Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Puuhaatteko te mitään ihmeellistä huomenna kun vuosi vaihtuu? :happy:

Me mennään meidän kaveri pariskunnan luokse syömään ja saunomaan. Äsken tulin töistä kotiin alkon kautta ja hain alkoholittoman kuoharin meille! :grin
Menoa varmaan riittää taas koko ilta, kun heillä on 4 lasta ja mun kummityttö tulee lisäks :)

Me mennään mun porukoille, käydään miehen kaa lauantaina treffeillä...mut huomenna vaan herkutellaan, ollaan yhdessä ja juodaan pommacia, mies ja mun isä varmaan juo pari sauna kaljat, mut mitään perseitä ei meidän lasten läsnä ollessa kukaan juo! Itse kun en tykkää yhtään että ihmiset on kännissä lasten läsnä ollessa...

Meilläkin menee kotosalla. Ajattelin ostaa tähtisädetikkuja, ei vielä meidän melkeen 2v. taida rakettien päälle ymmärtää :) kuuden jälkeen mietin et jos mentäis ulos kattelee naapureiden raketteja. Sit syödään nakkeja ja perunasalaattia sekä varmaan muitakin herkkuja :D tarkotus käydä ostaan myös alkoholitonta kuplivaa.

Kuohareista ja alkosta ku puhutaan ni tuli mieleen että ukko sai lakkaliköörikonvehteja. Paketin takana lukee että alko% ois 3. Siis hitto onko ne todellaki 3prosenttisia karkkeja? Eikö ne kuuluis sinne siduosastolle sitte, nyt jää kyllä syömättä nuo :o (ukkokaa ei suklaata syö)

Mun käsittääkseni se on koko laatikon sisältö kerralla syötynä jotai 3 voltista, mut itse en söis raskaana ollessaan yhtään;)

Meilläkin menee rauhallisissa merkeissä uusi vuosi, mennään naapuriin miehen veljen perheen luokse. Kuoharista tuli mieleen että meillä oli pikkujoulut toissa viikonloppuna ja maistoin alkoholitonta siideriä, Upcideria tais olla. Vitsi se oli hyvää! Eka kerta varmaan kun alkoholitonta maistoin. :happy: Siinä oli jotenkin tosi paljon makua.

Mie olen juonut Happy Joen alkoholitonta kuivaa omenasiideriä saunajuomana muutaman kerran, se on huippuhyvää! Sellainen myös huomiselle varattuna :) Meille tulee pari ystävää kylään, saunotaan, herkutellaan ja ammutaan raketteja. Puolilta öin mennään katsomaan kaupungille ilotulitus ja uskon, että mies jatkaa siitä vielä baariin.
Mie kyllä saattaisin syödä noita liköörikonvehteja, nam :D

Mie olen juonut Happy Joen alkoholitonta kuivaa omenasiideriä saunajuomana muutaman kerran, se on huippuhyvää! Sellainen myös huomiselle varattuna :) Meille tulee pari ystävää kylään, saunotaan, herkutellaan ja ammutaan raketteja. Puolilta öin mennään katsomaan kaupungille ilotulitus ja uskon, että mies jatkaa siitä vielä baariin.
Mie kyllä saattaisin syödä noita liköörikonvehteja, nam :D

Just ostin itelle pullon tuota Happy Joeta, ku alkossa bongasin. Toivottavasti maistuu, yleensä tykkään kuivista omppusiidereistä.

Me mennään miehen mummon luokse<3 Sinne tulee miehen eno kihlattunsa kanssa ja sisko perheensä kanssa. Tarkoitus saunoa pihasaunassa ja syödä hyvin :) oikein odotan sitä yhdessä oloa. Tähän uuteen vuoteen ei alkoholi kuulu miehellekään mikä on ihanaa koska muuten luulen että olisin saanut viettää uv:n yksin.. :/

Jospa minäkin nyt uskaltautuisin tänne juttelemaan, muutaman kuukauden olen jo seuraillut sivusta. Puolitoista vuotta yritystä takana ja eilen rakenneultrassa meidän todettiin odottavan pientä poikaa (336 g) ja kaikki näytti olevan hyvin! Nyt uskaltaa ehkä jo oikeasti luottaa tähän raskauteen ja siihen, että toukokuussa meitä onkin kolme! Lämpimät onnittelut myös muille hyvistä ultrakuulumisista ja hyvää uutta vuotta kaikille! :)

Lisäilin jo itseni tuonne listalle tiedoilla 18.5. / KristaN / 28 / esikoinen / K-PKS

Takaisin