Toukokuisten höpinäketju

Pikkis91

Näppärä viestien naputtelija
Toukokuiset 2023
Teinpäs nyt meille tämän ketjun tänne, niin päästään höpöttelemään. 😊

Mitä teille kuuluu? 😊 Meillä esikoinen sairastaa tällä hetkellä ilmeisesti enterorokkoa, ollut aikamoisen karsea tauti. 😫 Viime yönä sain nukuttua pari tuntia, kun kuume sahas edes takas lapsella vaikka lääkettä annettiin. Toivottavasti helpottais pian. Onneks lääkäri sanoi, ettei pitäis tuon enteron olla sikiölle haitaksi, jos mä vielä sen tässä nappaisinkin. Iloa tähän tuo kuitenkin nuo vahvistuvat testit, ihanaa että kohta meitä on taas yksi enemmän. 🥰
 
Täällä heräilty työpäivään. Tai siis menen vasta yöksi töihin, työn luonne on sellainen että käyttöönotot on viikonloppuisin ja usein öisin. Väsymys on ollut läsnä, joten saa nähdä miten pysyn hereillä 😂
Täällä myös iloa tuo vahvistuneet testit ❤️ Tein ensimmäisen haamuplussan tasan viikko sitten, jolloin oli dpo 10. Tarkoitus oli lähteä mökille ja ottaa alkoholia pitkästä aikaa - mutta siirryinkin sitten alkoholittomien juomien pariin 😁
Eilen oli myös ensimmäinen soitto neuvolaan ja se tuntui ihanan konkreettiselta!
 
Täällä heräilty työpäivään. Tai siis menen vasta yöksi töihin, työn luonne on sellainen että käyttöönotot on viikonloppuisin ja usein öisin. Väsymys on ollut läsnä, joten saa nähdä miten pysyn hereillä 😂
Täällä myös iloa tuo vahvistuneet testit ❤️ Tein ensimmäisen haamuplussan tasan viikko sitten, jolloin oli dpo 10. Tarkoitus oli lähteä mökille ja ottaa alkoholia pitkästä aikaa - mutta siirryinkin sitten alkoholittomien juomien pariin 😁
Eilen oli myös ensimmäinen soitto neuvolaan ja se tuntui ihanan konkreettiselta!

Mä kanssa eilen soittelin neuvolaan. kun oikein kädet täris kun soitin. 😃 Tuntuu välillä niin uskomattomalta, että meille tulee toinen pieni ihanuus. 🥰 Tsemppiä töihin! 😊 Mulla kävi viime raskaudessa tuuri kun se maailmanluokan väsymys iski niin satuin olemaan lomalla silloin. 😁 Nukuin vaan, mies toi ruokaa välillä ja jatkoin unia. Nyt jännittää et kun nuo oireet puskee kunnolla päälle niin ei pääse vaan pötköttämään kun on tuo esikoinen 😅
 
Heya kaikille! Täällä on tällanen välimallin odottaja, kun menkoista LA ois 2.5 mutta inseminaatio on tehty jo 5.8 kiertopäivällä 11 😄 oon jutellut tuolla huhtikuisissa jo, kun tää ketju oli tyhjää täynnä 😄 inssistä laskettu LA ois 29.4 ❤️

Yksin siis oon käynyt hoidoissa, itsellisenä kolmatta lasta toivoen❤️ kahdella jo olemassa olevalla lapsella on isä 😄
 
Yötöistä selvitty! Mulla tää ”nukkumattomuus” on selkeästi raskausoire - mulla ei oo oikein ikinä ollut mitään ongelmia nukkumisen kanssa; nyt en meinaa saada unta ja kun saan, jos herään, en meinaa nukahtaa. Tänään heräsin itsekseen klo 9 vaikka pääsin nukkumaan vasta viiden jälkeen. Ennenkuulumatonta 😂
 
Viime viikko meni sairastellessa eli olin pois töistä. Esikoinen sairastui sit loppu viikosta ja edelleen kipeenä. Kuumetta ei ole kummallakaan ollut. Ajattelin tänään kysyä äitiysneuvolaan aikaa, kun nuorimmalle kontrolli käynti. Todennäköisesti syyskuun loppuun menee.
 
Viime viikko meni sairastellessa eli olin pois töistä. Esikoinen sairastui sit loppu viikosta ja edelleen kipeenä. Kuumetta ei ole kummallakaan ollut. Ajattelin tänään kysyä äitiysneuvolaan aikaa, kun nuorimmalle kontrolli käynti. Todennäköisesti syyskuun loppuun menee.
Toivottavasti tulette pian kuntoon 😊
 
Ihanaa kun plussia tippuu ja tänne tulee lisää jengiä! 😍

@Tiarella Tsemppiä sairasteluun! ❤️ Meillä tosiaan esikoinen sairastui perjantaina enteroon ja nää viime päivät on ollu kyllä aikamoista helvettiä. Niin kurjaa, kun pienellä on paha olla. 😔 Tänään aamulla ekaa kertaa pariin päivään maistui leipä ja tyyppi oikein huusi että NAMNAM. 🥰 Minä itkeä tihrustin onnesta, hormonit kyllä pukkaa tunteet pintaan.

