Mistä puheen ollen, joko oma masu tuntuu isolta?Joo, pienempiä määriä tulee edelleen syötyä kans. Kyllä se masu silti näinkin kasvaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistä puheen ollen, joko oma masu tuntuu isolta?Joo, pienempiä määriä tulee edelleen syötyä kans. Kyllä se masu silti näinkin kasvaa![]()
Mä oon viime päivinä havahtunu siihen etten yllä esim lounaslinjastolla ottamaan kaikkea kurottelematta, haastavissa paikoissa köykkiminen tuntuu kamalalta kun vatsa ottaa vastaan. Tänään pudotin autonavaimet keskustassa autonpenkin väliin ja melkeen meinasin soittaa miestä niitä onkimaan kun en itse tahtonut siihen pystyä kun piti olla pienessä tilassa niin kaksin kerroin.Mistä puheen ollen, joko oma masu tuntuu isolta?![]()
Pienempien (lue: normaalien) annosten avulla painokin on pysynyt ruodussa vielä. Ehkä alkoholin käytön loppuminen vaikuttaa myös siihen.Kyllä on iso! Paljon isompi kuin esikoisen raskaudessa.Mistä puheen ollen, joko oma masu tuntuu isolta?![]()
Mullakin esikoisen kanssa oli pitkään pieni. Toisen kanssa näkyi mielestäni aiemmin. Nyt vieläkin aika pieni, liekö taas tyttömasuKyllä on iso! Paljon isompi kuin esikoisen raskaudessa.Mut aika söpö se on. Mä sanoin pitkään puolisolle, että kaikki hampparit ne siellä vatsaa kasvattelee, kun ruokahalu on tälläkin kertaa ollut jäätävä. Mies vastaa aina, et onhan siellä se vauvakin.
![]()

Nyt vain kovasti viestiä kaikkiin toukokuisten viestiketjuihin, niin pääset nopeasti salaiselle puolelle.Höpistäänkö toukokuisten salaisella puolella kovasti? Vähän hataralta näyttää tuo viestimäärän täyttyminen ennen vauvan syntymää tätä menoa![]()
Käy tuolla leikkinurkassa pistämässä jokaiseen ketjuun jotain, ni nopeesti täyttyy!Höpistäänkö toukokuisten salaisella puolella kovasti? Vähän hataralta näyttää tuo viestimäärän täyttyminen ennen vauvan syntymää tätä menoa![]()
Kiva kuulla!Kyllä siellä on aktiivista keskustelua! Tervetuloa vaan joukkoontämä puoli kovin lienee hiljentynyt. Ootko miten voinut?
Juu sisältöä ei kukaan tarkista, niin itsekriittisyys ja sisältövaatimukset vaan romukoppaan![]()
Joo kyllä ne siitä kertyyKai nää viestit tosiaan tästä vaan kirjoittelemalla lisääntyy!
En osaa sanoa muuta kuin että MMMMITÄÄÄKirjoitan pitkästä aikaa tänne
Mutta siis kaikki on ok mutta mun pakko päästä avautuu tän päivän järkytyksestä jos sitä niin voi sanoa. Mulla oli hieman ennakkoon lääkäri koska supistellut ja selkä kipuillut. No sitten itse asiaa. Lääkäri ultrasi ja kysyi minulta onko täällä kaksi. Nousin hieman pystyyn ja totesin häh. Molemmat oltiin ihan kysymysmerkkejä, koska syksyllä todettu yksi sikiö, käyty nt ja ru ja sielläkin vaan yksi. Toinen näkyy ylhäällä oikealla pepputarjonnassa ja istukka edessä, toinen taas vasemmalla alhaalla rt ja istukka takana. Tekee lähetteen keskussairaalan ultraan jossa parempi kone ja varmistetaan onko hän omasta mielestään hullu vai onko siellä oikeesti yksi vai kaksi. Tosi epätodennäköistä kuulema että olisi kaksi. Miettivät onko sama sikiö kääntynyt mutta monesti ultrasi ja ei ole sinä aikana hänen mielestään kääntynyt. Myös sitä onko jotenkin hassussa asennossa että näyttää että olisi kaksi vai onko mulla vaan lisäistukka vai mikä homma. Koska tosi outoa että kaikissa muissa näkyy yksi ja nyt yhtäkkiä kaksi. Mutta niin aiemman kohdalla oli myös että näkyi kaksi päätä eri kohdissa rt mutta kyseessä oli kuitenkin yhden saman pää. Mutta tästä tekee outoa se että eri tarjonnat ja eri istukat.
Hieman jos herättää kysymyksiä ja kokoajan mielessä että mitäs kummaa
Ohhoh!! Aika hurjalta kuulostaa, ettei olis aiemmissa ultrissa havaittu, toki tuskin täysin mahdotontakaan.Kirjoitan pitkästä aikaa tänne
Mutta siis kaikki on ok mutta mun pakko päästä avautuu tän päivän järkytyksestä jos sitä niin voi sanoa. Mulla oli hieman ennakkoon lääkäri koska supistellut ja selkä kipuillut. No sitten itse asiaa. Lääkäri ultrasi ja kysyi minulta onko täällä kaksi. Nousin hieman pystyyn ja totesin häh. Molemmat oltiin ihan kysymysmerkkejä, koska syksyllä todettu yksi sikiö, käyty nt ja ru ja sielläkin vaan yksi. Toinen näkyy ylhäällä oikealla pepputarjonnassa ja istukka edessä, toinen taas vasemmalla alhaalla rt ja istukka takana. Tekee lähetteen keskussairaalan ultraan jossa parempi kone ja varmistetaan onko hän omasta mielestään hullu vai onko siellä oikeesti yksi vai kaksi. Tosi epätodennäköistä kuulema että olisi kaksi. Miettivät onko sama sikiö kääntynyt mutta monesti ultrasi ja ei ole sinä aikana hänen mielestään kääntynyt. Myös sitä onko jotenkin hassussa asennossa että näyttää että olisi kaksi vai onko mulla vaan lisäistukka vai mikä homma. Koska tosi outoa että kaikissa muissa näkyy yksi ja nyt yhtäkkiä kaksi. Mutta niin aiemman kohdalla oli myös että näkyi kaksi päätä eri kohdissa rt mutta kyseessä oli kuitenkin yhden saman pää. Mutta tästä tekee outoa se että eri tarjonnat ja eri istukat.
Hieman jos herättää kysymyksiä ja kokoajan mielessä että mitäs kummaa