Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ni johan vaihtelee ohjeet! :wideyed:
Täällä 6.45 oltava sairaalalla ja siitä sitten jossain vaiheessa pääsee sektioon.

Ollaan kerrottu koko sektiosta vaan tuleville isovanhemmille, mun siskolle ja tänään mun kaverille, joka kävi kylässä tänään. Muulle suvulle / muille ei viitsitä edes etukäteen kertoa!
Alkaa muuten sellanen hössötys että.. :woot:

Hei te joille on sektio tehty joskus..mulla poistettin eilen tikit ja se teippi, niin huuhtelenko tuota haavaa millään muulla kun vedellä?

Tsemppiä minttumonnille!

Meillä yliaikaisseurantatutkimukset huomenna aamulla. On varmaan hormonit jotka puhuu, mut jotenkin pettyny olo yleensä (ja itseen), ettei vauva oo tullu vieläkään omin avuin ulos. Onhan tässä vielä 2,5vrk aikaa ennen kuin on yliaikainen, mut silti. Tiedän ettei asiaan voi millään tavalla vaikuttaa ja vauva kasvaa mahassa niin kauan kuin on tarvis... Mut mitä pidemmälle mennään, niin sitä enemmän mua pelottaa se et käynnistetty synnytys on ihan kauhee kokemus (lääkkeet vs. omat hormonit) ja toisaalta se et jos sit kuitenki kauheen yrittämisen jälkeen päädytään sektioon. Yyh. Ehkä pitäis vaan yrittää rauhoittua ja uskoa, että kaikki menee hyvin.

Tsemppiä minttumonni!

Obier toivotaan, että vauva päättäisi nyt pikaisesti lähteä syntymään. :) Tsemppiä!

Kyffiii_ onnea! :dummy:

Mammatukselle suuret onnittelut!! :Heartpink
Meinasinkin tulla just kirjottamaan tänne sulle valmiiks, että minkä aikaa jouduit aamulla ootteleen että pääsit leikkaukseen :) eli pari tuntia oottelit? Laitettiinkos katetri ennen vai jälkeen puudutuksen?
T. Utelias kohtalon toveri :grin

Mammatus onnea! :) meidän sairaalassa pistetään nousemaan sängystä jo samana päivänä jos leikkaus on aamulla :o viimeks 13 tuntia leikkauksesta mut ajettiin ylös , just ja just pääsin käymään jaloillaan ennenku pyörrytysfiilis ja tärinö oli niin suurta että oli pakko päästä takas sänkyyn o.O

Niinaki ohjeistuksessa ainaki oli et puudutuksen jälkeen katetri - mutta eikös meidän ohjeistukset eronnu muutenki jo aika lailla ni liekkö tästä apua ollenkaan:hilarious:

Takaisin