@Ambrosia mulla myös muuten tuota nukkumattomuutta! Oli myös esikoista odottaessa. Herään neljän aikaan aamulla, kävin nukkumaan sitten miten myöhään tahansa. 😅
 
Nuorimman kontrollin lomassa pyysin itselle äitiysneuvolaan aikaa.
Hämmensi kyllä hieman, kun neuvolassa laski edellisistä kuukautisista ja testin teko päivästä että olisi 4+1 ilmeisesti. Tiedä nyt sitten mikä todellinen. Mutta sain ajan ekaan neuvolaan ja voi kuulema olla että sen viikon perjantaina ois jo lääkäri. Hui miten jännää jos pääsee näkee kuukauden päästä jo kuinka monta siellä on. Mun laskujen mukaan pitäs olla 3+6.
 
Nuorimman kontrollin lomassa pyysin itselle äitiysneuvolaan aikaa.
Hämmensi kyllä hieman, kun neuvolassa laski edellisistä kuukautisista ja testin teko päivästä että olisi 4+1 ilmeisesti. Tiedä nyt sitten mikä todellinen. Mutta sain ajan ekaan neuvolaan ja voi kuulema olla että sen viikon perjantaina ois jo lääkäri. Hui miten jännää jos pääsee näkee kuukauden päästä jo kuinka monta siellä on. Mun laskujen mukaan pitäs olla 3+6.
Mun pitäis kans soitella neuvolaan. Mutta kuinka ollakaan oon tän viikon töissä joka päivä siihen aikaan kun neuvolassa olis soittoaika 😅 kätevää, kun soittoaika on vaan yhden tunnin ajan keskellä päivää. Ehkä mä vaan soitan sinne muuna aikana, muuten menee ens viikon maanantaille.
 
Mun pitäis kans soitella neuvolaan. Mutta kuinka ollakaan oon tän viikon töissä joka päivä siihen aikaan kun neuvolassa olis soittoaika 😅 kätevää, kun soittoaika on vaan yhden tunnin ajan keskellä päivää. Ehkä mä vaan soitan sinne muuna aikana, muuten menee ens viikon maanantaille.
Meillä menee soten kautta viestillä kaikki. En muista koska viimeksi edes puhelimessa ollut. 😅
 
Onpa erilaisia käytäntöjä neuvoloilla! Meillä täälläpäin on soittoaika kuitenkin 8-12 joka päivä ja takaisinsoittosysteemillä. Viime pe kun soitin, meni n. 1,5h kun tuli takaisinsoitto 😊
 
Mun pitäis kans soitella neuvolaan. Mutta kuinka ollakaan oon tän viikon töissä joka päivä siihen aikaan kun neuvolassa olis soittoaika 😅 kätevää, kun soittoaika on vaan yhden tunnin ajan keskellä päivää. Ehkä mä vaan soitan sinne muuna aikana, muuten menee ens viikon maanantaille.

Pääsisitkö töissä siihen aikaan vessaan tms? 😄 meillä ainakin puhelinvastaaja kaikkina muina aikoina paitsi soittotuntina..😵‍💫 varmaan itelläkin täytyis se aika varata pikkuhiljaa..😄
 
Täällä alkoi tänään kuudes raskausviikko (tai eilen, riippuen laskeeko neuvolan vai omien laskujen mukaan). 😊 Pahoinvointi voimistuu ja yöunet on katkonaisia ja heräilen aamuyöstä. Tänään aamulla töissä huomasin että alkaa huono olo ja väsymys kiristelemään hermoja 😅
 
6 päivää olin pois töistä ja nyt ehdin olla pari päivää terveenä kun taas alkoi kurkku olla kipeenä. Kuitenkin olen töitä tehnyt. En ymmärrä miksi tää tauti ei voi pysyä poissa. Just kun yrität ekaa kertaa saada työelämästä kiinni 😅

Muistan kun lapsena alkoi koulut niin tulin nopeasti kipeäksi ja sanoin ja sanon edelleen että oon allerginen koululle. Oisko tää sit allergia työtä kohtaan 🤣
 
Täällä kans yhä kurkku kipeä , mutta kuumetta ei onneks oo ja viime yönä nukuin eka kertaa viikkoon kokonaisen yön heräämättä 😅
 
Mulla mielenkiintoiseksi mennyt nukkuminen. Nukun oudosti pienissä pätkissä ja aamuyöllä saatan herätä virkeänä 👀
 
Takaisin
Top