Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi että, kylläpäs näitä vuotoja nyt on. Toivotaan todellakin, että tällaiset alun vuodot on vain niin yleisiä ja tavallisia, eikä mitään kummempaa!

Tsemppiä kaikille joilla vuotoja..tosi kurjaa. :sorry: Itsellä oli kakkosta odottaessa kans viikon verran vuotoa enemmän ja vähemmän ja pelkäsin pahinta, mutta tuolla se kakkonen viilettää tukkaputkella! <3

Toivottavasti saatte kaikki, joilla vuotoja, pian tietää syyn. Eihän se tosiaan välttämättä ole vakavaa, toivottavasti ei nytkään. Epätietoisuus on kamalaa!

Tsemppiä kaikilke joille tullut vuotoa. Toivottavasti syy selviää puan eikä olisi mitään vakavaa:sad001

Kiitoksia tsempeistä. Toivon tosiaan, et on vaan harmitonta. Kun kuitenkin (kuukkeli kertoi), että 1/3 naisista on alkuraskaudessa vuotoa. Ja "vain" 10-13% päätyy keskenmenoon. Et suurempi todennäköisyys olisi tuolla, että se olisi sitä tavallista.

Itse yritän miettiä, että jos se menee kesken, niin sitten on tarkoitettu (että olisi siis "sairas" yksilö ja parempi nyt kuin myöhemmin). Mutta jos kesken menee, niin sattuu ja kovaa. Onneksi ei ole ehtinyt kertoa paljoa kellekään.

Voi miten surullista luettavaa:sad001 päivitelkääpä väliaikatietoja jos jaksatte, olette mielessä..:Heartbigred

Toivotaan että kaikilla pysyy pienet kyydissä, isot tsempit kaikille! Varmasti pelottaa vuodot vaikka ne melko yleisiä onkin. Laittakaa väliaikatietoja! :Heartred

Mulla loppui eilen menkkamaiset olot kun menin makuulle ja nukkumaan. Yöllä ei ollut tullut mitään vuotoja, mut menkkamaiset olot jatkui heti kun nousin ylös. Tänään ei oo verta näkynyt, mut koko ajan pitää ravata vessassa tarkistamassa. Pelonsekaisin tuntein.. Tänään ois 6+2.

Mulla vuoteli eilisen, mutta yön aikana rauhottu eikä ole kipujakaan. Pahoinvointi kans ihan entistä luokkaansa, jospa se ois harmitonta, jotain limakalvoilta tulevaa.
tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville! ❤ eiköhän me näistä selvitä! :)

Plussasin! Alkuviikosta testasin ja silloin tuli haamuviiva. Tänään selkeä plussa :happy:
Nyt sitten pitäisi mennä töihin iltavuoroon ja yrittää pitää suunsa kiinni asiasta. Palasin viime viikolla mammalomalta, joten olen työnantajan unelma... :shifty:
Olen siis ehkä viikolla 4+?, eli varovaisen toiveikkaana jään odottelemaan, josko toukokuussa laskettais varpaita.

Onnea plussasta AlmaLeena!

Ja mahtavaa että teilläkin hellu94 ja Mangolia90 on nyt vuodot loppuneet! Pidetään peukkuja :) kyllä muakin aina jännittää kun käy vessassa mutta vieläkään ei ole enää mitään tullut niin pitäis nyt koittaa vaan ottaa rennosti kun ei se stressaaminenkaan hyvää tee...

Onnea AlmaLeena odotukseen! Ja mukavaa työpäivää :)

Onpa helpotus kuulla, että vuotelut vähenee! Niin sen pitää ollakin!

Mä löysin äsken täältä meidän läheltä uuden pienen kirppiksen, josta kotiutin muutaman söpön bodyn ja paidan :) Siinä kotimatkalle lähtiessä sitten tunsin, kun jotain kosteaa lorahti housuihin... ai että pelästyin! Itkua niellen juoksin äkkiä kotiin ja suoraan vessaan. Mutta oli vain valkkaria, luojan kiitos! Jotenkin sitä on jatkuvasti varpaillaan ja pelkää, ja kun sitten tapahtuu tuollaista, hyppää sydän kurkkuun. Onneksi oli kuitenkin aiheeton säikähtäminen!

Mä en ole vielä uskaltanut tälle pienelle ostaa mitään, mutta en kyllä malttaisi odottaa että pääsee kiertelemään lastenvaatekirppiksiä :happy: "harmi" että ehdittiin jo antaa esikoisen melkein kaikki pienimmät vaatteet mun ystävälle, joten on PAKKO ostaa uusia minivaatteita :rolleyes:

Mua kans aina niin pelottaa heti jos tuntee jotain kosteaa pöksyissä :shifty: onneksi on tänään tosiaan ollut sitä valkovuotoa vaan.

Mulla hyppää kans välillä sydän kurkkuun, kun lorahtaa pöksyyn. Valkkaria onneks vaan!

Me lähdetään tänään katsomaan yhtä autoa. Pitäis vaihtaa farkku-mondeo isompaan, kun ei sinne mahdu kolmea turvaistuinta takapenkillä. Volkkarin Touran olis kiikarissa.

Takaisin