Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
TAYSin osastolla käyty pyörähtämässä, mutta lääkäri sitä mieltä että mene kotiin odottamaan [emoji16] 40+1 ja ei mitään kiirettä tunnu olevan...

Neuvolassa käyty. Pikkuinen ei ole vielä kiinnittynyt,mutta muuten asento ja olot ok.
La 28pv ja vähän epäilen et menee yli. Mitään merkkejä tulemisesta ei ole ja kun oma olo muuta stressiä lukuunottamatta ok,saa vielä rauhassa olla omistamassaan asunnossa.

Täällä ollut tämän päivän selkä niin kipeä että pysty edes kävelemään kunnolla ja maha ollut kipeä, myös housuihin lorahdellut jotain mutta otappa nyt selvää onko vain todella vetistä valkovuotoa vai lapsi vettä.. koko päivän oon vain nukkunut ku kokoajan hirveä väsymys päällä.. sais poitsu tulla jo mun puolesta pihalle.. eilen neuvolassa paino arvio tasan kolme kiloa, että pieni ja siro poika tulossa:) 35 viikon tienoillahan olin jo sentin kaks auki ja kanavaa jäljellä vähän ja paikat pehmenneet... viikkoja nyt 37+4.

Täällä päivät vähenee ja jännitys yltyy, miten sitä osaisi suunnata ajatukset muualle perjantaista? Huomenna ajattelin jo sulkea puhelimen hyvissä ajoin jotta vältyn kaikkien kyselyiltä ja uteluilta :D tunteet ovat niin pinnassa että varmaan itku tulee kun koiran vie huomen illalla hoitoon :(

Mammatus, tsemppiä jo etukäteen! Mä tuun viikon perässä :happy:
Tuuhan sit kertook miten kaikki meni, kun jaksat :happy:

Täältäkin mammatukselle tsempit perjantaille:) oispa kiva tietää koska vauva päättää syntyä... tällä hetkellä ei oo mtn tunnetta että mitään edes tapahtuisi, ei oo edes vetänyt jalkoja alta tänään tai vihlonut tms... helppo päivä ollut siis! Voisko olla tyyntä ennen myrskyä;) toive ajattelua...

Mammatus, sulla varmaan samat ohjeet syömisien ja peräpuikon kanssa?
Mua jo tuo puikko ällöttää valmiiks :grin
Mietinkin jo, että mihin aikaan sen laittais sit. Varmaan syötävä iltapala ja sen jälkeen? Tuskin sen jälkeen enää voi / kannattaa syyäkkään edes :woot:

Niinaki! Täällä mennään juuri noilla ohjeilla. Täytyy kohta syödä vähän sosekeittoa ja sen jälkeen laittaa puikko. Sitten ei syödäkkään kun vasta huomenna sairaalassa.

Mammatus, sulla varmaan samat ohjeet syömisien ja peräpuikon kanssa?
Mua jo tuo puikko ällöttää valmiiks :grin
Mietinkin jo, että mihin aikaan sen laittais sit. Varmaan syötävä iltapala ja sen jälkeen? Tuskin sen jälkeen enää voi / kannattaa syyäkkään edes :woot:

Siis, mikä peräpuikko ? :D

Ei juma, et miten nopeasti sitä väsyy! Tänään ollu taas semmonen päivä et paljon saanu touhuta ja nyt ihan rikki poikki ja pinoon... harmittaa ihan kamalasti lasten puolesta kun äiti ei vaan jaksa:( sais kyl tää bebe syntyä et sais jaksamisen ja energian takas...

Joo, suolen tyhjennys pitää tehdä sektiota edellisenä iltana :confused::arghh:

Onpa jännä, mulle tulossa myös sektio eikä tommosesta puhuttu mitään?! :o mikä peruste on suolen tyhjennykselle sektioon mentäessä o.O

Onpa jännä, mulle tulossa myös sektio eikä tommosesta puhuttu mitään?! :eek: mikä peruste on suolen tyhjennykselle sektioon mentäessä o_O

Ai? :0 mäkin voisin jättää ton välistä mielummin kyllä!
16 jälkeen ei saa raskasta ateriaa syödä enää ja puolenyön jälkeen ei mitään.
Noin ne siellä sektio-ohjauksessa neuvoi ja antoi sen puikon matkaan. :bored:

Niinaki mitä hittoa - ei tullu kyllä tommosta syömiskieltoakaan :hilarious: ainoastaan että puolen yön jälkeen ei enää ruokaa eikä juomaa (jos pakko on ni vettä saa juua 1-2 lasia) ja seuraavana aamuna pitää mennä synnärille 7.15 :grin tarkempaa aikataulua ei annettu sektiolle , leikkaukset menee kiireellisyysjärjestyksessä..

Ihan jäätävä myllerrys ollut tänään vatsassa, joka huipentui hikkaan. Hyvin on siis tilaa liikkua joten miksi sitä ulos haluaisi :D

Takaisin