun viimeksi päättyi kuin päättyi. Kun ensimmäinen kolmannes on takana ja ultrassa kaikki hyvin niin sitten ehkä uskotaan että tämä on totta. :)

Tämä päivä menee varmaan miettiessä että mihin sitä nyt taas onkaan ryhtynyt, niin hyvässä kuin pahassakin. Ensimmäinen lapsi on meille tulossa. Periaatteessa haluan kyllä nauttia tästä alkuraskudestakin ilman että koko ajan pelkäisin keskenmenoa, mies on enemmän varovainen eikä usko vielä mitään varmaksi.

Heippa kaikille :greet025

Täällä odotellaan saapuvaksi kolmatta kultaa :) Plussasin viime viikon sunnuntaina ja varmistustestejä olen viikon varrella tehnyt kolme :grin Esikoinen täyttää tässä kuussa 4v ja toinen ensi kuussa 2v.

Toivon kaikille meille ihanaa raskautta ja tarrasukkia pienille masulaisille :Heartred

Muoks. Nyt siis viikkoja 5+1

Tänne on tullu jo niin mahdottoman paljo porukkaa että ei enää pysy ees mukana :) harmi että aika paljon joilla on huonoja kokemuksia niin ei pysty nauttimaan alusta :( toivotaan vaan että mahdollisimman moni pikkunen jaksaa loppuun asti <3

Tänne on tullu jo niin mahdottoman paljo porukkaa että ei enää pysy ees mukana :) harmi että aika paljon joilla on huonoja kokemuksia niin ei pysty nauttimaan alusta :( toivotaan vaan että mahdollisimman moni pikkunen jaksaa loppuun asti <3

Tervetuloa Petasa, Nithnar ja heinukka! Toivotaan ihanaa raskausaikaa!

Lisäilkäähän te muutkin vielä itsenne tuonne listoille toukokuisiin, niin pysytään kärryillä ketä täällä on ja missä mennään :)

Muokattu viimeksi:
Heippa!
Minäpä laitan tossuni myöskin tänne.
Eli 24v naimisissa oleva nainen, ja Seinäjoella asustelen.
Elikkäs kolmatta palleroista odotan, esikoinen -12, ja kuopus -14. Tämä ihmeen LA onkin sit 11.5.

Jännät ajat edessä, sillä olen voinut molemmista pojista todella huonosti; koko raskauden kestävä pahoinvointi, joka vei minut useita kertoja tiputukseen. Ja jos merkit pitää paikkaansa, se kammotus alkaisi n. rv 6, eli parin viikon päästä.. Eli juurikin soppelisti kun yo-kirjoitukset alkavat.. Toivotaan kumminkin parasta.
Toinen juttu on joulukuussa -15 KU. HORMONIkierukka petti (lääkärien mukaan _todella harvinaista_) ja siitä hätäleikkaukseen suuren sisäisen verenvuodon takia, jossa toinen munanjohdin poistettiin. Eli olen pääsemässä alkuraskauden ultraan ennen rv7, jossa tarkistetaan sijainti.

Ihanaa että Meitä on täällä jo näin paljon! :) <3 Toivotaan kaikille hyviä vointeja.

emmiliaa:_ ja pallero 4+2

Itelläkin alkoi usko loppuu jo raskautumiseen ja ajatteli että ei se nytkää tärppää ja itekkin varauduin usean kk testaamiseen riittävällä määrällä ovistestejä nii en kerenny ku yhdessä kierrossa pari käyttää nii tärppi osui heti :)

Tervetuloa emmiliaa :) Toivotaan, että pääset tässä odotuksessa pahoinvointien kanssa vähän helpommalla. Jokainen raskaushan on erilainen, joten kaikki on mahdollista :)

Ja haha Mammuska :) Itsekin tilasin plussakiertoa vasten ison paketin (60 kpl) ovistestejä, kun en uskonut tärppiin enää ollenkaan pitkän yrityksen jälkeen. Yllätys oli suuri, kun sitten plussasinkin :)

Mutta asiasta viidenteen: nukuin viime yönä tosi kevyesti ja levottomasti ja näin unia, joissa raskaus meni kesken. Yhdessä unessa aloin vuotaa kuin seula, ja toisessa oltiin ultrassa, jossa ei löytynyt sykettä... Kunpa kaikki olisi nyt kuitenkin hyvin!

Tsemppiä kaikille raskauteen, toivottavasti toukokuussa on taas paljon uusia ihmisen alkuja maailmassa. Mä poistun keskusteluista ja odotan aikaa parempaa.

Muoks. Niin ja kiitos kaikille pahoitteluista, elämä on epäreilua, mutta onneksi on tuo pieni tyttö jota halia ❤

Muokattu viimeksi:
Heippa kaikille ! Täälä 24 vuotias tyttönen Seinäjoelta odottaa toista muksua viikoilla 5+6 :) Ensimmäinen syntyi 7/14! Laskettuaika tällä tietoa 1.5 ! :) ekassa raskaudessa oksensin kymmenisen viikkoa joten pidetään peukut pystyssä että tällä kertaa se pysyisi vaan tässä etovassa olossa :rolleyes:

Tervetuloa Hanna ja Tinskuti! Sujukoon raskaus parhaalla mahdollisella tavalla loppuun asti :)

Uskaltaudun varovasti mukaan! Täällä saatu haalea plussa tikkuun torstaina ja sen jälkeen oon innokkaana testaillut joka päivä. :D Tänään olis dpo 15, lasketun ajan pitäis olla 13.5. Viivat testeissä on edelleen vaaleampia, kun aikaisemmissa raskauksissa ja kemiallisen raskauden mahdollisuus kummittelee mielessä. Mutta kai tässä täytyy vaan ajatella et raskaana ollaan, kunnes toisin todistetaan. :) Mulla on ennestään pojat 9/13 ja 9/15, lisäks heidän välissä oli myöhäinen keskenmeno rv 18 elokuussa 2014.

Takaisin