Toukokuisten ensiodottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Siija
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä että kaikki on kunnossa Ikuinen odottaja ja toivotaan ettei mitään vakavampaa satu enää. Nuo kivut ja vuodot o vielä ovat varmasti tosi kauheita jos ei tiedä mistä on kyse!

Täällä oli ensimmäine ultra tänään ja turhaan olen pelännyt ja jännittänyt onko masussa kukaan. Siellä oli meidän pieni mönkijä ♡ oli se uskomaton tunne kun vauva ilmestyi ruutuun ja näki sydämensykkeet. Ja kauhea itkukohtaus siinä myös tuli :D viikkoja nyt 12+2

Voi olen kateellinen teille, joilla np-ultra on jo takana!! Minun pitäisi vielä viikko odottaa ja jännittää, sitten pidetään kyllä bileet, jos kaikki on hyvin! Taidan käydä loppuviikosta neuvolassa, jos saatais sydänäänet kuuluviin.. Toisi vähän lisärauhaa, muuten varmaan pyörin huolesta ympyrää koko viikonlopun. Vaikka tässä raskaudessa onkin varmasti jo päästy pidemmälle kuin edellisessä, eikä keskenmenoriskin pitäisi enää korkea olla, tuo np-ultraan meno tuo vaan niin vahvasti mieleen viime kerran, ja sen kolinan kun tultiin vauhdilla alas meidän naivista uskosta siihen, että tietysti kaikki on hyvin. Huoh. Sama paikka, sama lääkäri. Toivottavasti ei sama lopputulos!

Np ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin :) Pikkuinen on jo 52mm pitkä ja liikku ihan mahottoman paljon :Heartred
Tuli kyllä niin helpottunut ja onnellinen olo :) Rv muuttui viisi päivää myöhemmäks eli nyt olis 11+6.
Nyt voi alkaakin hyvinmielin miettimään mitä kaikkee pienelle täytyy ostaa :rolleyes:

Doppleri tulee huomenna päivällä. Jipii :) Toivottavasti sillä sitten myös kuuluu jotain mitä pitäis kuulua... Viikonloppuna vallinnut pelkotila siitä, ettei kaikki sujukaan, on sentään tipotiessään. Jaksan olla optimistinen ja positiivinen!

Vois sitä lauantaina miehelle ainaki kakun tekasta. Kiva kun on vapaapäivä ni on aikaa laittaa. Ja sitte VIIMEISTÄÄN ne jouluvalot ikkunaan :D

Täällä kanssa ensiodottaja Savon syrämestä :) Kauhia jännitys päällä, nt-ultra olisi huomenna perjantaina, silloin 12+3! Raskaus pidetty IHAN kaikilta salassa, ja viikonloppuna tarkoitus tehdä kunnon Suomi-matkailua kertomisen merkeissä :) Haluttiin että kerrotaan perheillemme kasvotusten ja uä-kuvan kera.

Raskausoireina hullun kipeet rinnat ja jatkuva nälkä! :D Onneks ei ainakaan vielä ole paino lähteny hulluun nousuun...:)

Katselin tuota toisen ketjun listaa, meitä KYSiläisiä jo vino pino,jeij!

Tsemppiä kaikille nt-ultraan!

Tänään np-ultrassa ja voe mahoton! Siellä se toukka köllötteli peukku suussa ❤
Jossain vaiheessa vauveli sai tarpeekseen ja alkoi möyrimään oikein olan takaa. Kätilö nauroikin, että nyt sitt esitellään koko olemus äipälle ja iskälle. ❤❤

En minä nyt kyllä mitään saanut kuulumaan. Paitsi oman sykkeen ja suoliston rallattelua. Pitääkö nyt huolestua? Varaanko sen yksityisen ultran? Kuulemma keskimäärin 12. viikolla pitäis kuulua. Eli sen huomioon ottaen en aio nyt liikoja pillastua. Mutta jos varaan sen ajan..?

Älä huolestu. Se vie joka tapauksessa aikaa se sikiön sykkeen löytäminen. Oon jo 15. viikolla ja edelleen joka kerta ei vaan löydy. Mulla löytyy jostain syystä useimmiten reilusti vasemmalta puolelta. Oisko sitten istukka siinä oikealla vai mikä lie syy. Ja tossa vaiheessa todennäköisesti ihan heti siitä häpyluun yläpuolelta. Mulla käy usein myös niin, että sen löytää hetkeksi ja sitten se taas katoaa. Liikkuu vissiin jo sen verran kuitenkin. Kaksi kertaan vaan on pysynyt niin pitkään paikallaan, että oon saanut sykkeen laskettua.

Koska sulla on se kunnallinen ultra?

Ok, yritän olla hermoilematta. Mulla on nt-ultra ti 18.11. eli puolisentoista viikkoa vielä... Jos joka päivä yritän, mietin sitten vaikka sunnuntaina (kun on jo 11+0), varaanko sitä aikaa.

Mamma cantante itte en löytäny nyt viikolla yks päivä ja viimeksikin piti kauan ettiä et löyty, joka kerta ollut eri kohdassa niin hankaloittaa etsimistä. Ja jos istukka edessä tai taaksepäin kallistunut kohtu niin sekin voi haitata kuuntelua, joku jossain sano et meni 15-16vk ennen ku kuulu. Mulla nyt 11+0 ja 17.pv kans vasta nt-ultra, saa nähä kuin hermoraunio sitä on ens viikolla

Kun olin nuori, sanoivat, että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Vanhemmiten en ole kuullut samaa arviota. Mikähän lie totuus... noh, tästä jotenkin nyt vaan järjissämme selviytykäämme :grin. Kyllä se ultra-aika sieltä ihan pian koittaa. Ja kaikki olkoon hyvin!

Ohoo, kuulin nopean sykkeen häpyluun yläpuolelta varsin keskeltä. Ehkä noin 4-5 sekunnin ajan. Ihan varmana kuulin!! Melkein rupeaa jo epäilemään kuulemaansa, mutta... josko olen nyt iloinen :happy093ja kuuntelen huomenna taas. Hyviä öitä!

Takaisin