Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullekkin sanottiin valmiiks, että ne patistaa nopeasti sängystä ylös ja että niin kannattaakin nousta.

Setoinen, joo toivottavasti tulee eka puudutus täälläkin! :rolleyes:

Meille syntyi suloinen pieni poika 9.5 yöllä klo.03.10 ! Painoa jäbällä 3035 ja pituutta 50cm. <3 Tuolloin maanantaina tosiaan lähettiin synnärille kipeiden supistuksen vuoksi. Muutamia tunteja ja kipulääkkeitä myöhemmin ja 10minuutin ponnistuksen jälkeen pienokainen oli vihdoin sylissä. <3 Onnea muille synnyttäneille ja hirveästi tsemppiä niille jotka vielä hetken odottavat !

Mullekkin sanottiin valmiiks, että ne patistaa nopeasti sängystä ylös ja että niin kannattaakin nousta.

Setoinen, joo toivottavasti tulee eka puudutus täälläkin! :rolleyes:

Mulle laitettiin katetri ennen puudutusta, ei musta ollut yhtään paha tai tuntunut mitenkään kummalliselta. Leikkaus saliin pääsin 8.30 ja 9.30 olin kursittu yhteen. Kohtu vuoti verta aikalailla joten aikaa meni siinä tovin. Mä oon päässyt suihkuun ja kävelee ihan oman voinnin mukaan. Alussa oli heikko olo kun nousi mutta pikkusen kerrassaan niin hyvin pystyy liikkumaan. Vauva imee rintaa hyvin ja on virkeä. Saa olla kyllä onnellinen [emoji11][emoji7][emoji7]

Yliaikaisseuranta takana! Olenkohan ensimmäinen kenellä käynnistellään?

Vauvalla oli edelleen kaikki hyvin: sykkeet hyvät, liikkuu hyvin, lapsivettä riittävästi, istukka vielä hyvässä kunnossa, joten kiirettä käynnistykselle ei sinällään olis ollu. Sanoi kuitenkin, että viimeistään 42+1 (eli tiistaina) käynnistetään lääkkeellisesti, joten sain itse päättää, että laitetaanko nyt ballonki, koska paikat vielä niin epäkypsät. Mietin hetken ja totesin ettei siitä ainakaan haittaa ole ja jos sit joudutaankin lääkkeelliseen käynnistykseen, niin olis paikat edes vähän valmiimmat. Ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka se tästä käynnistyis :), vaikka lääkäri sanoikin, että harvoin tällä pelkästään lähtee.

Kokoarvio lääkärin käsituntumalla 3-3,5kg ja ultralla 3,2kg eli pieni kaveri näyttäis olevan tulossa vaikka mentäiskin yliajalle :eek:. Mulla on niin vähän vatsanpeitteitä etten jaksa uskoa, et tuo arvio mitään kiloa olis alakanttiin :D. Helpotuksen huokaus!

Muokattu viimeksi:
Onpas kiva käydä lueskelemassa näitä teidän jännityksen hetkiä ja ihania vauvauutisia!

Onnea kaikille vauvan jo syliin saaneille ja tsemppiä muille vielä hetken odotukseen <3 :)

Ja obier, et ole ainut käynnistykseen joutuva. Mulla käynnistettiin reilut pari viikkoa sitten. Pari päivää meni käynnistelyssä. ja nyt täällä tuhisee rinnalla kaksi viikkoinen tyytyväinen tyttö :)

Onnea Minttumonni!

Saankohan tänään mitä parhaimman äitienpäivälahjan?

Balonki plupsahti ulos 12h asettamisen jälkeen eli paikat kypsy ihan hyvin vaikkei supistelu jatkunutkaan sit enää sen jälkeen kuin pari tuntia [emoji4]. Oliskohan tälle aamulle vuorossa sit kalvojen puhkaisu? Jännää! :D

Obier toivotaan, että vauva päättäisi tänään saapua! :)

Hyvää äitienpäivää kaikille! <3
Mulla on laskettu aika tänään, taitaa vaan jäädä haaveeksi että poika olisi syntynyt ja olisi saanut ihanan äitienpäivälahjan. :rolleyes:

20 tunnin paahtamisen jälkeen meille saapui paras äitienpäivälahja. Kirjoittelen myöhemmin lisää, ihan ei mennyt kuin elokuvissa ja makaan sektiohaavassa osastolla, mutta tästä mennään päivä kerrallaan! [emoji5]️

Takaisin