Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea pikkuisista molemmille <3
Äippä meillä mies kanssa kovassa kuumeessa :(

Omppoloinen eikös joillain nosta kuumeenkiin synnytyksessä tai ennen sitä? ;) mitä nyt oon kuullu et se on se raskaana oleva mut kai se voi nostaa ennakoivasti isukillekin:D pikaista paranemista sinne toivotaan et pysytään itse terveenä ja noi ukot tosta kuntoutus!

Meille syntyi keskiviikkona ihana pieni tytön tyllerö pistein 8 , 9, 9 :) vielä ollaan sairaalassa joten syntyneiden listan päivittely junnaa ! Kotona tietokoneella sit päivittelen asap:joyful:

Tänne syntyi 17.05.17 ja tasan klo 17 ihana pieni prinsessa! Pituutta oli 50cm ja painoa 3282g. Ihana siro kirppunen. <3
Kolme päivää meni lasketun ajan yli (40+3) ja synnytys meni tosi hyvin. Ei repeämiä ja olo oli samana iltana kun ei olisi synnyttänytkään. Ainoana järkky väsymys, kun eihän tuota malta öitä nukkua.. Minä siis. Pakko tuijotella tyytyväisenä tuhisevaa kapaloa. Päällimmäinen tunne on ylitsepursuava rakkaus, ei tätä voi kuvailla. Onnet muillekkin poksahtaneille ja tsempit nyyttiään vielä odottaville! :-)

Onko täällä enää ketään? Raskaana olevia? Synnyttäneitä? Oonko ainoa raskaana oleva toukokuinen? O.o täällä tänään käyty neuvolassa ja beibellä kaikki niin hyvin kun vaan voi olla... ei hirveästi uloskaan halua tulla... mitä nyt joka päivä vihloo toosassa, reiden liekeissä, menkka jomot ihan pirun kovat, valko vuoto ihan älytöntä ja pikkuinen painaa älyttömän alhaalla niin ei merkiäkään synnärille lähdöstä :p rv 39+5 menossa siis täällä...

Äippä x4 et ole ainoa! Täällä la nyt su ja ei ole kauheasti merkkejä pikkuisen ulostulosta.
Vointi ok muuten, mutta se ihana stressin poikanen aiheutti la muutamia kipeitä supistuksia.

Äippä mä olen vielä raskaana :D huomenna la ja taitaa vauva viihtyä vielä jonkin aikaa masussa!

Onhan täällä muitakin:D Voinko sanoa et mukavaa että en oo ainut?;) mulla olis la tosiaan torstaina ja neuvolan tätsy veikkasi et sinne mennään et pätköhtää... en kyl haluaisi, mut eipä vaavia vippas konsteilla ulos saaha;) noh odotellaan...

Mieki täällä hengailen. Meidän baby jo 5viikkoa vanha kylläki. :happy: Vähän on hiljentyny tää meän toukokuisten ryhmä kyllä.

mitenkä teillä jo jakaantuneilla on arki lähtenyt vauvojen kanssa rullaamaan?:) hiukan kade;)
Mä oon miettinyt et onko salaisella puolella paremmat höpinät? Mä kun en sinne oo tuntenut tarpeelliseksi mennä;)

Täällä ollaaan ! Ja ei kukaan vaavi sisälle oo jääny- kyl ne ulos tulee:wink tääl kolmisen viikkoa arki pyöriny pikkusen kanssa...ja ihan kivasti :headphone: tänään poitsu oli tosi paljon jo hereillä päivällä...joka oli aika outoo, kun viime yö ei ollu niin hyvä:joyful: mut oli kovin hyvällä tuulella ja piti hauskoja ääniä:Heartblue jaksamisia kaikille :Heartred

Takaisin